Skocz do zawartości

[linki] Które linki i pancerze


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Chcąc wymienić linki i pancerze w moim krossie zastanawiam się, czy TE linki i pancerze się nadadzą? Czy linki przerzutki np. nie będą za krótkie? A może te jakościowo nie są zbyt dobre i polecacie coś innego? Bardzo zależy mi na Waszej opinii.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Cybul26

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długi- to kupup sobie komplet końcówek za nie wiem 1PLN? :rolleyes:

 

Ja polecam pancerze Jagwire. ze szpuli. Kupowałem za jakieś 2,50PLN za metr hamulcowego, a przerzutkowy nie wiem, za 5PLN? Nie pamiętam już. Są elastyczne, nie pękają. Postanowiłem, że nie bedę kupował nowych i bedą śmigały drugi sezon po profilaktycznym wyczyszczeniu. Jestem z nich bardzo zadowolony. :thumbsup: Nie spodziewałem się takiej jakości przy tak niskiej cenie :icon_wink:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złej jakości końcówka pancerz nie miał tu nic i możliwe że dałeś za mocny naciąg a i mam pytanko do czego ten pancerz bo możliwe że zrobiłeś błąd i dałeś przerzutowy i końcówkę od hamulcowego przez co takie cuda też się zdarzają. ogólnie polecam pancerze z wzdłużnymi drutami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepolecam ani tych linek z linka, ani sprzedawcy- oszust.

 

A ja mam takie pytanie bo się waham między linkami http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_linka+hamulca+stal+nierdzewna+CLA-W8003%20.html?PT=53033429&PZTA=8&HNT=T&PD=53010563&WSZDZ=T a http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_linka+hamulca+jagwire.html?PT=53019340&PZTA=8&HNT=T&PD=53010566&WSZDZ=T

 

Która i dlaczego? I jaki pancerz do niej? Hamulec to MX4.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie najlepiej brać komplet linkę z pancerzem. Mam od sezonu hamulcowe Clarksa i spisują się bdb. Jak masz budżet no limits to polecam te: http://www.velo.com....27&pk=%&id=2983

 

Zestawu nigdy nie miałem, ale kupowałem clarksa przerzutkowe na metry i też jestem z nich zadowolony.

Myślałem, że mam wszystko jagwire, ale jagwire mam hamulcowe, a przerzutkowe Clarksa. Jedne i drugie polecam :icon_wink:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie końcówki po pewnym czasie będą się "wygniatać". W przypadku przerzutkowych polecam po prostu zwykłe, plastikowe, a do hamulcowych możesz dać aluminiowe. Nie jest to duży wydatek, bo kilka złotych, a wygląda to dużo lepiej i nie niszczy się. Jak miałem zwykłe, stalowe, to nic specjalnego. A jak sobie założyłem aluminiowe, to +10 do wyglądu roweru :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zawsze biorę najtańsze pancerzyki Accenta i szlifowane linki. Szkoda mi kasy na droższe pancerze bo kilka jazd w błocie i wymiana się powtarza. Moim zdaniem zamiast szarpać się na drogi zestaw otwartych pancerzy to już lepiej kupić zamknięty zestaw typu Gore Ride On albo Aligator - niby cena dużą, ale spokój na bardzo długo. Ogólnie jak tak czytam ten temat to mi przypomina się sytuacja z Transcarpatii, gdzie 70% napraw jakie kolesie robili wieczorami to była wymiana pancerzyka tylnej przerzutki - błoto w Bieszczadach nie miało litości :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerze po błocie się czyści, a nie wyrzuca :icon_mrgreen: Poza tym pełnego kabla nigdy nie miałem, ale jestem sceptyczny, bo właśnie najczęstrzym problemem jest tylko odcinek przy przerzutce.. shimano, która ma kabel zagięty na końcu i jak tam błoto wejdzie, to kaplica. BTW w sramie jest proste prowadzenie linki i nie miałem problemów. Tak, czy siak skoro błotku ulega dolny fragment, to lepiej mieć go oddzielnie i móc wyczyścić, niż się bawić w czyszczenie 2m kabla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...