Bar Ends: (Rogi) -
Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 6g
Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore XT - 180g
Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore XT - 180g
Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid FR5 - 155g
Cables: (Pancerze i linki) Shimano XTR - około 175g
Cassette: (Kaseta) Shimano XT - 256g
Chain: (łanńuch) Shimano XTR - 264g
Crankset: (Korby) Race Face Deus XC (accent suport) - 820g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR - 141g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR GS Shadow - 179g
Fork: (Widelec) Rock Shox SID WC + manetka - 1375g
Frame: (Rama) Trek 8500 17,5 - 1545g
Grips: (Gripy) accent pianki - 26g
Handlebar: (Kierownica) Ritchey comp - około 250g
Headset: (Stery) FSA Orbit - 96g
Pedals: (Pedały) Crank Brothers Egg Beaters C - 292g
Seat: (Siodło) SLR 165 - 170g
Seatpost: (Sztyca) FSA K-force 350mm - 262g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) noname - 16g
Shifters: (Manetki) Shimano LX bez monitorków - 234g
Skewers: (Zaciski koł) Novatec - 120g
Spacers: (Podkładki pod mostek) FSA - 14g
Starnut: (Gwiazdka) z amortyzatorem
Stem: (Mostek) Ritchey pro 120 mm - 170g
Tire (Front): (Opona przednia) Shwalbe Rocket Ron - 434g
Tire (Rear): (Opona tylna) Shwalbe Rocket Ron - 440g
Top Cap: (Top cap) FSA - 15g
Tubes: (Dętki) MAxxis ultralight 248g
Wheel Front: (Koło przednie) 683g
-Hub: (Piasta)Novatec 751 SB -138
-Rim: (Obręcz) Sunrims equalizer 21V - 403g
-Spokes: (Szprychy) DT revolution - 137g
-Nipples: (Nyple) DT alu 10g
-Rim tape: (Opaska) Maxxis - 14g
Wheel Rear: (Koło tylne) 797g
-Hub: (Piasta) Novatec F742SB - 248g
-Rim: (Obręcz) Sunrims equalizer 21V - 398g
-Spokes: (Szprychy) DT revolution - 137g
-Nipples: (Nyple)DT alu 10g
-Rim tape: (Opaska)Maxxis - 14g
Misc : (Inne)
Koszyk Specialized MTB - 34g
Neopren - 20g
Waga 9569 gram
Rower jest składany w zasadzie drugi sezon wraz z funduszami kolejne części, na ten sezon wymienione zostały koła napęd ogumienie oraz kilka elementów ekspatacyjnych. Do wymiany idzie mostek, kierownica, zaciski, o ile fundusze pozwolą to i sztyca, jak na razie muszę sie z tym wstrzymać. Rower przejechał kilka maratonów i moge powiedzieć że jest nie zawodny wszystko działa wręcz zawsze oby tak dalej, niestety troche problemy sa z komfortem gdyż trek jest dość długi mostek też i sztyca z setback-em i mimo iż siodło jest dosunięte na max to jest odczuwalny pewien dyskomfort stąd myślę że po tych wymianach będzie o niebo lepiej. Chętnie usłyszę opinie wiem że mozna zejść wymieniając śruby i linki z pancerzami ale to się wiąże z kosztami a póki co są ważniejsze rzeczy. Zdjęcia wkrotce jak otrzymam aparat.
Pozdrawiam
Dawid