Skocz do zawartości

Jacke

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika Jacke

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. W Sramie tez dostaniesz. Ewentualnie dobrac mozna z BBB. Ostatnio zmienialem koleczka w x7 `05 i cos dobralem
  2. Moze Micheliny DRY2 ? Bardzo fajne oponki
  3. Jezdze co prawda na xc dry i xc a.t. u siebie ale mialem tez stycznosc z xcr a.t i xcr dry2. Wszystkie sprawowaly sie bardzo dobrze. Poki co od 2.5k km zlapalem raz gume. Wybralem jednak xc ze wzgledu na zywotnosc. Pozdrawiam
  4. Mi bardzo odpowiada maly zakres pracy klamki, poniewaz szybciej reagujesz (ruch jalowy jest zminimalizowany). Z biegiem czasu klamka bedzie Ci bardziej chodzila. O ile sie nie myle to mozna wlac troszke mniej plynu i wtedy masz bardziej 'miekkie' klamki. Musisz sie przyzwyczaic do tego ze z hydrauliki korzysta sie inaczej Nie hamuj (szczegolnie przednim) na maxa bo moze byc OTB. Chociaz ja jak hamuje ostro to mi wszystko amortyzator pochlania (jak mam blokade wlaczona to momentalnie staje).
  5. Mi wibracje zdarzyły się góra 5x przy prędkościach >35 w ciągu całego sezonu. Koledze tez nie wpadają w wibracje a ma większe tarcze jeszcze
  6. Rowniez posiadam jucy 5 juz rok i moge potwierdzic to co powiedzial przedmowca: wady: -zdarza im sie piszczec kiedy nie sa rozgrzane (szczegolnie kiedy mokre) To jedyna prawdziwa wada tych hamulcow ale ten problem wystepuje chyba w niemal wszystkich tarczach... -co do dostepu do sruby to tym bym sie nie przejmowal bo to robisz raz i jezdzisz (ja nic nie musialem robic) -luz roboczy maja wszystkie klamki - w niczym nie przeszkadza on przeciez (chyba ze jestesmy pedantami) Co do wibracji to wystepuja one przy wszystkich tarczach (szczegolnie tych wiekszych). W avidach i tak dzieki pofalowaniu rotorow nie wystepują tak intensywnie jak np w hfx 9. Tu sie nie ma czym przejmowac - taki urok tarcz
  7. Amortyzator : Reba Race Rocznik : 2005 Cena : ??? Na rebie smigam juz rok. Przejechala swoje w roznych warunkach (snieg, bloto, deszcz, suchota)i niedlugo czeka ja drugi przeglad oraz zmiana oleju (normalnie kosztuje ~100). W zestawie dostalem pompke (jedynie do sl chyba sie nie dostaje). Zestaw jest z manetka Amortyzator posiada bardzo szeroki zakres regulacji dzieki dwum komorom oraz motion controll. Amortyzator mam ustawiony na 115 mm i wszystko dziala bez zarzutu. Sztywnosc jest na bardzo dobrym poziomie, luzow brak poki co. O amortyzator staram sie dbac szczegolnie. Czyszcze golenie, psikam brunoxem. Mam wrazenie ze jest wtedy bardziej wrazliwy na samym poczatku. Reasumujac jest to swietny amortyzator do xc/enduro. Jest lekki, sztywny i wytrzymaly - czego potrzeba nam wiecej? Szcerze polecam
  8. LOL. Gdzie Ci powiedzieli zeby nie smarowac? Chyba po to ci powiedzieli zeby ci szybko warstwa cierna padla i zebys musial kupic nowego amorka Uwierz mi na slowo i lec kupic brunoxa. Przed lub po jezdzie wyczysz golenie szmatka i popsikaj golenie (jesli masz tarcze to uwazaj zeby rozpylony smar nie osiadal na nich). Nastepnie popompuj troche amorkiem zeby syf powychodzil az bedzie czysto. Nie zajmuje to wiele ale wydluzy ci zywotnosc amorka... PS 130 na podjazdy to duzo Kolega smiga na ht na pike`u ale skreca do 95 jak ma podjazdy...
  9. Roge a kto ci zakladal ta korbe? Bo pytalem w serwisie harfy o padajace lozyska w lx/xt/xtr. Koles powiedzial mi ze trzeba po prostu dobrze zamontowac korbe i ze wiekszosc ludzi nie daje czegos tam. Reasumujac powiedzial mi ze nie mieli ZADNEGO przypadku reklamacji zakladanych przez nich korb. Jestem szczesliwym posiadaczem lx`a 2005 i wszystko jest ok. Waze 85kg i nic nie ociera (mam tez sztywna rame), kononki sa w dobrym stanie
  10. przebieg ~3000km Przerzutka współpracuje z całym napędem srama x7 (triggery, lancuch, kaseta,przerzutka).Pancerze są firmy jagwire. Od nowości przerzutka pracowała idealnie. Zdecydowanie lepiej mi się sprawdzała niż lx czy xt. Szybkość zmian jest wyraźnie szybsza niż w przypadku shimano. Dzielnie sprawuje się też w błocie. Dzisiaj jest już dosyć odrapana, jednak nadal chodzi bardzo dobrze. Luzów nie złapała (posiada mały luz roboczy od nowości w miejscu przykręcenia do haka). Biegi jednak zmienia natychmiast. Ostatnio zaliczyła pierwszą, małą awarię. Jeden ząbek z dolnego kółka ułamał się po prostu. Nie wiem kiedy i jak to się stało(może kamyk uderzył jakis) ale będę musiał wymienić kółko Reasumując mogę ją szczerze polecić każdej osobie która wymaga od sprzętu niezawodności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...