Skocz do zawartości

[Amortyzator/ Przód] stary rower


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak tylko jakie masz stery ? jak na 1 cal- ( zapewne takie są ) to tych amortyzatorów jest bardzo mało ( tych w miarę dobrych np xcm ) a jeżeli ahead to jest bardzo duży wybór.

Podsumuwując: da się zrobić

PS: daj fotki

Napisano

Będzie działać nie dygaj! :yes: Wrzuć jakieś foty twojego roweru najlepiej okolice sterów to znaczy główki ramy tam gdzie wkłada się widelec do ramy. B) Obcykamy ten twój sprzęt i coś doradzimy. :thumbsup:

Napisano

tak tylko jakie masz stery ? jak na 1 cal- ( zapewne takie są ) to tych amortyzatorów jest bardzo mało ( tych w miarę dobrych np xcm ) a jeżeli ahead to jest bardzo duży wybór.

 

No nie do końca tak, Panowie, nie tak... ;)

 

Ahead jest zarówno dla sterów 1" jak i dla 1 1/8".

Ważny jest rozmiar rury sterowej - czy ma 1" czy 1 1/8", gwintowana czy bez gwintu...

 

Pozdrówka!

Napisano

Czy to forum dla dzieci specjalnej troski?

1. Zdjęcia roweru.

2. Ile chcesz/możesz wydać

3. Czego oczekujesz.

 

Na razie to temat kwalifikuje się do śmietnika...

Napisano

Podepnę się pod temat. Też chciałbym kupić amorek do mojego staruszka ale nie wiem jak się do tego zabrać. Tutaj zamieszczam zdjęcia . Proszę o pomoc, jak by co to dokładnie pomierzę tylko napiszcie co i jak. Pozdrawiam

Napisano

Podepnę się pod temat. Też chciałbym kupić amorek do mojego staruszka ale nie wiem jak się do tego zabrać. Tutaj zamieszczam zdjęcia . Proszę o pomoc, jak by co to dokładnie pomierzę tylko napiszcie co i jak. Pozdrawiam

Wygląda na to,że masz sterówkę o rozmiarze 1 cal czyli 25,4mm.?Musisz więc szukać amora z rurą sterową o takim rozmiarze,jeśli się zdecydujesz to oczywiście do tego muszą być stery A-head i mostek czyli wspornik kierownicy także rozmiar 1 cal,ale z tego co się oriętuję to ciężka sprawa dostać teraz takie widelce. :confused: Hyba,że się zdecydujesz na amorka z rurą sterową z gwintem i wykorzystasz te stery co masz w rowerze z wpuszczanym wspornikiem kierownicy,stery jednak też bym razem wymienił na lepsze.Zobacz te propozycje;

SR SUNTOUR XCT.100mm 1'' GWINT

oraz SR SUNTOUR XCM-HLO V3 1" SK100mm

Musisz zmierzyć długość rury sterowej w tym swoim starym widelcu co masz,bo rura w nowym nie może być krótsza.Natomiast nowy amor może mieć dłuższą rurę,bo taką można potem ewentualnie przyciąć jeśli będzie mocno za długa. :thumbsup:

Jednak jak masz możność to najlepiej udać się z rowerkiem do dobrego serwisu lub sklepu tam doradzą i dobiorą wszystko odpowiednio. B)

  • Mod Team
Napisano

Ja od siebie bym proponował cos o maxymalnie minimalnym skoku jakieś 60 max 80mm. Przy spokojnej jeździe po parku to i 130 mogło by być bo nic sie urwie ani nic z tych rzeczy (ale do ostrzejszej jazdy to zdecydowanie odradzam) ale geometria mocno sie zmieni i rower nie bedzie sie zachowywał naturalnie. bedzie słabo skrecał i bedzie ospały, choć przy 60mm tego tak nie czuć. Ale zasadniczo ważna jest wysokość amortyzatora liczona od osi do bierzni dolnego łozyska. Najlepiej zeby była ona taka sama jak w fabrycznym widelcu ale to tylko pobożne życzenia w starym rowerze :P

  • Mod Team
Napisano

Czesto gesto w serwisach wiedza mniej niż powinni a nawet pewnie mniej niż ty wiec uwazaj na to co mowią, bierz uwagi i rady z dystansem i najlepiej skonfrontuj je tutaj.

Napisano

Marky, co Ty tworzysz??? Jakąś trudną kombinację wymyśliłeś. Są gwintowane, można kupić przede wszystkim gwintowane, więc o co chodzi?

 

Jak przerabiać to konkretnie i konkretny amor, bo fajnych po prostu z calowymi sterami nie ma.

 

 

PS: stery calowe wcale nie mają "25,4mm".

Napisano

Myślę że bikeatelierze mają dobry serwis :) ale mimo tego nie ufam im ślepo, więc jak czegoś się dowiem to będę was "męczył"

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...