Skocz do zawartości

darek2313

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Nłyny

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika darek2313

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Proszę o podanie wymiarów oringów sprężyny powietrznej do sida z 2020 roku
  2. Szukam sztycy di ramy Kuota Kalibur z 2007 roku
  3. Zapewne kupiłem w sklepie z origami ale już nie pamiętam
  4. Po napompowaniu amorka solo air RS recon amorek twardo odbija, tak jak by powietrze nie przechodziło do komory negatywnej. Wyjąłem sprężynę ale nic nie potrafię znaleźć przyczyny.Amorek trzyma ciśnienie.Sprężynka falista nad tłokiem jest
  5. Być może ten tłumik tak już ma , jego pracę porównywałem do posiadanych innych amorków np epixona z regulacją kompresji. Może wymiana oleju na 2,5 coś zmieni, a może usunięcie podkładki( są trzy) coś da ?.
  6. Zdemontowałem tłumik w prawie nowym amorku i w porównaniu do np. epixona , który ma dodatkowo zewnętrzną regulację kompresji lub RS , tłok wciska się z większym oporem. Olej prawdopodobnie oryginalny. Co by zrobić w tłumiku by to zmienić , bo przez to amorek muli. Mam tez foxa i w nim tłok wciska się z mniejszym oporem. Tłumienie powrotu działa prawidłowo.
  7. W zacisku jeden tłoczek chodzi dobrze a drugi stoi w miejscu, Wypchnąłem go po zablokowaniu dobrego , wyczyściłem , nasmarowałem pastą do tłoczków i dalej stoi w miejscu. Jakieś propozycje?
  8. Przyczynę znalazłem . zużyty - nieszczelny oring pod śrubą odpowietrzającą
  9. W pokrywie klamki od hamulca hd 300 koło śruby do odpowietrzania jest maleńki otworek przez który przy naciśnięciu klamki wydostaje się olej . Odkręciłem dekielek i uszczelka wydaje się być nieuszkodzona. Ma ktoś jakiś pomysł /może zaślepić ten otworek?/.
  10. Przy wkładaniu iglica odkręcona na max - widać cały prześwit w shafcie. Podkładki to 12,5x0,2 13,5x0,15 14x0,2 2szt 19x0,2 -2 szt. ułożone przypadkowo , ale próbowałem różnie. Temat zamykam bo już pewno nic w tej materii nie zrobię , może to tłumik bez blokady ze swobodnym przepływem oleju? / ale po co wtedy regulacja /.
  11. A oto fotka tłumika , korek nieoryginalny ale zrobiony na wzór pokrętło iglicy działa/po dokręceniu zamyka cały prześwit/
  12. Olej wysokość prawidłowa 87 mm , oring dobry , iglica wkręcona do oporu zamyka prześwit w shafcie , podkładki niepokrzywione , zmiana kolejności nic nie daje b być może to wersja bez sztywnej blokady tego nie wiem . Jutro dam foto rozebranego tłumika.
  13. W tłumiku , który posiadam brak blokady skoku pomimo wkręconej całej iglicy do regulacji wolnej kompresji.Stan oleju prawidłowy .Tłumik rozebrałem , i ponownie skręciłem jak na dostępnych fotkach , w platformie jest kilka podkładek. Nie zauważyłem wyraźnej zmiany w pracy amorka regulując wolną kompresją. Amorek to circus expert przerobiony na dual air/ sprężyna powietrzna z reby/
  14. Faktycznie to był tłumik MRD. Czyli nakrętka ma być dokręcona do oporu by unieruchomić tłoczek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...