Skocz do zawartości

[11782g] Santa Cruz Blur Ltc by RFI


RFI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Tak będzie wyglądał mój rower na sezon 2010.Moim zamiarem było złożenie roweru ,w jak największym stopniu uniwersalnego.Starałem się osiągnąć odpowiedni bilans pomiedzy wagą ,a wytrzymałością.W przyszłym tygodniu rower będzie gotowy.Wtedy też wstawie zdjęcia całości.

 

 

 

Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula The One 443g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula The One 443g

Cables: (Pancerze i linki) Gore Ride On Sealed Low Friction 70g

Cassette: (Kaseta) Shimano XTR 225g

Chain: (łanńuch) Shimano XTR CN 771 286g

Crankset: (Korby) Shimano XTR 778g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 148g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 184g

Fork: (Widelec) DT SWISS EXC 150 1635g

Frame: (Rama) Santa Cruz Blur Ltc 2545g

Grips: (Gripy) Lizard Skin Peaty 108g

Handlebar: (Kierownica) Easton Monkey Light 175g

Headset: (Stery) Fsa Gravity Sx Pro 259

Pedals: (Pedały) Crank Brothers Acid 2 360g

Seat: (Siodło) WTB Pure V Slt 225 g

Seatpost: (Sztyca) Thomson Masterpiece 191g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Santa Cruz 45g

Shifters: (Manetki) Shimano XTR 215g

Skewers: (Zaciski koł) DT SWISS Thru Bolt 117g

Spacers: (Podkładki pod mostek) No Name 23g

Stem: (Mostek) Thomson Elite x4 155g

Tire (Front): (Opona przednia) Continental MK 2.2 Pro 580g

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental MK 2.2 Pro 580g

Tubes: (Dętki) Continental MTB Light 250g

Wheel Front: (Koło przednie) DT SWISS EX 1750 835g

Wheel Rear: (Koło tylne) DT SWISS EX 1750 925g

Misc : (Inne)

 

Razem ~11800 g * Na dzień dzisiejszy nie jestem wstanie podać dokładnej wagi ,poniważ rower jest jeszcze nie złożny.Jednak wszystkie komponenty były ważone na wadze elektronicznej ,także nie spodziewam się dużego odchylenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widelec juz kupiłeś? opinie o nim krążą że wiotki jest w wersji na zwykłą oś.

skąd wytrzasnąłeś takie ciężkie stery?? :icon_mrgreen:

do tak rasowego roweru wg mnie mk to zbrodnia, tną się jak zdesperowany samobójca, trakcja... mocno przeciętna moim zdaniem, waga jak na opony 2,2 bardzo kiepska. cienkie jak kondon, bardzo delikatne, szybko ścierające. odpornośc na przebicia - poniżej wytrzymałości ro ro 2,25 które są znacząco lżejsze od mk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widelec kupiłem już jakiś czas temu po dość znacznej przecenie (około 60%).Myślę ,że ze sztywnością nie będzie dużego problemu ,ponieważ ważę około 67 kg i mocownie jest na standard ThruBolt. Na dzień dzisiejszy mam problem ze sprowadzeniem sterów ,które w Polsce są niedostępne.Przewiduje ,iż koncowa waga będzie oscylować w przedziale od 11.6 kg - lekkie opony do 12.2- opony enduro i Gravity Dropper 5.

 

Tobo to co napisałeś na temat MK dotyczy wersji Supersonic czy Protection?Z tego co czytałem ludzie dość dobrrze wypowiadali sie o MK w wariancie Black Chili Protection.

 

Jeszcze drobna korekta.Waga opon to 565g sztuka ,także waga - 30 g <_<

Edytowane przez RFI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam tylko i włącznie na stery od Cultbikes ,które mają być dostępne za dwa tygodnie ,także troche to jeszcze potrwa.Teoretycznie mógłbym założyć fsa ,ale nie chce iść na taki kompromis.Zastanwiam się jeszcze nad zmianą pedałow na coś lżejszego.

 

 

Kierownica to wersja XC low riser 685 mm i siodełko to rocket ,a nie pure. :icon_confused:

Edytowane przez RFI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest poprawiona i mam nadzieje ostateczna wersja projektu.Wszystkie części już mam -oprócz sterów oraz regulowanej sztycy ,które są w fazie zamówienia.

 

 

Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula The One 443g,tacza 180mm,zacisk i śruby

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula The One 443g, tacza 180mm,zacisk i śruby

Cables: (Pancerze i linki) Gore Ride On Sealed Low Friction 70g (szacowana waga)

Cassette: (Kaseta) Shimano XTR 225g

Chain: (łanńuch) Shimano XTR CN 771 286g (nie skrócony)

Crankset: (Korby) Shimano XTR 778g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 148g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 182g ,kółeczka KCN

Fork: (Widelec) DT SWISS EXC 150 1635g

Frame: (Rama) Santa Cruz Blur Ltc 2545g

Grips: (Gripy) Lizard Skin Peaty 108g

Handlebar: (Kierownica) Easton Monkey Light xc 685 mm low riser 175g

Headset: (Stery Cane Creek 110 Tapered 159 g

Pedals: (Pedały) Crank Brothers Acid 2 359g

Seat: (Siodło) WTB Rocket V Slt 225 g

Seatpost: (Sztyca) Thomson Masterpiece 190g / Kind Shock 950 558g

Shifters: (Manetki) Shimano XTR 215g

Skewers: (Zaciski koł) DT SWISS Thru Bolt 117g

Spacers: (Podkładki pod mostek) No Name 23g

Stem: (Mostek) Thomson Elite x4 155g

Tire (Front): (Opona przednia) Continental MK 2.2 5 Protection Black Chilli 565g

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental MK 2.2 Protection Black Chilli 565g

Tubes: (Dętki) Continental MTB Light 250g

Wheel Front: (Koło przednie) DT SWISS EX 1750 835g, DT 240, Aerolite, Prolock

Wheel Rear: (Koło tylne) DT SWISS EX 1750 925g, DT 240, Aerolite, Pro lock

Misc : (Inne)

Waga 11 622 (thomson) , 11 995 (Kind Shock)

Edytowane przez RFI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz regulowaną sztycę to sugerowałbym Gravity Dropper Turbo (468g). Jest o wiele bardziej funkcjonalna, a custom suport jest jedyny w swoim rodzaju. Jak na razie jedynym problemem jest to, że produkują w ograniczonych średnicach i trzeba dawać podkładki redukcyjne. Ale to niedługo ma się zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztyce dostałem w prezencie ,także nie miałem wyboru.Po zapoznaniu się z wieloma opiniami i recenzjami.Zdecydowałem się ,że nie będę jej sprzedawał.Zostały jeszcze stery ,które jak mówi dystrybutor bedą w przyszlym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie mk oprócz przeciętnej trakcji, "płynne" zachowanie na luźnych nawierzchniach, są do tego bardzo delikatne. moje przy niezbyt brutalnym traktowaniu miały mnóstwo cienkich nacięć na powierzchni, protection chroni oponę od wewnatrz. jeśli więc black chilli jest rodzajem mieszanki bieżnika i zewnętrznej warstwy opony to wg mnie będzie podobnie. te nacięcia u mnie nie były na wylot, ale i tak nie budziło to mojego zaufania do opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć. Jakbyś chciał podglądnąć jak taki karbonowy Blur będzie wyglądał gotowy to założyciel fanklubu Santa Cruz posiada tą ramę :icon_exclaim:

 

http://www.santaclub.pl/index.php

 

Szykuje się bardzo lekkie Enduro, strasznie jestem ciekawy efektu końcowego :icon_exclaim: Specyfikacja wygląda "bogato" .

 

 

hehe - skoro zostałem wspomniany to mój wyszedł tak:

 

LINK

 

:)

Edytowane przez pasieczkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę spóżnione zdjęcia roweru.

 

http://www.speedyshare.com/files/22403650/Obraz.jpg

http://www.speedyshare.com/files/22403692/Obraz_001.jpg

http://www.speedyshare.com/files/22403712/Obraz_009.jpg

 

na ta chwilę waga ze sztycą regulowaną i acidami to 11 940 g

Edytowane przez RFI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...