Skocz do zawartości

dww3

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

1 839 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika dww3

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

43

Reputacja

  1. Tak, poprawione
  2. Co można zakupić i na co zwracać uwagę przy zakupie elektrycznego fulla, byłaby to moja pierwsza styczność z elektrykiem. Waga użytkownika ok 110 kg więc fajnie gdyby bateria była mocna, pozycja bardziej komfort i wyprawy turystyczne po górach, raczej bez stromych zjazdów i szaleństw. Chciałbym zakupić w PL by wziąć FV
  3. Z przodu zadziałał adapter po prostu, zamówiłem pierwszy lepszy i pasował. Całość w rozmiarze XL na tych oponach 50c i z siodełkiem brooksa wyszła 13 kg równo więc jestem bardzo zadowolony. Z racji tego że rower jest krótszy od moich poprzednich graveli to w końcu czuję wygodę. Jedynie to idiotyczne są mocowania na widelcu i zestaw Ortileba toreb na widelec haczy o tarczę
  4. W końcu udało się złożyć wszystko do kupy na ramie Bombtrack Beyond ale łatwo nie było. Przy mufie 73mm i osi 142 mm aby GRX 1x12 działał. Zamiana korby na SRAM i zębatka Garbaruka chyba załatwiły sprawę, napęd wydaje się że chodzi w porządku i linia łańcucha jest utrzymana.
  5. Z tego co czytam to muszę celować 49-50mm wiec banless czy deckas odpada. Czyli jak mam 50,4 to aby zmniejszyć wartość muszę brać z ujmenym offsetem?
  6. Zakupiłem korbę powyżej z linka i teraz szukam zębatki. Najchętniej brałbym coś od Garbaruka bo ma fioletowe ale jaki offset do tej korby musi mieć moja zębatka. Korba ma chainline 48.8 tylko pytanie skąd liczone, mam tak dobrać aby mi wyszło między 48 a 50 przy piascie 142?
  7. Czyli brać to i gotowiec od banless? https://www.centrumrowerowe.pl/mechanizm-korbowy-shimano-fc-mt600-pd21670/?v_Id=261229&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=16059005709&gclid=Cj0KCQjwh5vFBhCyARIsAHBx2wwZYbTblFbBEnW1ldN-gzSi0Y9QeWtndNYNIQqeM_a5E2zNGQUoib8aAkG8EALw_wcB
  8. Z 7Anny miałem Eccentrica, Octana Kode, Mylc CF2 i Synonyma. Po cenach katalogowych rowery bywały strasznie drogie i nieopłacalne, mnie się udawało kupować ze sporą zniżką i wtedy miało to sens. Mam wrażenie że od 3-4 lat malowania są coraz bardziej na minus i gdzieś trochę zatracili przynajmniej moje poczucie estetyki ale wiadomo że jest to rzecz gustu. Np chętnie kupiłbym Bogana czy Eccentrica ale malowania kompletnie nijakie w porównaniu do Eccentrica z 2018 roku. Kontakt mailowy i telefoniczny był slaby, czułem wręcz czasem arogancję. Nieprzyjemne doświadczenie. Z kolei serwis był bez problemowy i od razu wymienili mi pękniętą ramę w Synonimie. Projekty ram i rowerów były zawsze ciekawe, niektóre innowacyjne ale tutaj też mi się wydaje że inne marki podgoniły w tej kwestii i aż tak się już nie wyróżniają. Mam też wrażenie że jest po prostu za dużo modeli nikomu do szczęścia niepotrzebnych, zbyt szeroka oferta w pewnym momencie a dostępność części na 7anna słaba. Gdyby były dostępne ich malowane piasty, mostki, pedały itp. to na pewno nie raz bym zakupił. Jeśli są te wysokie ceny i półka premium to niech koła, korby i reszta osprzętu niech też będzie na poziomie a nie taka jak w rowerach o połowę tańszych, przecież w zakupie i "produkcji" to nie są aż tak wyższe koszty. Bardzo im kibicuje aby restrukturyzacja przebiegłą dobrze i wzięli do siebie wszystkie uwagi z rynku. Można pozostać małą manufakturą premium z wyższymi cenami ale rowery muszą być jakościowe.
  9. Mnie zastanawia co jest takiego magicznego w korbie Cues ze nikt nie chce do niej zębatki zrobic na 96bcd. Na razie dałem rower do serwisu i spróbują tam podziałać z suportem i korbą na SRAM
  10. Łańcuch shimano12s na zębatce od Cues kompletnie sie zacinał, nawet piłowałem troche ząbki ale nie chciało sie to dotrzeć. Łancuch KMC 12s to już totalnie wariował na tej zębatce. Banless napisał "Niestety zębatki które obecnie posiadam też nie pasują do korby Cues. Do korby z linią 52 nie posiadam zębatek z offsetem" wysłałem rownież do Garbaruka całą korbę Cues8000 i rownież powiedzieli że nic nie pomogą
  11. Tylko ta tarcza jest pod 11 rz. Mam korbę shimano Cues8000 w razie co i tam tarcza tez jest na bcd 96, żadna manufaktura nie chce mi zrobic tarczy 12rz. do tej korby. Do tego te korby bez boost ciężko dostępne gdziekolwiek
  12. Chętnie się podepnę do tematu. Napęd shimano GRX 1x12, rama z mufą 73mm, oś 142 i niestety korba GRX nie pasuje do mufy. Szukam korby i zębatki 36t która da mi dobrą linię łańcucha. Banless twierdzi że nie jest w stanie mi pomóc i nie ma czasu, Garbaruk to tylko zakup całej korby. Ktoś jest w stanie coś wymyślić? Mogę przejść na suprot SRAM, nie ma znaczenia, byle to działało
  13. dww3

    [składanie] Bombtrack Beyond 1

    Niestety nadal nie mogę nic znaleźć. Wychodzi na to że nie ma nic pod mufę 73mm i napęd 12 rzędowy z kołem non boost 142 co by pasowało do korby Shimano Cues 8000. Firmy od zębatek typu Garbaruk, Bainless itp. piszą że nie pasują ich zębatki pod te korbę. Rozważam zakup samej korby i suportu od innego producenta, może ktoś coś podpowie
  14. dww3

    [składanie] Bombtrack Beyond 1

    Czemu za dużej? Najchętniej brałbym cos na 40 lub 42 ale jestem skłonny dać mniejsza. Chętnie bym kupił cała korbę pod 73mm tylko muszę miec linie łańcucha 50 chyba ze nie ma to takiego znaczenia?
  15. dww3

    [składanie] Bombtrack Beyond 1

    Zacząłem to wszystko składać i wyszło kilka problemów Korba GRX nie pasuje do mufy 73mm, os jest za krotka Zakupiłem Shimano Cues U8000 ale tu z kolei zębatka jest na lancuch 11 a ja mam 12 z tego GRX. moze ktoś doradzi jaka zębatkę i gdzie dostać na rozstaw 96 pod te korbę i oś w rowerze 142 z linia lancucha 50
×
×
  • Dodaj nową pozycję...