Padł znaczy umiera ale to kwestia dni / kilometrów .... nim się rozsypie SR SURNATOR. Prawdopodobnie to SR Suntour NEX (skok 63mm).
Interesuje mnie jak już coś lepszego.
I tak:
Mostek regulowany jeśli to ważne nie ten ADHEAD czy jak to się zwie.
Kierownica KROSS (Stal, wznios, 25,4mm)
Wspornik kierownicy KROSS (Aluminium, regulowany, 25,4mm)
Hamulce V-brakeE.
Co myślicie o tych modelach:
https://allegro.pl/oferta/widelec-28-rst-1-1-8-neon-t-czarny-trekking-11860844582
https://allegro.pl/oferta/wid-amort-28-zoom-swift-141-1-1-8-13584964184
Patrzę od strony PIVOT + TARCZA.
Teraz mam V-BRAKE i gdyby nie to, że dosłownie pod koniec lutego (ostatni weekend) zrobiłem duży serwis ... W którym prócz wymiany napędu całego włącznie z manetkami doszło nowe koło przód z piasto-prądnicą to przeszedłbym na tarcze... A tak nawet kupiłem nowe hamulce V-BRAKE. Więc dopóki przynajmniej te koło się nie zniszczy to takie rozwiązanie wydaje się idealne...
A może polecacie jakieś inne modele które obsłużą PIVOT + TARCZE?
A i u mnie jest mocowanie oświetlenia i błotniki krossa...
tak to wygląda jak na obrazku.