nizioleczek Napisano 25 Lipca 2010 Napisano 25 Lipca 2010 Witam, Przymierzam się do zakupu rowerku. Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o rowery dlatego bardzo proszę Was o pomoc. Potrzebuję roweru do rekreacyjnej jazdy po mieście i wypady po leśnych ścieżkach, wiejskich drogach (na pewno nie jakieś góry itp.) dlatego też pomyślałam o crossie. Największym problemem jest dla mnie cena Mogę na niego przeznaczyć maks. 900-1000 zł Wypatrzyłam w sklepie go sport rower Crossroad 5 W w cenie 799zł (http://www.katalogrowerowy.pl/kr/rowery/miejskieturystycznecrossowe/5125-crossroad-5-w?page=92). Widziałam, że rowery firmy Merida są w przystępnej cenie. W głowie mam kompletny mętlik, nie wiem na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie roweru. Bardzo Was proszę o pomoc, nie chciałabym wydać kasy w błoto. Pozdrowienia i dzięki za odp. !
nizioleczek Napisano 25 Lipca 2010 Autor Napisano 25 Lipca 2010 w/w rower to MTB a nie cross Być może to nie cross Ale to tylko dowód na zgodność z moją poprzednią wypowiedzią - jestem laikiem w tym temacie Sprzedawca w go sport polecał mi ten rower, ale jak wiadomo będzie mi polecał każdy produkt z oferty sklepu Czy mógłbyś mi polecić jakiś model?
Pitof Napisano 25 Lipca 2010 Napisano 25 Lipca 2010 w/w rower to MTB a nie cross W/W rower to jak najbardziej rower crossowy.
nizioleczek Napisano 25 Lipca 2010 Autor Napisano 25 Lipca 2010 To ja już nie wiem jaki jest ten rower Ale to nieważne. Czy moglibyście się wypowiedzieć na temat tego konkretnego modelu? Moglibyście polecić jakiś dobry rower w moim przedziale cenowym? PLIIIIS