Skocz do zawartości

dawit

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dawid
  • Skąd
    Zabrze

Osiągnięcia użytkownika dawit

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Posiadam części z amora judy j2 rock shox wszystko poza korkami niestety popękały( jeden t tłumik chyba. brak manetki stan w sumie to mało jeździł jakieś1000km pod wagą 54kg resztę przeleżał. kontakt PW
  2. dawit

    [9388g] Trek 8500 by Dawit

    Temat zamykam, projekt zakończony. Budowa nowego roweru
  3. dawit

    [9388g] Trek 8500 by Dawit

    Niewiem czy tak można robić ale w końcu zebrałem się za wklejenie fotek, rower jest już po pewnych zmianach wiec lista będzie poniżej. Rower został przetestowany gruntownie i ciągle jest intensywnie eksplatowany. Jeszcze nie doczekał się wymiany kilku cześci ale myslę że nie maja one aż tak dużego wpływu na jakość jazdy ani wygodę a bardziej na wagę. Obecna specyfikacja: Dętki (Tubes): mleko 200 Gripy/chwyty (Grips): pianki 26 Gwiazdka (Starnut): w amortyzatorze Hamulce (przedni i tylni) (Brakes (Front and Rear)): Shimano XT x2 360 Kaseta (Casette): XT 260 Kierownica (Handlebar): FSA K-force 135 Klamki hamulcowe (Brake Levers): Avid FR5 155 Koło przednie (Wheelset (Front)): Novatec sunrims revo 676 Koło tylne (Wheelset (Rear)): Novatec sunrims revo 783 Korba (Crankset): Race Face Deus XC 820 Korki do kierownicy (Bar Plugs): accent 10 Łańcuch (Chain): XTR 264 Manetki (Shifters): Shimano LX 230 Mostek (Stem): Ritchey WCS 4axis red 114 Opona przednia (Tire (Front)): Continental X-king 2.2 490 Opona Tylna (Tire (Rear)): Continental X-king 2.2 484 Pancerze i linki (Cables): XTR 175 Pedały (Pedals): Crank Brothers SL 266 Podkładki pod mostek (Spacers): FSA orbit 14 Przerzutka przednia (Derlr (Front)): Shimano Shimano XTR 141 Przerzutka tylna (Derlr (Rear)): Shimano Shimano XTR carbon 179 Rama (Frame): Trek 8500 1545 Rogi (Bar Ends): Siodło (Seat): Selle SLR 165 170 Stery (Headset): FSA orbit 96 Sztyca (Seatpost): FSA K-force 264 Top Cap (Top Cap): FSA 15 Widelec (Fork): Rock Shox SID WC 1375 Zacisk sztycy (Seatpost clamp): noname 25 Zaciski kół (Skewers): novatec 116 Waga całości: 9388g Podana waga minimalnie sie różni od rzeczywistej.
  4. dawit

    [9388g] Trek 8500 by Dawit

    Na kołach przejechałem jakieś 1500km z czego 65% była szosa, reszta to maratony najtrudniejszy chyba był dla nich Ustroń gdzie ostro trzepało no i po kamieniach dostawała piasta swoje, dosyć mało waże bo 59kg więc dlatego zaryzykowałem je kupić, obawiałem się ze będa problemy z uszczelnieniami ale po Wieluniu lekko je otworzyłem i nawet nowego smaru nie wymagały, w środku czysto było. Ogólnie jak dlamnie piasty bez zarzutu nie wiem do czego moge sie przyczepić chodza jak nowe. Bębenek daje fajny dzwięk metaliczny głośny aczkolwiek inna tonacja niż DT. na pewno kupił bym je jeszcze raz gdybym wybierał.. jak dlamnie super.
  5. dawit

    [9388g] Trek 8500 by Dawit

    Model jest ważony tyle pokazuje z kapslem. W projekcie Rychlipl w Hakerze trafił się model kasety lżejszy jeszcze. Odnośnie manetek to dawno je kupiłem gdyż w poprzednim projekcie fatalnie działały dualcontrol. Myśle że one maja jakis potencjał tuningowy, sa bez monitorków jakoś tam działaja pewnie rownież zostaną wymienione lecz puki działają to są ważniejsze wydatki. Rownież zaciski zdaje sobie sprawe ale rower jest wykorzystywany w maratonach i jednak wolał bym szybkozamykacz ze względu na szybcze ściaganie koła a coślekkiego tego typu to wydatek 100zł, na pewno się i zaciski doczekają wymiany ale obecnie nastawiam sie na poprawe komfortu i 1 zakup na pewno będzie mostek i kierownica. Najprawdopodobniej o ile uda mi sie kupić taką (bo nigdzie niema)to Smica pro lite 90mm/31,8 oraz kierownica FSA K-force carbon/Ritchey WCS carbon da sie kupić nową za 220zł. Nie cytujemy postow pod ktorymi bezposrednio odpowiadamy. 1415chris
  6. Bar Ends: (Rogi) - Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 6g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore XT - 180g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore XT - 180g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid FR5 - 155g Cables: (Pancerze i linki) Shimano XTR - około 175g Cassette: (Kaseta) Shimano XT - 256g Chain: (łanńuch) Shimano XTR - 264g Crankset: (Korby) Race Face Deus XC (accent suport) - 820g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR - 141g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR GS Shadow - 179g Fork: (Widelec) Rock Shox SID WC + manetka - 1375g Frame: (Rama) Trek 8500 17,5 - 1545g Grips: (Gripy) accent pianki - 26g Handlebar: (Kierownica) Ritchey comp - około 250g Headset: (Stery) FSA Orbit - 96g Pedals: (Pedały) Crank Brothers Egg Beaters C - 292g Seat: (Siodło) SLR 165 - 170g Seatpost: (Sztyca) FSA K-force 350mm - 262g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) noname - 16g Shifters: (Manetki) Shimano LX bez monitorków - 234g Skewers: (Zaciski koł) Novatec - 120g Spacers: (Podkładki pod mostek) FSA - 14g Starnut: (Gwiazdka) z amortyzatorem Stem: (Mostek) Ritchey pro 120 mm - 170g Tire (Front): (Opona przednia) Shwalbe Rocket Ron - 434g Tire (Rear): (Opona tylna) Shwalbe Rocket Ron - 440g Top Cap: (Top cap) FSA - 15g Tubes: (Dętki) MAxxis ultralight 248g Wheel Front: (Koło przednie) 683g -Hub: (Piasta)Novatec 751 SB -138 -Rim: (Obręcz) Sunrims equalizer 21V - 403g -Spokes: (Szprychy) DT revolution - 137g -Nipples: (Nyple) DT alu 10g -Rim tape: (Opaska) Maxxis - 14g Wheel Rear: (Koło tylne) 797g -Hub: (Piasta) Novatec F742SB - 248g -Rim: (Obręcz) Sunrims equalizer 21V - 398g -Spokes: (Szprychy) DT revolution - 137g -Nipples: (Nyple)DT alu 10g -Rim tape: (Opaska)Maxxis - 14g Misc : (Inne) Koszyk Specialized MTB - 34g Neopren - 20g Waga 9569 gram Rower jest składany w zasadzie drugi sezon wraz z funduszami kolejne części, na ten sezon wymienione zostały koła napęd ogumienie oraz kilka elementów ekspatacyjnych. Do wymiany idzie mostek, kierownica, zaciski, o ile fundusze pozwolą to i sztyca, jak na razie muszę sie z tym wstrzymać. Rower przejechał kilka maratonów i moge powiedzieć że jest nie zawodny wszystko działa wręcz zawsze oby tak dalej, niestety troche problemy sa z komfortem gdyż trek jest dość długi mostek też i sztyca z setback-em i mimo iż siodło jest dosunięte na max to jest odczuwalny pewien dyskomfort stąd myślę że po tych wymianach będzie o niebo lepiej. Chętnie usłyszę opinie wiem że mozna zejść wymieniając śruby i linki z pancerzami ale to się wiąże z kosztami a póki co są ważniejsze rzeczy. Zdjęcia wkrotce jak otrzymam aparat. Pozdrawiam Dawid
×
×
  • Dodaj nową pozycję...