Skocz do zawartości

[wycieczka] na 200km - co jeść i zabrać w trasę


spokogosc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuje przejechać 200km rowerem tylko po szosie w jeden dzień, bez górek i wzniesień, chciałbym się dowiedzieć od doświadczonych rowerzystów jak długo może mi to zająć co zabrać do jedzenia aby nie opaść sił i ogólnie co moglibyście mi doradzić? Jeździłem 100km trasy wiec nie jestem laikiem, natomiast przyznaje, że nie wiem jak poradzić sobie z tak długą trasą.

 

Pozdrawiam i czekam na wskazówki;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie jedziesz rowerem szosowym, to zapewne osiągniesz prędkość średnią 20-25 km/h. Szosówką to inna sprawa. A więc czeka cię 8-9 godzin jazdy plus odpoczynki. Co do jedzenia to każdy woli inaczej, jedni batony, inni kanapki, jeszcze inni banany. Ja na twoim miejscu w połowie trasy zatrzymał bym się i zjadł lekki objad - nie ma sensu żałować pieniedzy na jedzenie. Jeśli jednak wolisz jechać na suchym, to tak jak napisałem wyżej.

Życzę powodzenia i wiary w siebie, bo jedyna bariera jest w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak długich tras jeszcze nie robiłem (do tej pory najdłuższa to 130km) ale żem ja sakwiarz więc długie trasy mi nie straszne a prowiant zabieram następujący:

(wariant 1 -> jak będą otwarte sklepy po drodze)

1. 1,5 wody niegazowanej + mała buteleczka/bidon w koszyku by popijać w trakcie jazdy.

2. zapasowa dętka (ja woże dwie bo mam je razem oryginalnie spakowane.

3. ToolKit -> imbusy na pasku (zestaw 8 imbusów dodatkowo ma dwa śrubokręty + i - ), zestaw naprawczy (łatki, klej, łyżki)

4. batony musli domowej (własnej) roboty. (tak z 2-3).

5. portfel/dokumenty/kasa, etc.

6. kurtka (cały dzień to może później być chłodniej)

7. pompka.

8. GPS na rower, a jak dłuższa trasa to jeszcze papierowa mapa (dość ogólna).

9. komórka

 

Wariant 2 (bez sklepów)