Skocz do zawartości

kubbak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Oldest city of Poland

Ostatnie wizyty

821 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kubbak

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

11

Reputacja

  1. Ok, rozumiem. Wracając do tematu, podmieniłem sobie przednią tarcze w szosie na tarcze z Oiza (MT800), niestety dalej dzwoni... może ciut mniej ale dalej dzwoni. Pytanie więc - jest sens wymieniać zaciski R7070 na R7170 (jest tu niby 10% większy prześwit między klockami) z zachowaniem klamkomanetek R7020?
  2. Nie no, adaptery to już drutowanie. @wr81 W jakim sensie centerlock ogranicza konkurencyjność?
  3. To może inaczej - polecisz coś do szosy? Centerlock, 160mm. O tym nie pomyślałem. Umówmy się, 20 czy 30 gram nie robi mi takiej różnicy co brak dzwonienia. @cervandes u siebie w Oizie mam identyczny konfig 180+160mm MT800 z hamulcami M8100 i dzwonienia brak. Co powiecie o SRAM CenterLine XR? Jak to działa z hamulcami Shimano? Jedynie ich cena zwala z nóg (1 tarcza Srama = 2 tarcze Shimano).
  4. Przyszedł czas by wymienić w mojej szosie tarcze. Poprzednie SM-RT800 doprowadzają mnie do szału przez krzywienie się podczas hamowania i późniejszym obcieraniu o klocki. W full mam MT800, tu skrzywienia/obcierania nie zauważyłem. Natomiast nie ukrywam, że bardziej podobają mi się nowe CL800/900. Pytanie czy ktoś z Was ma/miał z nimi styczność i zaobserwował lub nie skrzywienia tarcz podczas hamowania? Jeżeli ktoś ma lub miał styczność z oboma modelami byłoby super gdyby podzielił się swoimi doświadczeniami z nimi.
  5. kubbak

    [2023] Orbea Oiz

    Ja przy 186 i nodze 87 w poprzedniej generacji OIZie mam L i nie wyobrażam sobie dla siebie XLki. Nowa gen jest ciut dłuższa.
  6. kubbak

    [2023] Orbea Oiz

    Kup Speca, problem z głowy. Ma być update ceny. Dzwoniąc do Pol-Sportu z pytaniem o dostępność nowej M30 dostałem info, że nowa cena to ponoć 22.5k. Nie chcąc czekać kupiłem M11 z obecnego rocznika, taniej i z lepszym szpejem. Jedyne ficzery nowej generacji to BSA/'knock block'/dropper w zestawie. Niestety reszta zrobiła się gorsza, m.in. szpej (chociażby w M30 tylna przerzutka XT->SLX, koła DT X1900 -> OEM), bardziej upierdliwe w obsłudze 'prowadzenie kabli'.
  7. I mój rower praktycznie gotowy na sezon, została tylko kierownica (no i ciągle zastanawiam się nad tubelessem).
  8. Byłem w LIDLu po 16 i było jeszcze 6 czy 7 tych stojaków. Sam się zastanawiałem czy nie kupić ale pomyślałem LIDL - zapewne badziew. Dobrze, że tu zajrzałem i zaraz skocze kupić jeden dla siebie.
  9. kubbak

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Mój niner obecnie bez kół, które się usztywniają. Zdjęcie robione kosiarką, także sory za jakość.
  10. kubbak

    [rower] do 5000zl

    Jakiś dowód na to? Przy rowerze za 4k (albo 3k w przypadku HT02) jakby 500zł miał kosztować koszt szlifowania to uwierz, że nikt by tego nie robił. Mam jakieś dziwne wrażenie, że pracujesz w Mbike'u.
  11. kubbak

    [rower] do 5000zl

    Amortyzator to w obu jest taki sam. Reszta osprzętu również podobnej klasy X7 to odpowiednik SLXa (z tyłu w Ghost'cie jest XT). Mi znowu malowanie bardziej odpowiada w Ghost'cie. Ramy są podobne.
  12. kubbak

    [2012-13] nowości rowerowe

    Jest magazyn i punkt serwisowy w Szczecinie. Zapewne tam można odebrać bezpośrednio rower. Zamówienia i infolinia tel: +48 914 226 966 (Pon.-Pt. 09:00 - 19:00 CET) mail: poland@canyon.com Magazyn i serwis Maciejowicka 16/5, 70-786 Szczecin
  13. kubbak

    [rower] do 3500zł na 140 kg

    Rzuć okiem na Aganga Gangste 7.29. Mój kumpel ważący podobnie jak Ty jeździ na zeszłorocznym modelu. Rower jest wytrzymały, ma powietrzny widelec co będzie zaletą przy Twojej wadze. Przejechał na nim 3 czy 4 maratony. Nabiał także chwalił zeszłoroczny model w swoim teście. http://www.team29er.pl/testy/695-test-roweru-agang-gangsta-729
×
×
  • Dodaj nową pozycję...