Skocz do zawartości

[rower] Grand Canyon - opóźnienia w zamówieniach


clip7

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówienie 27 luty, kasa wpłacona 21 marzec, termin połowa kwietnia, drugi połowa maja i zapewnienia, że musiałaby się stać jakaś tragedia, żeby były dalsze opóźnienia. W trakcie załatwiania rekompensaty mail z Niemiec, kolejne opóźnienie na 20 maj. Dziś dzwoniłem do nich i jaki termin mi powiedzieli............połowa czerwca!!!

Dziwna sprawa. Mam taki sam termin po 2 miesięcznym opóźnieniu jak ktoś nowy, kto dopiero zamawia. AL SLX ano-red M 13-18 czerwiec. Albo mnie robią ciągle w jajo albo gruuuubo zaniżają terminy dostawy, czyli 2 miesiące wstecz. Nie rozumiem natomiast jednego. Ten sam rower w kolorze blue-lime jest dostępny w magazynie. Czemu na taki sam rower ale w innym kolorze trzeba tyle czekać. Przecież to tylko inny kolor. Czyżby wszyscy zamawiali czerwony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Limonki M i L znów dostępne ale na zamówienie. Tak się zastanawiam, czy canyon specjalnie nie opóźniał koloru stealth-red żeby wyprzedać nie podobające się blue-lime, które zeszły z taśmy?

Rower dostępny w magazynie zgłoszony firmie kurierskiej przez canyon w środę wieczorem, W czwartek rano DHL zabrał przesyłkę. Dziś jest wtorek wieczór czyli minęło trochę dni i od czwartku ten sam status "Przesyłka jest przewożona do centrum pakowania". To jakiś żart bo przesyłkę odbieram w Niemczech a więc jet to przesyłka krajowa. U nas w Polsce w DHL idzie 1-2 dni. Co ci Niemcy robią? Chyba że jest to przesyłka pocztowa a nie kurierska, nie wiem, oznaczona jako DHL Paket.

Edytowane przez clip7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower jest u mnie. Kolor może być. Czekałem od 28 kwietnia (nadano numer przesyłki) do 11 maja, ale jest. Podobno zawinił DHL. Na dodatek, kiedy rozpakowałem go z kartonu, okazało się, że w tylnej dętce jest dziura. Z tylu był flak.

Na razie oswajam się z nim. Ustawiam pod siebie. Odwróciłem mostek, podkładki nad mostkiem. Odbyłem 2 jazdy. Nie mogę się dopasować z wysokością hamulców i manetek. Jak ustawię manetki to hamulec mi nie pasuje a jak obniżę hamulec to manetki za nisko. Muszę się dostosować. To smutne, ale to długie oczekiwanie spowodowało, że na razie nie potrafię się za bardzo cieszyć z tego roweru. Muszę się otrząsnąć :)

Czy ktoś wie do czego ten przełącznik w tylnej przerzutce on/off. Wyczytałem tylko, że przy ściąganiu koła trzeba go ustawić na off. Co to zmienia?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na "on" mocniejszy naciąg łańcucha i mniejsze ryzyko jego spadnięcia, ale jak to gdzieś teraz wyczytałem - lekkie pogorszenie płynności zmiany biegów, a na off odwrotnie?

Odnośnie ściągania koła zalecają na "off" żeby łańcuch był mniej napięty i łatwiej zdjąć koło?

Edytowane przez clip7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przy "on" w ogóle byłbyś w stanie zdjąć koło :laugh:

Ja tam jakoś nie widzę różnicy, jeśli chodzi o zmianę biegów - bardziej zauważam (słyszę) latający łańcuch, kiedy przed wyjazdem coś dłubię przy rowerze i zapomnę o przełączeniu dźwigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś nowa niespodzianka.

Od początku nie zawsze wracała dźwignia odblokowująca amorek. Nie zwracałem na to uwagi bo samo jej działanie było ok.Dziś zauważyłem, że amor się nie odblokowuje. Rozkręciłem manetkę blokady ale nic nie zauważyłem oprócz słabo naciągniętej linki blokady. Zablokowałem amor, dźwignię ustawiłem tak jak ma być, poluźniłem śrubę mocowani linki i naciągnąłem linkę o około 5mm. Jak na razie wszystko śmiga, blokowanie i odblokowanie amora i też dźwignia teraz wraca za każdym razem na swoje położenie.

Mam nadzieję, że nic nie skopałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz większego klocka przed wyjściem na rower
jak to wygląda od strony technicznej.

Jedz dużo substancji balastowych. Kapusta, fasola, groch, kukurydza, cebula.

 

Czy podobnie jest u innych.

Identycznie. 

 

Wartość dodana - demotywacja konkurencji na trasie.

Edytowane przez mismic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to logiczne że większa rama więcej waży ...

Pytanie skąd masz info że to akurat 100g :).

 

 

Pozdro

 

Dla mnie ta różnica wydała się bardzo mała. 100g jak wyżej poszło to krótkie posiedzenie na tronie. Stąd moje zaskoczenie. A informacje mam bezpośrednio od Canyona. Mi na tych 100g nie zależy bo ja nie jestem gryzigramem. Jeszcze raz napiszę, że jestem w szoku, że tylko 100g więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sprawa wyszła

 

Tylne koło lekko bije. Clip7 , też masz taki problem??. Bo może to kwestia niezaplecionych należycie mocno szprych. Niby nie powinno się to zdarzać tak szybko (po kilkuset km od kupiena) ale może już centrowanie by się przydało. 

 

dodam, że złapałem snejka (trochę cięższy kumpel się przejechał).. Ale nie dopuszczam myśli o krzywej feldze :) na oko wygląda ok 

Edytowane przez syrobb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...