Skocz do zawartości

clavdivs

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 726
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

10 074 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika clavdivs

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

359

Reputacja

  1. Rowery bardzo podobne, z lekkim plusem na Unibike. Szukasz roweru w rozmiarze 23, wiec pewnie okruszkiem nie jesteś, w Unibike masz koła zbudowane na znanych dobrych komponentach. Wagą bym się nie przejmował, bo to naprawdę homeopatyczne korzyści.
  2. To ile masz wzrostu?
  3. Rower w specyfikacji do bólu służący do jazdy, gdzie trudno wyłapać o minusy. Unibike zrobił dobry rower. Rower nie łapie rekordów lightweight, ale wytykanie wagi tego roweru, to jak wytykanie pannie młodej ze włożyła biała suknie oznaczającej czystość, a dziewicą nie jest. Niby ma się racje, ale komu to służy?
  4. Tyle że to szosa, jak na rower obecnie to. Taki rower w sumie do niczego, do ambitnej jazdy szosowej to za klocek, a gravel żaden z niego. W tej cenie to wolał bym gravela, to rower bardziej uniwersalny i w zimie polatasz, po lesie, do roboty, jakiś bikepacking, teraz masz spory wybór opon, założysz jakieś 32c to i po szosie polecisz.
  5. Tak i nie. To przykład jak skuteczny jest marketing rowerowy. Rower z śmiesznym przebiegiem, a na wymieniane że ho ho. Wywalone kasy, a teraz sprzedaż za pół ceny. Rama to esker 2.0 widelec jest karbon, zakup z aliexpress? To jest tylko ten element nad którym bym sie zastanawial, reszta jak najbardziej ok.
  6. Oghhhhh. Po co ludzie kupują rowery szosowe? Zależy mi na wygodnej pozycji, to jak napisać. " Chcę rozpocząć regularne bieganie, ale dobrze jakbym się przy tym nie zmęczył" Jak dla mnie są to 2 takie same modele,
  7. @Zenon1975 Przy takim zastosowaniu jakim piszesz, piasty wielobiegowe maja szereg zalet, masz w tej sprawie sporo racji. Na brak popularności tego typu rowerów wpływ maja producenci, oferta jest dużo niższa niż rowerów z popularnymi przerzutkami, cóż dbają by rowery nie stały się za bardzo bezobsługowe. To głownie zależy od typu roweru. miałem trekkinga z nexusem 8, bez osłon i hamulca typu torpedo. Jak miałeś klucz, to zdjęcie koła było porównywalne szybkie z tym z samozamykaczem.
  8. Będzie bolało. Szosa na kamiennych kołach i przerzutkach z patyka będzie lepsza, niż karbą z turbo di-aj-tu i za mała ramą. Wrócił bym do vento 5.0 tam wygląda to lepiej pod Twój wzrost.
  9. @Dzopello Za bardzo analizujesz sprawę napędu, czy to na 1x11, 1x12, 2x11, 2x12 to będzie jeździć. Jak mieszkasz w dużym mieście , postaraj się zobaczyć na żywo parę modeli, kontakt werbalny potrafi rozwiać wiele wątpliwości.
  10. Na pierwszy to i Tier będzie ok.
  11. A tam szukasz dziury i nie masz racji :). Na Bornholm płyniesz pod białoczeroną banderą, a to jest terytorium Polski, a z Helu czy na Mazurach masz regularne połączenia. Dałem ci nowe pomysły na wakacyjne rowerowanie. hlaw Microshift obsługuje kasetę większą 46t wobec apexa 42t. Najbliżej mi do nicaso+, rower w sumie kompletny, zakładać toboły i w rejs.
  12. Np Hel, Bornholm, Mazury
  13. oghhhhh....... 1. Gdzie będziesz miał grx w rowerze w okolicach tej ceny? najwyżej będzie claris. Koledze chodziło o możliwość podjeżdżania, a nie zakres. W tanich gravelach często masz sworda lub adventa, a ten napęd nie ustępuje takiemu clarisowi w stopniowaniu na podjazdach. 2. Stal tylko Columbus, wołowina Wagyu a kawa tylko Luwak..... nie no co to za metropolityczne pitu pitu. Marin nie robi ram z stali z której robi sie gwoździe, tylko ma odpowiednie przyzwoite!!! parametry, gdyby było tak jak mówisz to ten produkt najzwyczajniej by zdechł na rynku. 3. Do RPA to się obecnie jedzie MRAP-em a nie rowerem. Lubię takie przekoloryzowania, w Polsce rowery sie nie przewracaj na krawężnik, słupek? W pociągach, na statku, to przewożą Ci rower w komfortowych warunkach? Nie twórz głupiej tezy że stal nie sprawdza się w turystyce, a tanie alu to świetne rozwiązanie.
  14. Zerknij w kierunku Nicasio plus. Masz calkiem sensowny napęd, microshift sword, napęd 2xx wcale nie ma lżejszych przełożeń. Węższe opony wcale nie sprawią że będziesz robił większe dystanse, wyższe ciśnienie szybciej cię zmęczy od wibracji. Na każdym wyjeździe trafisz na fragment przygodowy terenowy, szersza opona poprostu lepiej sobie poradzi. Ja tam nie widzę przewagi aluminium nad stalą, wręcz przeciwnie. Stalowy widelec pracuje tak samo jak karbonowy, a ma wyższą wytrzymałość, wieszasz na nim co chcesz i jak chcesz, montować możesz nawet i tarcze 203mm jeśli będziesz miał taki kaprys. Niższy profil rur stalowych jest bardziej odporny na wszelkie punktowe uderzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...