Skocz do zawartości

DSMP

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika DSMP

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. A jak dla mnie to rohloff idealny, nawet po miescie po ok 150-300 km. około 12 minut aplikowanie na sworzeń na obu końcach. Przecieranie szmatą i można jeździć. Buteleczka starcza na jakies 10k km.
  2. Rozumiem. Dzieki za odpowiedz. Co do manetki, bo chyba tez pytalem sie tutaj o dzialanie. Dziala mi juz wysmienicie(nie testowalem jeszcze podczas jazdy), Wydlużylem przewód i zakleiłem końcówke pancerza taśmą izolacyjną(1 obrót starczył) od strony manetki. Oczywiście nowy pancerz i nowa linka.
  3. Nagram jutro dla potomnych, ale takie jakby przeciskanie sie cieczy, taki szum, może nawet chlupanie. Takie jeszcze śmieszne zauważyłem, że jak napompuje samo + to mam 130 skoku. Oczywiście jak dopompuje ileś tam - to mi skok spada. Ciekawe z tym skokiem. Powinno być 120mm. Jeszcze wstawie to: https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/2011%20RockShox%20SPC_Rev%20B.pdf strona 28, schemat Reby
  4. Blokada mi działa. Rebound również działa. Tylko są dzwięki, czym bardziej przekręce na żółwia tym głośniejsze. Amor po serwisie nie dotarty, czy mam sie obawiać? Cytuje ten post bo może za mało wlałem? Na spuszczonym powietrzu wyciągnołem tłumik i opór byl za lekki gdy go wkładałem. Dodam, że wlałem troche ponad 123mm do reby 2011 dual air. Podobno nie serwisowany, starałem sie wlać tyle ile było wcześniej. Golenie wystawały nie równo. Z prawej strony spręzyna powietrzna, a z lewej tłumik, Tak ma być? prawą nie dało sie wyciągnąc do długości lewej, odbijała do tej pozycji http://imgur.com/9lhfccA Czy mogę na nie spuszczonym powietrzu wykręcić tłumik? Amor po spuszczonym powietrzu nie chowa sie całkiem, zostaje 2 mm. Czytałem ze powinien całkiem sie chować.
  5. Tez tak myślałem, ale one sa bardzo twarde i nie pasowały kształtem do mojej reby 2011. chyba ze się nagną, ale one sa plastikowe.
  6. Od czego sa te 3 elementy na obrazku z zestawu serwisowego RS? https://imgur.com/0gOjfdj
  7. sdsadd Mam Rebe z manetka http://img07.allegroimg.pl/photos/128x96/59/58/49/35/5958493511 Spręzyna nie dociaga cos jak wciskam guzik do zwolnienia blokady. Czy to jest spręzyna w manetce czy w tłumiku? http:// img07.allegroimg.pl/photos/128x96/59/58/49/35/5958493511
  8. Czytałem ze odpowietrzenie takiego cykającego SLX pomaga.
  9. ja zauwazyłem jak robiłem twoim sposobem ze ten smar z łancucha musiał bryzgać, niekiedy 3-5 razy szmatą do sucha wcyierałem a i tak smar sie wydobywał po kazdej wycieczce. To jest jakies dziwne. odkąd stosuje mój patent wytarłem łancuch tylko przy smarowaniu.
  10. @Skom25 NIE. Nalezy nałożyć najlepiej na górną czesc łancucha po kropelce na ogniwo, odczekac 10-15 sekund(mozna patrzec jak zanika w łancuchu ) i wytrzeć tą na smarowaną czesc. Nastepnie obrócić korbą w celu przesuniecia łancucha i nasmarować kolejna czesc łancucha a potem znow poczekać i znów porzadnie wytrzeć i tak az cały łancuch nasmarujemy. Tez kiedys smarowałem a potem czysciłem szmatką i cały naped był czarny, wszedzie(kóleczka prz. korba kaseta). smaru nowego nie widać ale po paru km juz jest wszedzie.
  11. http://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-hamulcow/avid/prod/a2z-bolt Powinna pasować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...