HankMoody Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 Witam. Mam kłopot z odkręcającym się pedałem. Po przykręceniu śruby, po jakimś czasie się znowu odkręca. Jestem kompletnym laikiem w rowerach. Zrobiłem zdjęcia: Muszę wymienić obie rzeczy? Czy sam dam radę to wymontować? Ile zapłacę za nową część? Na co muszę zwracać uwagę?
Mod Team Puklus Napisano 31 Maja 2011 Mod Team Napisano 31 Maja 2011 Staaaary toż to jest jakiś armagjiedon Korba do wymiany i suport tez bym wymienił i nie ma gadania to juz sie nie nadaje to reanimacji. Na przyszłość jak kupisz sobie sprzet na kwadrat. Nowy suport, nowa korba. Śruby na imbus lub klucz nasadowy jak kto woli ale dokrecamy z duuuża siłą i to nie tak ze krecimy ręka i na oko starczy. Jak nie chcemy znowu gniazda kwadratu rozjechać bierzemy 0.5m rurki albo nawet 1m rurki nakładamy na owy klucz i krecimy, krecimy no ale bez przesady zeby nie urwać. Wtedy sie bedzie trzymało jak nalezy. Skoko kupujesz nowy sprzet (chyba ze chcesz sie kolibac na tym) Zainwestuj i kup Octalink pewniejszy nowszy ale tez i droższy. Rozpisywał sie nie bede bo było tego tyle i sam tyle o tym pisałem ze mi sie nie chce.
HankMoody Napisano 31 Maja 2011 Autor Napisano 31 Maja 2011 Ile by mnie serwis skasował za wymianę tego?
MMMAAACCC7 Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 dobry za wymianę suportu i założenie korby liczy sobie 5 dyszek +cena korby,
beskid Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 Coś ty kolego robił z tą korbą????? Ale rzeźnia Nawet się nie zastanawiaj nad pozostawieniem tego suportu bo jest na bank zniszczona ośka :excl:
marky5 Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 Korba zmasakrowana nic już z niej nie będzie! Co do osi suportu,to gwint wewnątrz hyba też zjechany,więc całość do wymiany.Proponuję przerzucić się na nowszy system.Najlepiej na Shimano Holowtech 2 z zewnętrznymi łożyskami,a jak nie to na starszy Octalink. Do kwadratu bym już raczej nie wracał.