Skocz do zawartości

[2000-2500zł] asfalt, szuter, duży chłop


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów!

Przekopałem masę tematów na tym forum, dot. wyboru roweru, lecz wcale mi to nie ułatwiło, powiem więcej - utrudniło, bo co temat to inne propozycje :D

 

Więc, troszkę danych:

 

Wiek - 21 lat

Waga - 110 kg

Wzrost - 185 cm

Kondycja - dobra, rowerem jeżdżę cały rok

Zastosowanie roweru: głównie asfalt, lecz otaczają mnie wertepy, dodatkowo czasem szutry. Jazda w deszcz, śnieg, w nocy.

Wymagania: Hamulce tarczowe, hydraulika była by dodatkowym atutem. Porządny osprzęt!

Rower nie będzie wykorzystywany do ekstremalnych zjazdów górskich, ale do kręcenia dystansów 50 km dziennie minimum, w wakacje sporo więcej, więc ogólny planowany dystans pójdzie w tysiące.

Preferowany rower: MTB, ponieważ jestem masywny i potrzebuje mocny sprzęt.

Wygląd nie robi różnicy, rower ma być do jazdy.

 

 

Moje propozycje:

Scott scale 60, wpadł mi w oko, lecz nie znam się zbytnio na sprzęcie. Proszę o rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scott Scale to seria rowerów z bardzo sportową geometrią. Ja osobiście polecam Kross Level A6 Disc z 2009r.( osprzęt: przerzutki SLX, hamulce Tektro Aigura Comp, amor Dart 3- myślę że dobry pod twoją wagę) Ten rocznik ma najlepszy osprzęt ze wszystkich a6'tek. Polecam. :icon_mrgreen:

 

Aukcja Allegro

Wytrzyma wiele kilometrów? Jakieś wady?

Dziękuje za propozycje, rower spodobał mi się, lecz chciałbym prosić, może ktoś ma jeszcze jakąś - tak dla konfrontacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie żadnych wad nie ma. Poza osprzętem masz fajną kierownice i rogi. No i na tej aukcji dorzucą Ci gratis licznik.