Skocz do zawartości

Setorix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

4 458 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Setorix

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

36

Reputacja

  1. Masz sztywne osie w rowerze a w tym momencie skladasz wszystko na adapterach do qr, nie wiem jak jest w suito ale w direto xr w zestawie przychodza 2 tulejki na kazda ze stron trenazera i skrecasz to wszystko ośką która była zamontowana w kołach w rowerze EDIT: Znalazłem gdzieś w necie zdjęcie z instrukcji - wsadzasz te 2 adapterki które tu widać i wszystko skręcasz ośką która trzymała koło w rowerze
  2. to zależy bo na zdjęciu nie zobaczysz chociażby luzów na rolce a jeżeli ktoś miał jakkolwiek zdeformowaną oponę i tak jeździł to wcale nie musiał zrobić dużego przebiegu żeby taki trenażer zajechać, chyba że byś znalazł trenażer jeszcze na gwarancji to wtedy śmiało
  3. Do zwifta mozesz podpiąć czujniki normalnie przez bluetooth albo ant+, całe życie jeżdżę na bt i nie narzekam
  4. Jak dokupisz czujnik misuro do trenażera albo czujnik prędkości/pomiar mocy to owszem da się korzystać ze zwifta natomiast będzie to na tyle okrojone doświadczenie że nie wiem czy warto wtedy płacić za subskrypcje zwiftową
  5. Dlatego podrzuciłem van rysla za 1200 Novo force pewnie dalej by mi służył gdyby nie moje gadżeciarstwo bo sam trenażer po sezonie był w idealnym stanie, więc jeśli nie przeszkadza ci głośność rolkowych trenażerów i nie potrzebujesz "interaktywności" to mogę polecić
  6. Miałem Novo Force, sama rolka po ok 1000km nie miała żadnego zużycia ale używałem go z oponą do trenażera, która była zawsze napompowana do tego samego ciśnienia i dbałem o to żeby nacisk rolki na oponę był taki sam za każdym razem. Co do głośności novo force to wiadomo - im większa prędkość obrotu koła zamachowego tym bardziej brzmiał jak odkurzacz - wiadomo można było manetką podnieść opór i wtedy z automatu było ciszej ale inercja przestawała istnieć i się czułem jakbym jechał z zaciśniętym hamulcem Ostatecznie skończyłem na Direto XR-T i sobie chwalę od 2 lat. Teraz na rynku pojawiło się trochę tańszych trenażerów direct drive (np Van Rysel In'Ride Direct 100) a direct drive jednak zapewnia kompletnie inne odczucia z jazdy i nie jest tak upierdliwy na codzień jak rolka (dbanie o docisk, ciśnienie itd)
  7. w garminie możesz spojrzeć na dystans całkowity w statystykach do których wchodzisz przez ustawienia
  8. Jeżeli szukasz taniego gravela na chwilę żeby przetestować czy ci się ten rodzaj roweru sprawdzi to ja bym się skupił na karbonowym widelcu, to jest jedna z najbardziej odczuwalnych różnic, do tego dobre opony, a cała reszta nie ma aż takiego znaczenia. Ten 2.0 MS to fajny rower na kilka lat przynajmniej w moim odczuciu ale tego 1.0 bym nie brał za taka cenę chyba że używkę poniżej 2.5k.
  9. Jeździłem na sorze przez 3 lata, teraz od roku jeżdżę na MS Advent X, w klamkomanetkach różnica jest taka, że jest ten odstający wąs, który czasami przeszkadza w montażu toreb na kierownice itd. natomiast jeżeli chodzi o odczucia z jazdy i samo działanie biegów to wg mnie na plus dla MS gdzie działa to po prostu sztywniej, sama zmiana biegu odbywa się dużo szybciej niż w sorze a klamkomanetka pewniej klika niż sora, plus MS ma sprzęgło, które w gravelu się przydaje. Natomiast shimano wygrywa jeżeli chodzi o potencjalną dostępność części w lokalnych sklepikach. Ale tak jak koledzy wyżej piszą, kluczowe jest odpowiedzenie sobie na pytanie czy 1x to coś dla ciebie, jeżeli uważasz/wiesz że tak to polecam, jeżeli proporcje asfaltu do szutrów się zwiększą a ty będziesz chciał czasami wsadzić sobie opony szosowe i zrobić z niego szosę to dziury w kasecie są denerwujące i przy prędkości 30km/h ciężko dobrać sensowny bieg
  10. tez mam te bidony i woda po 3h jest praktycznie niepijalna bo tak wali plastikiem
  11. na amazon.pl jest za 850 i mam nadzieje ze to juz z podatkami
  12. Coraz bardziej przekonuję się do redshifta 😕 jest drogo ale przez to że miałem wcześniej problemy z dłońmi to nawet pomimo poprawnego ustawienia kierownicy odczuwam dosyć spory ból po kilkudziesięciu km a redshift jest sprawdzony i ma stosunkowo duży ruch
  13. Hej, zgłębiając temat amortyzacji elastomerowej znalazłem mostek XLC ST M21. Jestem ciekaw czy któryś z was ma może ten mostek i jest w stanie opisać odczucia z jazdy. Na początku myślałem o mostku redshift ale cena mnie skutecznie odstrasza i z tego co słyszałem elastomery w nim zastosowane stosunkowo szybko się wyrabiają a w dodatku skok ok.30mm wydaje się być zbyt duży jak na mikroamortyzacje a jednak lubię sztywność roweru. Z tego co znalazłem o tym XLC to tyle że skok tego mostka to jakieś 10mm a sam mostek jest całkiem wytrzymałą konstrukcją ale chętnie zaczerpnął bym wiedzy z 1 ręki. Ewentualnie chętnie się dowiem czegoś o innych mostkach z mikroamortyzacją jeżeli ktoś używa czegoś innego niż redshift
  14. Karbon wbrew pozorom nie jest taki słaby jakby się mogło wydawać, poza tym lepiej tłumi, jest lżejszy, ogólnie fajnie to jeździ ale ja z premedytacją wybrałem alu ze względu na chociażby przewożenie roweru pociągiem, czasami jak sobie jadę w trasę to po prostu z niej wracam pociągiem a tam raczej nikt nie patrzy czy ktoś ma karbonowy rower i dobrze by było ostrożniej odkładać swojego trekkinga a raczej to wygląda tak że ludzie rzucają rowery jak popadnie bo nie ma miejsca a w tym przypadku alu ma sporą zaletę. Natomiast jeżeli stać cię na ewentualne problemy z ramą to karbon fajniej jeździ i podczas samej jazdy uśmiech jest delikatnie większy
  15. Trek wsadzał do tych modeli swoje hamulce long reach mieszczące z tego co kojarzę 35c ale ograniczeniem było miejsce w dolnych rurkach tylnego trójkąta i widelec, poza tym od shimano też masz hamulce pokroju BR 451 mieszczące 32c na przykład
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.