Skocz do zawartości

KNKS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 986
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana KNKS w dniu 17 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KNKS punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    K...
  • Skąd
    K🔺TO

Ostatnie wizyty

32 497 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KNKS

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1,5tys.

Reputacja

  1. KNKS

    [garmin] Edge MTB 2025

    Świat na to czekał 😄. Następny będzie komputer dedykowany grawelowcom. Będzie miał możliwość nawigowania bezpośrednio do najbliższych bulwarów, knajp z wegańskim ramenem i lokali oferujących kraftowe piwo 😉.
  2. @Jacekww Jeśli rozmiar pasuje, to możesz zaryzykować. Zwróć uwagę na "zawodniczy" napęd, czyli 53-39x12-23. Ciasne stopniowanie i twardy obrót. Dla mnie bomba, ale wypadało by spróbować, czy Tobie przypasuje. Tak czy owak, mimo że rower nie należy do nowości na rok 2025 😉, to na pewno da się nim szybko i efektywnie pojechać.
  3. CL są 10% lżejsze 😉.
  4. W takim razie, tak z ciekawości, ilu pracowników zatrudnia Komoot ?
  5. W takim razie, kosztem prędkości maksymalnej (dokręcania na zjazdach), powinieneś skłonić się ku kasecie 12-28.
  6. A więc, teoretycznie, Sensa z przełożeniem 50x11 będzie szybsza niż Romet z przełożeniem 52-12. Za to Romet ma ciaśniejsze stopniowanie kasety i na imprezach z małą deniwelacja będzie lepiej nadawał się do prób TT.
  7. Na TT, im sztywniej tym lepiej. Czyli szukaj bardziej 52-36 niż 50-34. Oczywiście jeśli forma pozwala 😉. Nie wiem @Jacekww skąd wziąłeś 11-23. Romet ma 12-28, a Sensa 11-34. z tym że Romet ma dużą korbę, a Sensa kompakt.
  8. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    @Maciorra https://www.sram.com/en/life/stories/all-about-sram-axs-batteries Czyli jedna bateria do zmieniarek, sztyc axs i Flight Attendant.
  9. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Sram opatentował baterie wymienną pomiędzy zmieniarką przednią/tylną/sztycą.
  10. @kaido2 Dokładnie tak. Zawody to zawody, niezależnie od rangi. Zawsze trzeba dawać z siebie 100%. Kolega @chrismel zupełnie nie rozumie idei rywalizacji ani zagrożeń wynikających z obecności na zawodach sportowych wszelakiej maści szkodników spod znaku "nic nie muszę udowadniać", "jadę żeby dojechać" i "nie przyjechałem się tutaj ścigać". Zawody to rywalizacja, kurz, dym i zgrzytanie zębów i nikt kto nie przyjechał się ścigać, nie powinien w nich startować. Bo potem trzeba dublować takich patafianów, bo jedzie taki, trzaska zdjęcia, podziwia widoki itp. Mało masz @chrismel tematów gdzie możesz błysnąć swoją rozległą, jutubowo-tabelkową wiedzą ? Po co udzielasz się w tematach sportowych, skoro jest to dla Ciebie czarna magia ? Przejechałeś Wisłę 1200? To pochwal się jaki czas. Pewnie nie jechałeś, ale widziałeś na Jutubie i czułeś się zupełnie jakbyś tam był 😆.
  11. Sensa jest OK, jeśli rozważamy ją jako podstawowy "entry level". NA 110% będzie lepsza od tego na czym pedałujesz obecnie. Wiadomo, że lepsze było by coś na elektronice (pisał o tym @chrismel), ale na to jeszcze przyjdzie czas. Warto żebyś poświęcił wystarczająco dużo uwagi pozycji/ergonomii, która to bezpośrednio wpływa na efektywność i transfer mocy, oraz ustawieniu lemondki celem optymalizacji aerodynamiki. Temat z lemondką nie jest taki prosty, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Na początek dobrze żeby ktoś z TT/Tri pojechał z Tobą i obserwował pozycje podczas jazdy. Sam nie wyłapiesz drobnych, acz istotnych, niuansów. Kolejny, wymieniony już podpunkt to odpowiednie opony. Nie będziemy tutaj klepać o stożkach i dyskach, bo budżet nie pozwala, ale warto zainwestować w coś przyzwoitego (5000GP, P Zero, Corsa). No i buty/pedały. Na zdjęciach jesteś w butach biegowych +pedały z koszykami. Widywałem takie połączenie na zawodach , ale nijak ma się to do efektywności pedałowania. Weź to pod rozwagę 😎.
  12. No i znowu pseudonaukowy bełkot...Może zamiast oglądać w internecie kolejny, komercyjny filmik powinieneś po prostu wystartować w jakiś zawodach i zobaczyć jak to jest w realnym świecie 😅. A jeśli nie, to chociaż ruszyć 4 litery i popatrzyć na sprzęt zawodników. wszystko będzie jasne. Jazda na rowerze czasowym nie różni się jakoś strasznie od jazdy na jakimkolwiek innym rowerze szosowym, a i trasa jest zwyczajowo stosunkowo mało skomplikowana. Ranga zawodów nie ma znaczenia, bo chodzi o ducha rywalizacji (może ktoś Ci wyjaśni o co chodzi), ale myślę, że zawody o cyt. Puchar Sołtysa Wsi Pipidówek (piszemy dużymi literami, bo to nazwa własna) będą adekwatne do Twojego poziomu. Z drugiej strony pisałeś przecież że miałeś TT (pewnie 46/30😂), tak więc powinieneś wiedzieć co i jak, zamiast siać dezinformację i zamęt.
  13. Człowieku, to nie będzie różnica. To będzie PRZEPAŚĆ. Nawet nie ma się na czym zastanawiać. Całkowicie do poprawki. Zaczynając od wywalenia podkładek spod mostka. ...całkowicie niwecząc wszelkie korzyści wynikające z jej stosowania... Szkoda gadać 🙄. Ciebie to coraz bardziej ponosi. Bezpiecznie? To może weź wnuki, gaz na niedźwiedzie i idźcie na grzyby 😁. Wygodnie? To nie ma być wygodne, to ma być efektywne. A aerodynamika nie jest na końcu, jest na drugim miejscu, zaraz za efektywnym transferem mocy. To jest sport, zawody, ściganie a nie pitolenie o komforcie, wygodzie i temu podobnym bzdurom.
  14. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    @sky87 Wszyscy o tym wiemy. Ten model jest dostępny od 2022 i nadaje się tylko do e-bike. Tak więc nijak się ma do zapowiadanego XT Di2.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...