Skocz do zawartości

wikrap1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    867
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana wikrap1 w dniu 5 Marca 2011

Użytkownicy przyznają wikrap1 punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Wiktor

Osiągnięcia użytkownika wikrap1

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

35

Reputacja

  1. Co do przednich miałem na myśli dojrzałe projekty z prawdziwego zdarzenia jak chociażby Bocialarki. Ok, do ekstremalnej jazdy potrzebne jest lepsze oświetlenie niż 200lm to się zgodzę, jednak dalej wydaje mi się, że kwestia zasilania jest trudna przy takiej mocy. Akumulatorki Li-ion czy inne lekkie są zaporowo drogie. żelowe ciężkie. Na ile czasu przewidziane będzie takie oświetlenie?
  2. Sugerowałbym też zaprojektowanie tylnego czerwonego oświetlenia. Przednich lampek jest mnóstwo a do jazdy wystarczy spokojnie 200lm. Do zasilenia 10 czy 30W diody na kilka godzin potrzeba by niezłego akumulatora. Gdzie go zmieścić? Pomyśl nad tylną lampką na sztycę z metalową uszczelnianą obudową, świecącą pulsacyjnie o mocy np. 0.5 - 1W z jakąś fajną rozpraszającą optyką, bo myślę, że cykliści są rozczarowani plastikowym g*wnem które urywa się nawet z szosówki.. Jeśli taka lampka byłaby w konkurencyjnej cenie, to myślę, że dużo byłoby chętnych. Co do ankiety: zaznaczyłem, że włącznik na obudowie, gdyż jest to łatwiejsze i szybsze w montażu. Ale nic chyba nie stoi na przeszkodzie, by w latarce zrobić dodatkową złączkę i na kabelku opcjonalna obejmka z przełącznikiem.
  3. A tam. Ja śmigam w błocie i obręcze juz pokrzywione, piasty padły, a wskaźnik zużycia jak nowy, także Vki w błocie, to nie taki zly pomysł. Ofc tarcze lepiej działają, ale Vki lżejsze i w rowerze startowym mam takie hamulce. Klocki Authora 3cc są dobre, bo nie stapiają się i nie zużywają w trakcie jednego zjazdu. Mi to wystarcza i jestem troszkę z wagą roweru do przodu Nastała znowu moda na tarcze i jestem świadom ich zalet w postaci lepszej modulacji, ale nie deprymuje to V-brake w świecie rowerowym.
  4. Ciekawy efekt artystyczny na goleni Na zdjęciu wygląda, jak by częściowo zniknęła:P
  5. Nom. Folia pewnie dodaje z 10 gram. Najlepiej byłoby bez, ale i tak wielką schizą jest patrzenie na wagę pancerzy i linek, bo wszystkie ważą tyle samo zapewne. Należę do ludzi, którym różnicę robi 2KG, a nie 2 gramy.
  6. Nie masz problemów ze skręcaniem z takimi kątami? Jeszcze teren jest chyba raczej wymagający?
  7. Jednak korbę bym dołożył, albo jakiś pręt w suport, co by było na czym nogę postawić
  8. A jak się zachowują względem karmy? Bo w sumie opinia, że dobrze, albo źle sobie radzą w piachu jest subiektywna. W jakich aspektach są lepsze/ gorsze od karmy, która się lepiej sprawdzi na tyle, a która z przodu? Przeznaczenie- na starty w Górach Swiętokrzyskich.
  9. Kupując ją brałem pod uwagę takie ryzyko. Miałem jej nie kupować, ale dali teki rabat i kumpel mówił, że z nowej serii się już tak podobno nie psują. Czas zweryfikuje, czy to prawda. Najwyżej będę kombinował założyć bębenek z jakiejś innej piasty. Kojarzysz może jakąś podobną piastę w razie czego? Na jakimś forum szosowym znalazłem potwierdzenie słów znajomego: autor: Walen Także nie bedę się tym zastanawiał, dopóki nic się nie stanie. A jak na wyścigu bębenek pierdyknie, to połączę kasetę ze szprychami za pomocą patyka i jadę dalej na ostrym kole
  10. Już kupiłem inną piastę, bo mogłem dużo poniżej ceny detalicznej. W najwyższym modelu chosen rozkręca się na imbusik. A co dalej, to sprawdzę, jak będę potrzebował. Na razie boję się ingerować. Waga 270g, 317 z zaciskiem i 4 łożyska maszynowe za 170zł to nie lada okazja Realną wagę poznam, jak się wybiorę do sklepu z odzierzą używaną/sporzywczaka xD
  11. Wyścig Niepodległości. To coroczny kultowy wyścig XC organizowany w Arturówku. Więcej informacji pojawinno pojawić się za jakiś czas na http://www.cyklomaniak.pl
  12. Mnie też się zdarza polatać W ogóle jeszcze nie widziałem, jak skonstruowana jest tego typu piasta. Można w łatwy sposób skręcać z powrotem tę oś?
  13. Słabe uszczelnienie, to znaczy między korpusem a bębenkiem leje się do korpusu, czy na bębenek, czy na oba? I ewentualnie jak z wymianą bębenka? Łatwo dostać? Jakie pasują? Z reguły nie zanurzam się osią poniżej lustra błota ale na pewno zawsze się pochlapie. W każdym razie kumpel kumpla też jeździ na Świętokrzyskiej Lidze i nie narzeka, tak więc chyba się nada.
  14. Dziękuje wam. Okazało się, że kolega kolegi też ją ma także jestem już prawie zdecydowany na nią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...