Wczoraj skonczylem skladac mojego Xeona. konfiguracja przedstawia sie nastepujaco:
rama: Haro Xeon 18"
widelec: RS Pike 409 145mm-85mm
tłumik: Rock Shox Pearl 3.1
stery: Cane Creek
mostek i kierownica: Truvativ Hussefelt
gripy: Author, brazowe
hamulce: Shimano SLX + tarcze 203 (saint)/ 160 (saint)
przerzutka tył: Shimano Saint
przerzutka przod: Shimano LX
kaseta: Shimano SLX
łańcuch: Shimano XTR/DuraAce
manetki:Shimano SLX 08
koła: Sun RyhnoLite + Piasty Shimano Saint
opony: Continental Mountain King 2.2
korba i suport: Shimano SLX Hollowtech II
pedały: NA
sztyca: Dartmoor
siodło: Author brazowe
Foty powrzucam jutro, okazalo sie ze moj aparat wzional ducha. Co moge powiedziec po jednym dniu jazdy? Jezeli chodzi o prowadzenie, wrazenia mam identyczne jak Mryous. Rower bardzo zwinny ale nalezy sie znacznie wychylac w zakretach. Zawieszenie pompuje, oczywiscie nie tak bardzo jak w przypadku zawieszenia jednozawiasowego ale bez zmiejszenia czulosci zawieszenia nie da sie tego zjawska wyeliminowac. Co mnie zaskoczylo to zrywnosc roweru, nie spodziewalem sie ze taka kanapa moze tak szybko przyspieszac. Druga pozytywna cecha roweru to czulosc zawieszenia, bez wlaczonej blokady rower wybiera doslownie wszystko. Zawieszenie pracuje pelnym skokiem. Jutro dalsza czesc testow, dzisiaj wyjechalem doslownie tylko po to aby ustwic zawieche i dostroic naped. Aha, jeszcze jedna sprawa, hamulce SLX... wyrywaja z butow. Jestem naprawde pozytywnie zaskoczony. Nie spodziewalem sie takiej mocy i modulacji po hamulcach w tej klasie cenowej. (Uzywam rowniez Sh LX, Juicy 5 2008, Juicy 7 2006).
PS. Dlugosc dampera w xeonie to 216 mm