pentagramsss Napisano 29 Stycznia 2011 Napisano 29 Stycznia 2011 Witam Dzisiaj zacząłem rozbierać rower do malowania. Ostatni został napęd. Ściągnąłem ściągaczem korbę ale po zdjęciu korby widzę że do łożyska napędu (i tego co jest w środku-nie znam się) potrzebny jest klucz. Klucz podobny jak do wolnobiegu tylniego. Zresztą umieszczam zdjęcia w których pokazuje o co mi chodzi. Czy ten napęd który jest na zdjęciu musi chodzić gładko? Bo jak robiłem rękoma to stawia troszkę oporu żeby się obrócić. Dodatkowe pytanie: jak ściągnąć te części które są zaznaczone kolorem czerwonym poniżej(od kierownicy): i jak to się nazywa ? Pozdrawiam
bobiik Napisano 29 Stycznia 2011 Napisano 29 Stycznia 2011 To sa miski sterow.Najlepiej wybic młotkiem poprzez jakis drewniany element.Ja to robię trzonkiem młotka.Dolną wybijamy uderzajac trzonkiem z gory,a górna na odwrot. Potrzebny jest specjalny klucz z nacięciami do suportu. http://www.rowerowy.com/narzedzia_serwis/klucze_sciagacze/klucze_do_wkladu_suportu/klucz_do_suportu
Hanzo Napisano 29 Stycznia 2011 Napisano 29 Stycznia 2011 Do suportu będziesz potrzebował klucza, prawdopodobnie coś takiego. Miski od sterów trzeba wybić, jest też do tego specjalne narzędzie ale raczej nie opłaci Ci się go specjalnie kupować. Możesz próbować rurką, śrubokrętem, dłutem. Albo po prostu obklej do malowania taśmą izolacyjną lub malarką. Przyrząd do wybijania sterów wygląda tak.
senjiro Napisano 29 Stycznia 2011 Napisano 29 Stycznia 2011 Aby ściągnąć wkład suportu, czyli element na którym opiera się korba potrzebny jest taki klucz. Co do części od kierownicy zaznaczonych kolorem czerwonym to miski sterów - trzeba je po prostu zbić. Wkładasz jakąś metalową rurkę, śrubokręt lun wybijak od wewnątrz ramy i opierasz go na krawędzi takiej miski, porządnie prz,.....asz młotkiem i schodzi jak ręką odjął