Madison Napisano 3 Maja 2011 Napisano 3 Maja 2011 Witam w najbliższym czasie mam zamiar kupić mój pierwszy rower szosowy, dotychczas jeździłem na MTB ale głównie po szosie. Bardzo dużo szperałem po różnych sklepach, na sprzęcie znam się dosyć ale nie mam żadnego doświadczenia. Cena jaką mogę przeznaczyć na rower to około 2800zł. Rower nowy bądź używany w bardzo dobrym stanie. Możliwość kupna z zagranicy o ile wyjdzie taniej. Z moich obserwacji wynika, że rowery są dużo tańsze w USA ale dużo za przesyłkę i pewnie jakieś cło wyjdzie. Natomiast Niemcy czy Austria chętnie. Moje typy: Scott Speedster S50 (2011) http://www.scott.pl/product.php?id_cat=399&id_prod=2066 Trek Alpha 1.5 (2010) nowy http://www.ssc.pl/trek2010/15.html (specyfikacja) http://cgi.ebay.pl/Rennrad-Trek-Alpha-1-5-scharz-weiss-58cm-2010-/220772647169?pt=Sport_Radsport_Fahrr%C3%A4der&hash=item3367134101 (ale kupowałbym tu z racji lepszej ceny) osprzęt delikatnie lepszy wydaje mi się ma Trek oba mają karbonowe widelce nie wiem jak z ramą, czy tu przoduje scott czy trek ? bardzo będę wdzięczny za pomoc i podawanie innych typów także z ebay de,at... od razu zaznaczam, aby nie proponować rowerów Giant, Author pozdrawiam
TomekW Napisano 4 Maja 2011 Napisano 4 Maja 2011 Ramy Trek'a to klasa sama dla siebie. Jakiś argument na poparcie tej tezy ? Z tych dwóch lepiej wypada Trek, za 8rz napęd klasy 2300 Scott powinien się wstydzić... Rzuć okiem na coś takiego. http://allegro.pl/rower-szosowy-wilier-triestina-escape-mirage-i1587829247.html Campa ma duzy plus za wytrzymałość i minus za plastikowe klamki