Skocz do zawartości

Ink

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    WLKP

Ostatnie wizyty

461 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Ink

  1. Jak jadę do pracy, to tak, sprawdzam godzinę na liczniku. Co nie zmienia faktu, że zsynchronizowanie zegarka raz na 2-3 miesiące nie jest jakiś wielkim problemem. Zresztą te 10-15 min różnicy nie waży na życiu Jeśli chodzi o obwód koła z tabeli, to o ile pamiętam musiałem ująć 1,5cm. Na trasie np. 40km dodawało kilka km i chyba z 1,5km/h do prędkości. Sprawdzone z GPS.
  2. Mam podobny problem z Sigmą 1200 tylko, że przewodową. Po kilku miesiącach różnica w czasie sięga kilkunastu minut. Uznałem, że ten typ tak ma.
  3. Ink

    [licznik] Sigma 16.16

    Wolałbym jednak 16.16, bo 14.16 jest sporo droższy, a ma funkcje których nie zamierzam używać.
  4. Nie no bez jaj. Nigdy nie wpadłem na to, że dla licznika deszcz może być problemem. W takim razie wolę chyba wrócić do Sigmy 1200, bo podświetlenie i nowoczesny wygląd nie są warte 2x tyle, żeby kupować 16.16 za 150zł i więcej. Aplikacja Sigmy działa bardzo marnie, bo nawet nie zrzuca dystansu całkowitego. @sky87 dzięki, przemyślę temat. Wygląda w sumie podobnie jak 1200 z podświetleniem i licznikiem kadencji.
  5. Wcześniej miałem Sigmę 1200. Po kilku latach padł mi termometr - pewnie z mojej winy, bo zostawiłem zimą na zewnątrz z rowerem. Ogólnie byłem bardzo zadowolony. Po niezliczonych upadkach w końcu pękł i działał dalej sklejony, tylko już parował po deszczu. Niestety nie ma podświetlenia i preferowałbym jedną linijkę więcej. Licznik wygląda już też trochę archaicznie jak na dzisiejsze czasy. A jak te chińczyki z poborem prądu? Miałem kiedyś chińczyka i podstawka pękła 2x, a bateria trzymała max pół roku. Do tego zacinały się przyciski w pozycji wciśniętej, więc wolałbym coś sprawdzonego.
  6. Po niecałych 4 miesiącach użytkowania niestety rozwaliłem Sigmę 16.16. Problem jest taki, że teraz ciężko ją w ogóle kupić, jest to już nieprodukowany model. Jeśli już gdzieś jest to za blisko dwukrotną cenę niż kupowałem. Potrzebuje: - średnią prędkość - termometr - zegarek - podświetlenie - duży wyświetlacz -może być przewodowy, nawet taki wolę Sigma była świetna jednak nie potrzebuje takich funkcji jak: - ETA - dojazd do celu, oszczędność paliwa. Przy takiej funkcjonalności aplikacji nie wiem czy w ogóle konieczne jest NFC. Liczniki kalorii i kadencji też nie są mi potrzebne? Ktoś coś w cenie 100-150zł?
  7. Poszukuję przewodowego. Niestety uszkodziłem swój.
  8. No to zapomnij, że jakikolwiek łańcuch będzie choć zbliżony trwałością do tego sprzed 20 lat. U mnie na 2 łańcuchach KMC X8 przy przebiegu 1 tys.km każdy, przymiar 0,75 jeszcze nie wpada ale myślę że mu niewiele brakuje. Jeżdżę na 3 łańcuchy, więc trochę to potrwa ale każdy z innego źródła, więc myślę, że będzie w miarę obiektywne porównanie.
  9. Kolejny update. Pedały mają 660km i lewy z którego wylazło więcej smaru, ma już lekki luz Takiej porażki się nie spodziewałem. Moim zdaniem to dokładnie ten sam szajs co M520.
  10. Rzekomo Taiwan, jednak wierzę że chińczyk jest na tyle kumaty, że pudełko też potrafi podrobić
  11. X8.93 polecam. Po 1tys.km nie wpada przymiar 0,75 podczas gdy w HG-40 po 250km wpada 1.0
  12. Kontynuujący temat KMC X8 od Rowerzysta.pl Zmierzyłem łańcuch po 1000km i przymiar 0,75 nie wpada. Na tle dwóch innych KMC X8.93 jest najdłuższy (jeden OEM 1 tys.km - ma już luźne rolki, drugi pudełkowy 530km) ale na całej długości to max 1mm. Nawet ciężko mi to zmierzyć. Poza tym teraz cisnę ostro w korbę, więc warunki trochę inne. Wcześniej spokojnie ale z sakwami. Jeśli to podróbka, to bardzo dobrej jakości albo wszystkie są podróbki. Cały czas najgorzej wypada pudełkowy z Centrum rowerowego, który obecnie kosztuje 85zł. Ja zrobiłem zapas ale łańcuch i tak chyba za dobrze się sprzedawał, bo cena z 36zl skoczyła na 43zl. Podsumowując wolę 2 takie niż jeden pudełkowy z CR.
  13. Generalnie nie wiem czy dołożenie do 540 miało jakiś sens. Pedały mają ze 150km zauważyłem, że z lewego wypchnęło sporo więcej smaru. Lewy kręci się sporo lżej (robi przynajmniej jeden obrót więcej przy zakręceniu z tą samą siłą), a prawy z wyraźnym oporem (jak nowy). Nie ma co prawda luzu w żadnym z nich ale spodziewałem się, że skręcają to w jakiś powtarzalny, a nie losowy sposób. Wrażenia z przesiadki na SPD bezcenne. Zastanawiam się dlaczego dopiero teraz założyłem to do roweru
  14. Zdecydowałem się na M540. Dzięki panowie.
  15. Tylko jak wyjaśnić takie opinie Ta jest najciekawsza: Bajki, czy 10 lat temu był zupełnie inny produkt? Jak mam to co chwilę rozkładać, to faktycznie wolę dołożyć do 540.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...