Skocz do zawartości

[rower] Rockrider 500 LTD niebieski za [999 zł] z Decathlona - czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o rowery. Rodzina złożyła się na rower dla młodego człowieka i mnie obarczyła zadaniem jego kupna do 1000 zł. Jak źle zakupię lub kupię jakiś chłam to przez następne 10 lat na spotkaniach rodzinnych będą mi to wypominać:-). Znalazłem w Decathlonie rower Rockrider 500 LTD niebieski w cenie 999 zł

http://www.decathlon.pl/rockrider-500-ltd-nieb-id_8319535.html

ale tylko szczątkowe komentarze w sieci o nim:-(. Czy ktoś może z niego korzystał lub korzysta?

Czy może nie warto przepłacać i kupić tańszy model Rockrider 340 za 799 zł.

http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-340-black-grey-id_8231773.html

Dodatkowo jakie kupić zabezpieczenie?U-locka (jaki model do 100 zł) lub inne (zapięcie składane?) aby złodziej się dwa razy zastanowił czy warto się męczyć z jego przecięciem dla roweru w tej cenie.

 

Sprawa jest dosyć pilna bo rower ma być zakupiony na rodzinne spotkanie 31 stycznia.

 

Z góry dziękuje wszystkim użytkownikom portalu za rzeczowe uwagi (nawet krytyczne) lub propozycje innych rowerów do 1000 zł (ale gotowe od ręki do zakupu).

 

post-182016-0-12134000-1422215376_thumb.jpg

post-182016-0-88780000-1422215388_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma 13 lat. Wzrost 164 cm. Rama roz. M pasuje mu na teraz. Rama roz. L też jest dobra i sądze, że będzie już bardzo dobra góra za rok:-). Rower będzie służyć do jazdy po mieście i do wycieczki po drogach gruntowych i lesie. Raczej żadnej jazdy wyczynowej po górkach:-). Choć pewności nie mamy co mu strzeli za pół roku do głowy:-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach