Skocz do zawartości

PanzerMamba

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

251 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika PanzerMamba

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. up. Ceny -100 PLN: Rama + sztyca + siodło: 999 Rama + sztyca + siodło + widelec: 1199
  2. Coś mi jednak nie podchodzi ta geometria. Wole coś agresywniejszego. Dlatego sprzedam: Rama GT Transeo 1.0 rocznik 2016, kupiona w sierpniu zeszłego roku. Rama nie ma jakichkolwiek uszkodzeń, w sumie nie ma śladów użytkownika. Rozmiar L Aluminium Geometria: cross Mocowanie na zaciski hamulcowe do tarcz. Hydro formowana. Pocieniania. Szytca + siodło gratis. Rama + sztyca + siodło: 1100 Rama + sztyca + siodło + karbonowy widelec: 1300. W zestawie są wszystkie dokumenty, jest dożywotnia gwarancja, mogę sprzedać ramę na umowę kupna-sprzedaży. Na razie wrzucam zdjęcie poglądowe, oraz zdjęcie z przejażdżki. Na razie wyjeżdżam na wakacje, wiec nie rozbieram roweru, jak się nie sprzeda to może zostanie. Nie wiem w sumie
  3. To i ja się pochwalę. Troszkę ciut za szerokie oponki, chociaż niby 38c. Następne będą raczej coś około 33c. Fajnie się na tym śmiga- można się porządnie rozpędzić na szosie, na szutrze też idzie jak burza a i w terenie daje nieźle radę. Jak się droga skończy, albo nawierzchnia znacznie zmieni... jedziesz dalej
  4. 700x30c cyclocrossowe, dałoby radę zmierzyć? Masz w rozmiarze M?
  5. W sumie też rozglądam się za szosową ramą... Jakie tam oponki wchodzą?
  6. Gratuluję meridzie, Zbudowałem rower o takiej geometrii w 2016.
  7. Proszzzz, kaseta 11-34 no "niedowairy"...
  8. PanzerMamba

    [euphoria 29"] creon gorski

    Rama jest najważniejsza. Osprzęt zawsze można wymienić. Nie jest też tak, że Alivio czy Acera to od razu do kosza wywalisz po zakupie. Pośmigasz spokojnie 2 lata i kupisz później nie deore na XT czy nawet XTR, jaki Ci się zakręci. Ramy GT mają ten plus, że są mega lekkie jak na aluminiowe, mocne dzięki tym swoim dizajnie, no i masz dożywotnią gwarancję. Na stronie GT są trochę duże ceny, w sklepie czy allegro nówki znajdziesz 300-500 taniej. http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-gorskie-sztywne/xc-sport/karakoram-29-comp Tu masz wszystko na deore, rower z grupy xc sport: http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-gorskie-sztywne/xc-race/zaskar-275-sport Tu też deore, ale z grupy xc race: http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-gorskie-sztywne/xc-sport/karakoram-29-elite
  9. PanzerMamba

    [euphoria 29"] creon gorski

    W tych pieniądzach znajdziesz już GT.
  10. 439 za komplet plus wysyłka. Ale w tym sklepie, z którego brałem to był ostatni komplet. Musisz szukać po prostu na google CZ i patrzeć czy jest wysyłka do PL, jak nie to warto zapytać, niektóre sklepy wysyłają dhlem. Z tego co się dowiedziałem to producent niechętnie wysyła do sklepów na starym kontynencie. Większa część produkcji idzie do producentów gotowych rowerów z wyższej półki. Ledwo co znalazłem te TRP, drugie w kolejności do zamawiania były Hayes - też z tego co czytałem to wychodzą na naprawdę dobre hamulce.
  11. Udało mi się znaleźć w dobrej cenie TRP Spyre w Czechach. Może nie jakaś okazja, zawsze to parę groszy Mam nadzieję, że przyjdą w przyszłym tygodniu. Napiszę coś więcej po zamontowaniu, ale wierzę, że będą sporo lepsze niż tanie hydrauliki od shimano, które mam teraz.
  12. PanzerMamba

    [2017] Kross

    Znajomy w styczniu kupił Canyona: Aeroad CF SLX Pomijając fakt, że dwa razy przysłali ramę w złym kolorze, to po 50-60km pękła rama tuż na suportem. I co gorsza - migają się od uznania reklamacji.
  13. A Hayes? Tylko na stronie producenta nie mogę znaleźć informacji nt Hayes CX 5. Mają tylko Hayes CX PRO. Wizualnie dźwignia tłoczka wygląda jakby miała dość długi skok... może nawet za długi jak na szosowe? https://www.hayesdiscbrake.com/products/brakes/cx/
  14. Kilka pytań. Szukam porządnych zacisków mechanicznych pod klamkomanetki szosowe Sh Sora. Tak więc trzeba uwzględnić niewielki skok klamki. Wolałbym uniknąć przekładni (można to tak nazwać?) travel agent. Wiem, że ogólnie się poleca Avidy BB7. Jednak jeden poruszający się klocek jakoś mnie nie przekonuje za te pieniądze. Ja wiem, że regulacja z obu stron i w ogóle. Ale chciałbym coś lepszego. Druga opcja to TRP Spyre. Ale: 1. One są właściwie szosowe/przełajowe czy mtb? Z obrazków można wywnioskować, że raczej przystosowane będą do mtb - mają dość długie ramię przy zacisku. 2. Gdzie właściwie można je kupić? Hayes CX - 5: 3. Jakieś większe różnice w stosunku do Avid BB7?
  15. A co data logowania ma wspólnego z obecnością na forum? Nigdy plików tymczasowych nie czyściłeś :> ? Dlaczego na barana przejść? Nie wygodnie mi się jeździ po prostu. Teraz wiem, że powinienem od razu kupić rower przełajowy.... No ale niestety zostałem z crossowym (według nazewnictwa GT).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...