Skocz do zawartości

[rama] El Norte - Accent 399zł


agenciara

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno pojawiła się nowa rama Accenta.

http://velo.com.pl/php/szukaj.php?k=30&p=%&id=3

Jej poprzedniczka El Nino nie zachwycała mnie pod względem cenowym jak i kolorystycznym (ajjj te baby :) ) El Norte bije ją design'em po całości;) ....

Piszą, iż stery są zintegrowane, więc cóż mi pozostaje, jak również zachwycać się jej wagą przy opcji 17'' 1,85kg (i przy cenie 399 złotych).

 

Jednakże biorąc pod uwagę to, iż nie znam się za dużo, chciałabym zasięgnąć Waszej rady. Szukam ramy, która służyła by zarówno na długie wypady, jak i maraton. Nie ważę 100 kilo, a raczej ciutke ponad połowę tej liczby, a też do prawdziwego XC się nie naddaję bo jestem strachliwa :)

Szukam czegoś dzięki czemu poczułabym, że rower przeznaczony jest tylko dla mnie i razem możemy robić rzeczy niemożliwe [czyt. zjechanie z toru saneczkowego po którym bez problemu śmigają bikerzy&bikerki :) ]

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi tudzież propozycje. Mój budżet ograniczam do ok. 500 zł max, chociaż zadowalające były by kwoty mniejsze :)

Co tu dużo mówić...ta ramka naprawdę mi się podoba........

Z góry dziękuję za zaangażowanie się w temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ostatnich dniach stałem przed tym samym dylematem. W oko wpadło mi kilka ram i po ciężkich rozmyślaniach wybór padł na Accent El Norte - rama będzie dobra i na długie wypady i na maratony gdyż geometrię ma w sumie identyczną jak moja obecna ramka.

Coś więcej na jej temat będę mógł zapewne powiedzieć dopiero w środę, gdyż tego dnia dostarczą mi ją w końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moniaaaczku a mogliby sprzedawać bez malowania, po wielkanocy w niektórych ujawniły się skryte talenty, powstałyby arcydzieła :)

Sebku na pewno się cieszysz, że posiada wymienny hak przerzutki co :twisted: Czekam na pierwsze Twoje wrażenia.