Skocz do zawartości

Dyg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Gryfino

Ostatnie wizyty

195 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Dyg

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

24

Reputacja

  1. Dyg

    [mostek] zmiana na krótszy

    no właśnie ktoś mi tak podpowiedział, podkładkę niżej przełożę i zobaczę jak będzie, przynajmniej jakieś odniesienie będzie, bo inaczej to nie widzi mi się za bardzo kupować 5 mostków, gdzie żadnego nie zwrócę bo będzie używany.
  2. Dobry. 2 lata przerwy w jeździe, od zeszłego roku nowy rower xc z pochyloną pozycją. Waga +20kg od poprzedniego roweru, naderwane ścęgno nadgarstka które nieraz się odzywa, musze jeździć z usztywnieniem. Pomyślałem aby zmienić mostek, obecny to 70mm -13 stopni. Myślę o kącie 0 i długości może 50mm? Czy to jest duża różnica? Nie chodzi mi wyłącznie o wygodę, ale niechciałbym zaburzyć roweru, dalej ma być szybki. Czy może -7 stopni jest już odczuwalne względem obecnych -13? może dać 0 i tą samą długość? Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie firmy polecacie, a może już konkretne modele? Szerokość kierownicy to 35mm, rura 1,1/8. Obecny to https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/komponenty-rowerowe/mostki-rowerowe-i-akcesoria-do-nich/mostki-rowerowe/mostek-bontrager-elite-35/p/5253161/ w opisie jest typ - knock block, czy to ma jakiekolwiek znaczenie? rama ma system knock block, czy są to te wcięcia które widać na drugim zdjęciu? Po wyborze "bezgwintowe" wypusty są rownież, na allegro jak sprawdzam to ich nie ma. Wstępnie "wybrałem" RACE FACE Aeffect i TRUVATIV Descendant, czy to dobry wybór? Dzięki
  3. Moja waga wzrosła z 80 na 100kg, ok 3 lata bez jazdy a już po kilku przejazdach moja prędkość średna była wyższa o ok 15% od poprzedniego roweru. Procaliber jest stabilny, zrworny jak 26, świetnie podjeżdża. Jeśli cyferki są przestarzałe to co to za różnica, skoro efektywność jest wysoka/jedna z najwyższych. Zjazd po bruku czy luźnych kamieniach w lesie, nawet dupy nie podnoszę. Nie znam się na geometrii, wydaje mi się że wygląda normalnie.
  4. co jest nie tak z geo procalibra? widziałem kilka porównań i wychodziło że był to albo najszybszy albo jeden z najszybszych rowerów w porównaniu, z dobrym tłumieniem drgań, dobrze podjeżdżający. Nie jeźdzłem na podobnych innych marek więc mnie to ciekawi.
  5. Dobry. Chciałem dołożyć tokeny do reby A8, w specyfikacji niby 0, otwieram a tam 4. Niby max jest 3, to prawda? Drugie pytanie, skoro takie coś było odwalone to juz nie wiem jaki mam skok. Jak się go liczy? Goleń ma równo 11cm, ale jest na nią założony ten oring do ustawiania sagu, więc skoku z nim ok 10cm. Czy zawsze jest jakiś minimalny zapas na ladze, czy ile ma laga taki jest ustawiony skok? Producent roweru mówi że to reba 10cm, na goleni nie ma nawet takiej podziałki do sagu, jest od 120 do 150. Rock shox podaje że skok jest od 80 do 150. I przy okazji, może podacie jakie macie ustawienie rebound przy jakim ciśnieniu i wadze?
  6. @Mondeus87 Tak, pomogły. Przesunąłem jeszcze siodełko trochę do przodu. Po założeniu rękawic myślałem że palce odpadną, po zmianie kąta kierownicy nie ma problemu. Jeszcze muszę sprawdzić się na długiej trasie, ale nawet jakby zaczęło wychodzić to i tak jest o wiele lepiej niż było
  7. dzięki, właśnie jak wczoraj przyjechałem do domu to pomyślałem, aby zrobić kąt zgodnie z przedłużeniem dłoni, teraz zgięcie jest w poziomie
  8. Od razu zaznaczę że za dużego porównania nie mam, szukałem roweru w którym nic nie trzeba wymieniać(wymieniłem łańcuch) i kupiłem procalibra z rebą. Jestem bardzo zadowolony, też takiego amortyzatora szukałem, z różnych for doszedłem do wniosku że reba lepiej wybiera małe nierówności niż sid(możliwe?), dodatkowo chodziło mi o serwis i sztywność. Rebę miałem też w poprzednim rowerze i 10 lat sprawowała się świetnie. Kilka miesięcy temu szukałem reby to widziałem w polskich sklepach z offsetem 44mm, trek pakuje te starsze bez głowicy uszczelniającej debon air - a8. Z tego co wyczytałem to ludzie nie czują różnicy względem tego offsetu. Amor ma niby 100mm, goleń wystaje 110. Co do różnicy w cenie względem foxa czy sida to jeszcze trzeba doliczyć sporo droższy serwis, dlatego ja wybrałem rebę. Dodatkowo chciałbym się zapytać czy nie masz problemu z dretwiejacymi palcami. Względem poprzedniego roweru mam o wiele bardziej pochyloną pozycje i plus 20kg, co na pewno ma na to wpływ.
  9. @1938 Jeździłeś wcześniej też na 29"? To co opisujesz kojarzy mi się z moim poprzednim rowerem, specjalnie szukałem 26 bo 29 dla mnie nie skręcały, źle się na nich czułem. Teraz trafiłem 29 który jeździ jak 26, ale dalej jak na czyiś wsiądę to jest źle.
  10. Bo się skończyła droga i musiałem tędy podjechać. Był oparty ale zawiało i upadł
  11. Mi też cykał ale chyba na 10 zębatce, kręciłem baryłką, widziałem że haczy lekko o jeden ząb. Dałem na przegląd zerowy i ustawili, nie mam już żadnego problemu, a tyle się nakręciłem. Nie mam przymiaru, ustawiałem na odległość i busa 3mm, możliwe że to było powodem
  12. Myślę że sama przesiadka na kola karbonowe powoduje inne odczucia a nie sama waga. Mam wcale nie takie lekkie karbony i naprawdę czuć tą sprężystość przyspieszenia, oraz jakby również przyspiesza szybciej niż inne rowery, ale na to się na pewno składa wszystko a nie tylko koło. Mówią mi że za dużo dałem za rower, no niby tak, ale jak czytam ten temat to mimo +50%ceny jednak nie wyszło wcale drogo. Żadnych problemów, nic nie trzeba zmieniać, dlatego właśnie ten wziąłem. Ani hamulców ani nawet żadnych gripów czy siodełka, skręca jak 26. O wagę się nie przejmuję, jak zetrę napęd to ewentualnie nowym moge zejsc trochę poniżej 10kg, choć to i tak nie warte pieniędzy. Skoro pół roweru do wymiany i trzeba dorzucić kilka tys to po co chłopie w ogóle ten rower brałeś?
  13. Dyg

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Gdzie będziesz zbijał wagę? Jak sprawdzam to za 100g trzeba kilka stówek zapłacić. Na razie nie chcę zbijać bo wszystko nowe, ale takie różnice w cenie to nawet jak się np kaseta zużyje to trochę odechciewa się zrzucać +800zl za 80g, korba wygląda lepiej bo jakieś z 200g, ale za 1000+, a oczywiście jednej rzeczy nie ma sensu zmieniać, choć w jeździe pewnie i 1kg wielkiej różnicy nie zrobi, jednak taka lekkość jakoś nie wiem po co ale jakoś kusi
  14. Mój w katalogu M 10,44kg, mam ML i wychodzi niby 11. Nie wiem na ile waga poprawnie pokazuje
  15. Gwarancja z własnej winy nie będzie uwzględniona. Ja zamawiałem treka w zeszłym roku, czekałem 4 miesiące na dostawę(miało być 6) przyszedł w połowie stycznia, po miesiącu już prawie nic nie było poza XS i xl A i co do aluminiowego procaliber to rama nie amortyzuje, isospeed nic tam nie daje, ale geometrię dalej masz wybitnie zwrotną i szybką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...