cybul26 Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Witajcie. Chcąc wymienić linki i pancerze w moim krossie zastanawiam się, czy TE linki i pancerze się nadadzą? Czy linki przerzutki np. nie będą za krótkie? A może te jakościowo nie są zbyt dobre i polecacie coś innego? Bardzo zależy mi na Waszej opinii. Pozdrawiam serdecznie, Cybul26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 linki są zawsze wystarczająco długie bo mają około 2m. a co do jakości kross a kross bo nie wiem jakim jeździsz między nimi są spore różnice, a to są raczej tanie pancerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cybul26 Napisano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 W opisie podałem, że to kross a4. Skoro linki będą wystarczające, to mi to chyba wystarczy. Dziękuję serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dlugi93 Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Osobiście nie polecam takich pancerzy. Miałem takie i po jednym sezonie zaczęły wychodzić metalowe druciki z końcówek pancerza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Długi- to kupup sobie komplet końcówek za nie wiem 1PLN? Ja polecam pancerze Jagwire. ze szpuli. Kupowałem za jakieś 2,50PLN za metr hamulcowego, a przerzutkowy nie wiem, za 5PLN? Nie pamiętam już. Są elastyczne, nie pękają. Postanowiłem, że nie bedę kupował nowych i bedą śmigały drugi sezon po profilaktycznym wyczyszczeniu. Jestem z nich bardzo zadowolony. Nie spodziewałem się takiej jakości przy tak niskiej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dlugi93 Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Takie rzeczy dokładnie działy się z tymi pancerzami http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a783c523bbe3bc48.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 złej jakości końcówka pancerz nie miał tu nic i możliwe że dałeś za mocny naciąg a i mam pytanko do czego ten pancerz bo możliwe że zrobiłeś błąd i dałeś przerzutowy i końcówkę od hamulcowego przez co takie cuda też się zdarzają. ogólnie polecam pancerze z wzdłużnymi drutami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Również polecam pancerze Jagwire na metry. Stosunkowo niedrogie a przy tym są wytrzymałe i linka chodzi jak powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
insideee Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Niepolecam ani tych linek z linka, ani sprzedawcy- oszust. A ja mam takie pytanie bo się waham między linkami http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_linka+hamulca+stal+nierdzewna+CLA-W8003%20.html?PT=53033429&PZTA=8&HNT=T&PD=53010563&WSZDZ=T a http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_linka+hamulca+jagwire.html?PT=53019340&PZTA=8&HNT=T&PD=53010566&WSZDZ=T Która i dlaczego? I jaki pancerz do niej? Hamulec to MX4. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bugatti Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Albo clarksy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomirot Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Pewnie najlepiej brać komplet linkę z pancerzem. Mam od sezonu hamulcowe Clarksa i spisują się bdb. Jak masz budżet no limits to polecam te: http://www.velo.com.pl/produkty/?m=27&pk=%&id=2983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
insideee Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 250 za linki? Nie, aż tyle nie miałem zamiaru wydać. A co powiecie na 3x http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_pancerz+linki+hamulca+clark+s+CLA-Y100530DBSpojed.html?PT=53116347&PZTA=8&HNT=T&PD=53010565&WSZDZ=T pancerz i 2 linki http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_linka+hamulcowa+teccable+1x19.html?PT=53013071&PZTA=8&HNT=T&PD=53010566&WSZDZ=T oraz http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_koncowka+linki+hamulca.html?PT=53021964&PZTA=8&HNT=T&PD=53010563&WSZDZ=T razy 4. Jak myślicie na ile mi ten zestaw starczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Na jeden rower A serio myślę że będzie ok. Ile przetrwa, zależy od tego w jakich warunkach będzie wykorzystywany, którędy masz zamiar poprowadzić pancerze, itd. itd. Zapomniałeś jeszcze o końcówkach pancerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Pewnie najlepiej brać komplet linkę z pancerzem. Mam od sezonu hamulcowe Clarksa i spisują się bdb. Jak masz budżet no limits to polecam te: http://www.velo.com....27&pk=%&id=2983 Zestawu nigdy nie miałem, ale kupowałem clarksa przerzutkowe na metry i też jestem z nich zadowolony. Myślałem, że mam wszystko jagwire, ale jagwire mam hamulcowe, a przerzutkowe Clarksa. Jedne i drugie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
insideee Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Jakich końcówkach przecież są na dole mojego postu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 To są końcówki LINKI, potrzebujesz jeszcze końcówek pancerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
insideee Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 A, no faktycznie przeoczyłem. Takie chyba będą dobre http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_koncowka+pancerza+wzmacniana.html?PT=53039729&PZTA=8&HNT=T&PD=&WSZDZ=T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Takie końcówki po pewnym czasie będą się "wygniatać". W przypadku przerzutkowych polecam po prostu zwykłe, plastikowe, a do hamulcowych możesz dać aluminiowe. Nie jest to duży wydatek, bo kilka złotych, a wygląda to dużo lepiej i nie niszczy się. Jak miałem zwykłe, stalowe, to nic specjalnego. A jak sobie założyłem aluminiowe, to +10 do wyglądu roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
insideee Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Nie ma alu w tym sklepie co kupuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Ale stalowe są warte normalnie 20gr. Nie lepiej podskoczyć do jakiegoś lokalnego sklepiku? Kupisz stal za 20gr, a alu za np 1PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
insideee Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Jeśli mówisz, że jest taka różnica. Więc podskocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 zainteresuj sie kompletem linek shimano xtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 Jak ja chciałem XTR kupować, to mi chłopaki ze sklepu odradzili. Droga sprawa a korzyści niewiadome. W sumie tylko niby uszczelniane końcówki z konkretów, bo różnice w oporach są raczej niezauważalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senjiro Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 Ja tam zawsze biorę najtańsze pancerzyki Accenta i szlifowane linki. Szkoda mi kasy na droższe pancerze bo kilka jazd w błocie i wymiana się powtarza. Moim zdaniem zamiast szarpać się na drogi zestaw otwartych pancerzy to już lepiej kupić zamknięty zestaw typu Gore Ride On albo Aligator - niby cena dużą, ale spokój na bardzo długo. Ogólnie jak tak czytam ten temat to mi przypomina się sytuacja z Transcarpatii, gdzie 70% napraw jakie kolesie robili wieczorami to była wymiana pancerzyka tylnej przerzutki - błoto w Bieszczadach nie miało litości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2011 Pancerze po błocie się czyści, a nie wyrzuca Poza tym pełnego kabla nigdy nie miałem, ale jestem sceptyczny, bo właśnie najczęstrzym problemem jest tylko odcinek przy przerzutce.. shimano, która ma kabel zagięty na końcu i jak tam błoto wejdzie, to kaplica. BTW w sramie jest proste prowadzenie linki i nie miałem problemów. Tak, czy siak skoro błotku ulega dolny fragment, to lepiej mieć go oddzielnie i móc wyczyścić, niż się bawić w czyszczenie 2m kabla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.