Tomken Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 Mamy tarczówki i słabo hamują. Odtłuszczę je benzyną ekstraktcyjną i jest dobrze przez dwa dni. Poradźcie co sprawdzić bo zaraz nie wytrzymię i je rozwalę
Mod Team sznib Napisano 9 Października 2010 Mod Team Napisano 9 Października 2010 Jaki model? Klamki twarde czy gumowe? Jeśli kilka dni po odtłuszczeniu klamki/klocków jest ok, potem lipa zbadaj zacisk czy nie cieknie spod tłoczka. Oba hamulce tak samo się zachowują?
Tomken Napisano 10 Października 2010 Autor Napisano 10 Października 2010 Takie mam hamulce tam gdzie jest napisane ''promax'' tę część mam troche poluzowaną a klamki jakie mam to nie wiem
Andrew Napisano 10 Października 2010 Napisano 10 Października 2010 hah, przecież to nie jest hamulec. To jest tylko atrapa, którą po zakupie roweru należy zmienić na prawdziwy hamulec.
Mod Team sznib Napisano 10 Października 2010 Mod Team Napisano 10 Października 2010 Mechaniki... Może linka niedostatecznie mocno skręcona i się luzuje, przez co spada siła hamowania?
kreteda Napisano 10 Października 2010 Napisano 10 Października 2010 ustaw linke najmocniej jak sie da, ale zacisk musi być równolegle do tarczy (idealnie) zeby nie ocierało
Silver400 Napisano 10 Października 2010 Napisano 10 Października 2010 nawet jak wszystko bedzie idealnie to nie spodziewaj sie cudów, jak miałes wczesniej v-ki to te "tarcze" na 100% będą gorzej hamować
germanmpower Napisano 18 Października 2010 Napisano 18 Października 2010 nie tylko cudów.poprostu to nigdy nie będzie chamowac jak powinno.miałem takie same w moim pierwszym tanim rowerze i wymieniłem na Magura Julie po 3 latach użytkowania muszę przyznać ze jestem naprawdę bardzo zadowolony z osiągów te promax to czysta porażka.dlatego zmieniaj a przestaniesz narzekać
SaSceD Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 Szczerze ? Denerwują mnie takie odpowiedzi... Osobiście mam standardowe hamulce Disc brake Win Zip Tu podany link do takich hamulców z tą różnicą że moje to tarcze 160 i powiem że nie wiem czy idzie wykryć jakąś różnicę pomiędzy hamulcami za 1000zł no bo jaka ? hamuje jak brzytwa i po za wymianą klocków jaką ostatnio musiałem wykonać to wszystko jest ok. Może się nie znam bo jeżdżę zwykłym rowerem za 900zł no ale nie mam żadnego powodu na narzekanie na owe hamulce... A co do tematu to ja bym polecał wymienić klocki bo inne rozwiązanie chyba nie jest możliwe...
pawelsystem Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 Szczerze ? Denerwują mnie takie odpowiedzi... Osobiście mam standardowe hamulce Disc brake Win Zip Tu podany link do takich hamulców z tą różnicą że moje to tarcze 160 i powiem że nie wiem czy idzie wykryć jakąś różnicę pomiędzy hamulcami za 1000zł no bo jaka ? hamuje jak brzytwa i po za wymianą klocków jaką ostatnio musiałem wykonać to wszystko jest ok. Może się nie znam bo jeżdżę zwykłym rowerem za 900zł no ale nie mam żadnego powodu na narzekanie na owe hamulce... A co do tematu to ja bym polecał wymienić klocki bo inne rozwiązanie chyba nie jest możliwe... to pewnie na elixirach zaraz wbys sie wykatapultował w kosmos... pozatym nie tylko moc sie liczy ale takze jej dozowanie
germanmpower Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 Szczerze ? Denerwują mnie takie odpowiedzi... Osobiście mam standardowe hamulce Disc brake Win Zip Tu podany link do takich hamulców z tą różnicą że moje to tarcze 160 i powiem że nie wiem czy idzie wykryć jakąś różnicę pomiędzy hamulcami za 1000zł no bo jaka ? hamuje jak brzytwa i po za wymianą klocków jaką ostatnio musiałem wykonać to wszystko jest ok. Może się nie znam bo jeżdżę zwykłym rowerem za 900zł no ale nie mam żadnego powodu na narzekanie na owe hamulce... A co do tematu to ja bym polecał wymienić klocki bo inne rozwiązanie chyba nie jest możliwe... a mnie denerwuja takie wypowiedzi znaffcow tandety.tak sie zastanawiam czy jak bys zaczal zjedzac z gorki w bawarii to czy takie twoje niby tarczowki wychamowaly by cie w pore nad przelecza. ni to piszczy ni to sie slizga do tego sciskanie tych przekletych gietkich jak guma chebli.tak tak szczeze polecam jak kolega wyzej napisal :wallbash:
Silver400 Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 wylot przez kiere to jest mozliwy na byle czym (moje BB5 180mm, stare v-ki alhonga) ale liczy sie wytrzymałość na trudne warunki i możliwość modulacji. apropo tematu spróbuj przeczyścić klocki i na nowo wszystko porządnie ustawić, cudów nie bedzie ale zwalniać powinno Edit; SaSceD odważny jesteś
pawelsystem Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 wylot przez kiere to jest mozliwy na byle czym (moje BB5 180mm, stare v-ki alhonga) ale liczy sie wytrzymałość na trudne warunki i możliwość modulacji. apropo tematu spróbuj przeczyścić klocki i na nowo wszystko porządnie ustawić, cudów nie bedzie ale zwalniać powinno Edit; SaSceD odważny jesteś nie do konca na tego typu wynazazkach jak kolega wyzej podał to nawet jakbyś chciał i sie bardzo starał to nie dasz rady
pomirot Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 Zakładam, że masz klocki żywiczne. Jak złapały jakiś sh*t, to odtłuszczanie niewiele pomoże. Możesz spróbować zmienić na metale, te są odporne na oleje i inne syfy.
SaSceD Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 Ja tam nie mówię że jestem znawcą czego kolwiek. Po prostu mam hamulce za 120 zł i nie mam prawa na nie narzekać... wytrzymałe, dobrze hamują bez względu na pogodę, wkładam w nie minimum siły, Ktoś tu pisał "ciekawe czy by cie wyhamowały" - może rower nie jest pr0 ale naprawdę jeździłem nim po różnych terenach, przy sporych prędkościach(czasem do 50km/h) i droga hamowania nie jednego by tu zaskoczyła....
MonoVan Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 zależy do czego się hampli używa głupoty gadacie że są to złe hample jak ktoś jeździ po mieście a chce mieć te tarczówki na których widok panny mdleją to są jak znalazł, aczkolwiek jak się popsują to już koniec
germanmpower Napisano 21 Października 2010 Napisano 21 Października 2010 temat zjezdza na inne tory,skoro piszesz ze glupoty piszemy to jak juz zdarzylem napisac, polecam zamontuj u siebie i umilaj zycie niezlym piskami po ktorych panny mdleja i gluchna
enduroriderPL Napisano 21 Października 2010 Napisano 21 Października 2010 1. HAMOWANIE oraz HAMOWAĆ!!!!!! 2. Jezeli Hamulce są słabe to opcja szukaj oraz tematy pt: odtłuszczanie i regulacja. 3. Bez złośliwości: jezeli ktoś nie jeździł na dobrych hydraulikach to nie ma co porównywać to najtańszych mechaników poniewaz to jest przepaść i dopiero bardzo ostra jazda w górach dobitnie pokazuje za co się płaci. Nie twierdze, że mechaniki nie mogą być dobre i mocne jednakowoż to po prostu nie jest TO - przynajmniej dla mnie @Tomken nie rozwalaj ich bo nie będzie z tego zadnego pożytku. Próbuj regulować do skutku a w międzyczasie zbieraj na inny hamulec (bb5 lub bb7 z mechaników). Sprawdż czy nie masz wycieku oleju z widelca bo może to jest przyczyna zatłuszczania tarczy. W markecie kup środek do odtłuszczania hamulców np srodek do odłuszczania hamulcow i stosuj go regularnie do czasu nowego zacisku.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.