Skocz do zawartości

szymon627

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika szymon627

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Musialem podniesc troche wyzej bo nie mam wiecej niz 90 stopni zgiecia w kolanie, a jescze do tego dochodzi spd i przesunieta troche stopa do tylu. Jest moze ciut ciut za wysoko, ale po kilku trasach przyzwyczailem sie i jest mi wygodnie. Teoretycznie wg. poradnikow nt. ustawiania siodelka to wydaje mi sie,ze w 80% spelniam kryteria podawane przez osoby co to opracowywaly.
  2. Hej. Jako,ze posiadam Kandsa juz ponad rok to sam moge dorzucic pare slow od siebie. Rower kupilem za 1050 lub 1100zl przez allegro.Na dzien dzisiejszy rower ma okolo 4 tys. przebiegu i nic nie bylo wymieniane (nie wliczam spd i tylnego hamulca). Wymiana hamulca byla spowodowana zuzyciem Alhongi,ktory jako tako dawal rade. Mam 185 wzrostu i rame 21,ktora wydaje sie byc ok (na poczatku sie zastanawialem jaki rozmiar wybrac, ale teraz wiem,ze zrobilem dobrze). Jezeli chodzi o rame to nie zauwazylem zadnych pekniec. Siodelko na poczatku nie nalezalo do bardzo wygodnych, lecz zwyczajnie sie do niego przyzwyczailem i nie narzekam na nie. Opony i detka jescze ani razu nie byly wymieniane co jest pozytywnym zaskoczeniem. Rower jezdzi glownie po ulicach jak i po sciezkach, od czasu do czasu droga lesna. Bardzo cieszy mnie fakt,ze jest blokada amortyzatora, dzieki temu latwiej jest utrzymac srednia predkosc. Nie wiem jak u was ale strasznie ciezko jest mi na nim utrzymac srednia predkosc na Endomondo powyzej 25km/h, na liczniku mozna utrzymac 27km/h, lecz na Endomondo jest z tym ciezko. Jak jest u was z tym aspektem? Rower moge polecic praktycznie kazdemu, na pewno bedzie zadowolony. Na dzien dzisiejszy nie widze potrzeby zmiany tego roweru, jedynie to jakas szosa moze wchodzic w gre.
  3. Nie ma blokady. O ramach pisalem w tym temacie kilka razy, tyle że mam kandsa ale ramy są chyba bardzo podobne. Sent from i9000 using Tapatalk
  4. Ja mam 183-185 wzrostu i mam 21 cali, kola28 chyba jest w sam raz, ale pozycji na rowerze nie mam prostej tylko taka bardziej pochylona. Kroczem nie zahaczam o ramę mam trochę luzu. Sent from i9000 using Tapatalk
  5. W kandsie miałem coś podobnego, myślałem, że to napęd lub suport ale po 400km pojechałem na regulacje tylnej przerzutki-wystarczyło kilka ruchów tylną śruba. Kupilem też smar shimano suchy, wszystko podokrecalem łącznie z pedalami i siodelkiem. W sumie to raz mi tyka a raz nie. Po trochę ponad miesiącu mam coś koło 800km a takie tykanie od czasu do czasu mam już gdzieś od setnego km, chociaż ostatnio ustało. O gwarancji i serwisie pisalem jakoś tu w temacie na początku czerwca gdy kupilem rower. Jeżeli kupiłeś rower u bfbike to przeczytaj mój wpis. Hmm a może to pedały czasem tak tykaja. Sent from i9000 using Tapatalk
  6. Ostatnio zaczął mi cykac napęd a może to tylko padały, bo ten dźwięk słychać tylko podczas pedalowania, do tego dzisiaj kilka razy strzelił mi łańcuch i przerzutka wariowala. Sam już nic nie będę regulował w przerzutce bo jeszcze namieszam bardziej niż teraz jest... Napisalem do bfbike i na dniach zdam wam relacje jak realizowana jest gwarancją. Liczę na to, że rower będę mógł naprawić w jakimś lokalnym serwisie a koszty naprawy/regulacji zostaną pokryte. Sent from i9000 using Tapatalk
  7. Można zablokować w Kandsie(na amortyzatorze jest taki wichajster, który przesuwasz, zielony kolor oznaczy aktywny amortyzator) a w Lazarze chyba nie. A jaka wziąłeś ramę, jaki masz wzrost, jaki komfort jazdy? Ja w porównaniu do starego roweru też trzymam podobne tempo, zawsze jeżdżę pol trasa pol miasto i średnia oscyluje w okolicy 20km/h. Ale w porównaniu do roweru na 26 kołach szybciej przyspieszam i nie musze tyle pedalowac. Możesz powiedzieć coś więcej o fabryce bo w sumie to fajnie wiedzieć kto robił ci/nam rower. Życzę Ci przyjemnej jazdy na tym rowerze! Sent from i9000 using Tapatalk
  8. Kands Maesteo: Po ponad 130km a może 150 w sumie to nie jestem pewny bo dopiero dziś rano licznik przelozylem, jestem zadowolony. Rower jest dość szybki, czuje się na nim pewnie. Przerzutki ładnie przechodzą tylko jak zmieniam przednia to muszę z sekundę przytrzymać ten przycisk od biegu wyżej. Zauważyłem jeszcze, ze przy ustawieniu 3-7, 3-8 łańcuch albo coś chrobocze, nie mam pojęcia co to jest. Siodełko dziś musiałem od dołu podkręcić bo trochę się poluzowalo. Gdy dystans wycieczki jest dłuższy niż 25km to zaczyna boleć szyja i pod szyja kilka cm, jednak tak jak się obawiałem mostek będę chyba musiał zmienić. W sumie za ta cenę jestem zadowolony, ale dołożę chyba kilka zl i być może kupię mostek, hamulce i jakieś plastikowe błotniki. Rower jak najbardziej jest godny polecenia! Oryginalne opony to 28x1,95 a ja na liczniku wpisałem wartość dla 28x2,00. Czy to jest jakaś spora różnica czy może być? Sent from i9000 using Tapatalk
  9. Edytowal bym ale sie nie da. Zrobilem tak,ze spuscilem powietrza tyle ile sie dalo, i poszedlem na stacje napompowac. Ustawialem cisnienie 3,8, 4,1, 4,5 i zawsze dobijal do tych wartosci ale potem troche powietrza schodzilo i zawsze schodzilo do 3,6 gdy potem sprawdzalem juz tylko cisnienie. Takze chyba 3,6 to takie dosc optymalne cisnienie. KonikC mam pytanko, mowiles,ze ty pompujesz 4,5. To wyglada tak,ze 4,5 ustawiasz i ucieka ci powietrze i masz powiedzmy tak jak ja 3,6 czy moze pompujesz do 5,2 i spada wtedy tobie do 4,5.
  10. Powiedzcie mi jaka pompke moge do niego kupic, probowalem jakis 2 z piwnicy nie pasuja, ale mam tez taki wezyk przejsciowke,ktora pasuje. Wiec przykrecilem wezyk do wentylka i przy samym dokrecaniu 3/4 powietrza, ktore mialem ucieklo, probowalem pompowac z dobre 5 minut ale powietrze tak jakby nie szlo do opony, bo caly czas jest taka jaka byla. To samo bylo z kompresorem mimo,ze ustawialem z cisnienie 4bary to ta opona wcale nie byla jakas bardzo twarda, wydaje mi sie,ze na starym rowerze z kolami 26 dobrze napompowanymi mniej sie meczylem....
  11. Też kupiłem 21, po piachu ciężko ale jakaś dróżka, laskiem przejdziesz. Raczej jest to rower na drogę/chodnik ale jak trzeba to da radę. Wampir widzę, ze jesteś ciut niższy, czy ciebie też bolą trochę ręce-daleka odległość kierownicy od siodełka. Sent from i9000 using Tapatalk
  12. szymon627

    Kands Maestro

  13. Napisalem tutaj http://www.forumrowerowe.org/topic/95623-rower-lazaro-integral-v/page__view__findpost__p__1073852
  14. Napisze tutaj bo Kands Maestro a Lazaro Integral to praktycznie to samo. Dzisiaj doszedł do mnie rower, został wysłany wczoraj a dzisiaj o 20.30 miałem go już w domu, kupowałem od bf bike z allegro. Jedyna wada było to,że od czasu wpłaty do czasu wysłania minął tydzień, ale w sumie na allegro było napisane 4-5 dni to niby się zgadza, jednak fajniej by było gdyby rower wysyłany był już na następny dzień. Wszystko było szczelnie zapakowane w kartonie Kellysa, gdy wszystko udało mi się wyjąc to przymocowałem kierownice, kolo, pedały, siodełko. Złożenie roweru było bardzo proste ale wygodniej jest gdy są 2 osoby to łatwiej jest na sobie ustawić kierownicę, trzymać rower itp. Na pewno w pojedynkę można to też bez problemu wykonać. Potrzebowałem: klucza 15-stki, 2 różnych imbusów i śrubokręta by przykręcić koszyk na bidon. Pierwszym wrażeniem gdy rower stal juz zlozony to bylo : kurcze czy nie bedzie on na mnie za duży(mam 184cm). Jednak gdy stanalem miedzy nim to bylo ok, (wszystko widac na zdjeciach ile mam luzu- z dobre 5-8cm, a gdy zaloze buty w ktorych jezdze to juz mam z dobre 10cm) takze jest ok! Kola były tak troszkę napompowane wiec od razu pojechałem na stacje paliw trochę dopompoowac, zacząłem od ciśnienia 2,2 ale ciągle były dość miękkie, skończyłem na 3,9 albo 4,1 jednak opony nadal nie są jakoś super twarde, można spokojnie je troszkę nacisnąć. Tak ma być? Czy może iść na inna stacje? Nie miałem wiele czasu bo już było po 22 także pojeździłem po okolicy, zrobiłem ? może z 10km? (jeszcze nie przełożyłem licznika). Rower jest wygodny, nawet to siodełko, które skreśliłem na początku nie okazało się takie złe, chociaż zobaczymy jak pojadę na dłuższa trasę, najwyżej przełożę ze starego. Przerzutki działają bardzo dobrze. Hamulce tez nie są złe, były już w sam raz wyregulowane jednak nie miałem okazji sprawdzić ich pełnej siły bo na szczęście nigdzie nie musiałem i obym nie musiał, jednak przy wyhamowaniu powiedzmy z 30-40 km/h dawały radę. Chwyty razem z założonymi rękawiczkami wcale nie są złe jak co niektórzy mówią. SUPER jest możliwość blokady amortyzatora, gdy wiadomo,ze droga nie ma żadnych dziur/nierówności to można włączyć blokadę i cala energia idzie w kola a nie w amortyzator, gdy jechałem chodnikami, które nie są zbyt równe to amortyzator w pełni zdał egzamin! Szerokość opon jest ok- można przycisnąć ale można tez wjechać w jakiś delikatny lasek/ ścieżkę. Rzeczą, która mnie na ten moment martwi to jest to,ze muszę mieć w pełni wyprostowane ręce by trzymać kierownice i po pewnym czasie po prostu one bolą, moze wymienię za jakiś czas mostek a może się przyzwyczaję. Być może wymienię tez pedały na cale aluminiowe a nie te plastikowe z elementami aluminium. Musze trochę pojeździć by podjąć decyzje. Dodaje album zdjęć:http://imgur.com/a/1TSZZ
  15. Napisze, ale to albo jutro lub w srode bo dzisiaj dopiero rower zostal wyslany. Tez tak czytalem,ze w tej cenie lepszego sie nie znajdzie to kupilem(maestro). Nie wiadomo czy jeszcze urosniesz, ja przy 184-5 zamowilem rame 21 i dam ci znac czy na mnie nie bedzie za duza. Grafitowy to jest bardziej taki kolor olowkowy, a wg. obrazkow ten rower ma byc wlasnie taki olowkowy z malutkimi elementami zieleni na nalepkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...