kingakulig5 Napisano 24 Sierpnia 2011 Napisano 24 Sierpnia 2011 W sytuacji w której wysyłam jakąś częśc rowerową na gwarancji do producenta do reklamacji oczywiście z kartą gwarancyjną oraz rachunkiem. A firma zgubi moją gwarancje i rachunek!? co w takiej sytuacji zrobic.........
bardakon Napisano 24 Sierpnia 2011 Napisano 24 Sierpnia 2011 To znaczy, że trzeba było zrobić ksero, a teraz cóż... jeżeli naprawiają i się do tego przyznają to niech wystawią na nowo gwarancję, z tym nie powinni mieć problemu, gorzej z rachunkiem. A jeżeli twierdzą że gwarancji nie dołączyłeś to chyba nic nie zrobisz oprócz proszenia o odnalezienie.
kamfan Napisano 24 Sierpnia 2011 Napisano 24 Sierpnia 2011 zazwyczaj nie musisz wysylac paragonu tylko ksero paragonu, jakby zdarzy Ci sie, ze zgubia karte gwarancyjna to na podstawie paragonu wystawiaja nowa
kingakulig5 Napisano 24 Sierpnia 2011 Autor Napisano 24 Sierpnia 2011 rachunek był podpięty zszywaczem do gwarancji... dodam jeszcze ze te częsc mi naprawiono i odesłano juz bez gwary... teraz twierdzą ze karty w ogóle nie było... czy to nie smieszne?
mklos1 Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 No i właśnie tu jest problem. Nie posiadając ani gwarancji ani paragonu/faktury, nie możesz udowodnić, że rower/część nabyłeś. Tak więc jest teraz słowo przeciwko słowu - trudna sprawa.
Fenthin Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 Dlatego należy robić ksera paragonów. Już pomijając taką sytuację, one po jakimś czasie blakną, poza tym można je zgubić między papierami czy przypadkowo wyrzucić. I co wtedy?.
marekw Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 kupując rower należy brać fakturę - jak zginie można zawsze poprosić o duplikat, jak zginie paragon to doopa :/ utrata gwarancji nie powinna być problemem, odrobinę dobrej woli sprzedawcy i też wystawi duplikat W sytuacji w której wysyłam jakąś częśc rowerową na gwarancji do producenta do reklamacji oczywiście z kartą gwarancyjną oraz rachunkiem. A firma zgubi moją gwarancje i rachunek!? a czym wysłałeś ?? masz potwierdzenie ??
kingakulig5 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Napisano 26 Sierpnia 2011 Tak mam potwierdzenie. Wyslalam DHL na koszt firmy...
marekw Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 to żądaj wydania duplikatu gwarancji z potwierdzeniem zakupu, jak nie kręcą wałków, to nic na tym nie tracą z drugiej strony zawsze mogą powiedzieć, że w paczce tego nie było...
mklos1 Napisano 27 Sierpnia 2011 Napisano 27 Sierpnia 2011 z drugiej strony zawsze mogą powiedzieć, że w paczce tego nie było... Mogą, ale w takim razie na jakiej podstawie dokonali naprawy gwarancyjnej...
Mod Team Odi Napisano 27 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 27 Sierpnia 2011 Na podstawie kserokopii, która tam była i została wyrzucona po naprawie Słowo przeciw słowu. Teraz można sobie najwyżej pogadać, albo spróbować dojść do porozumienia ze sprzedawcą i załatwić duplikat. Cenna rada na przyszłość - NIGDY nie wysyła się oryginałów jakichkolwiek dokumentów, zawsze tylko kopie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.