Skocz do zawartości
chrissbe

[odziez]robi sie zimno - zestawienie tematow!

Rekomendowane odpowiedzi

chrissbe

Heh faktycznie robi sie zimno a dopiero jest koniec wrzesnia. Szybka piekna jesien. Planuje kupic sobie jakas bielizne i bedzie to craft albo r&p :). R&P znalazlem w bikeonline.

A tutaj zestaw tematow z forum odnośnie odzieży/bielizny na jesień - zime

 

[glowa] co polecacie pod kask w zimne dni??

[ubrania] na zime...brrr

[spodnie] długie spodnie

[spodnie] marznące kolana

[odzież] jest zima i kasa, trzeba się ubrać

[odzież zimowa] Kompromis między ciuchami rowerowymi a górskimi

[Odzież] jak się ubierać na jesienne wypady?

 

mam nadzieje ze pomoze wam to w dobiorze odzieży na zimne dni :D

rowerowe pozdrowka :D

Edytowane przez Ecia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous
[glowa] co polecacie pod kask w zimne dni??

ja mam to :

http://img396.imageshack.us/img396/2065/czapka2sq.jpg

 

Bardzo fajna, leciutka czapeczka pod kask Biemme model Tornad wykonana WindStopper'a® firmy Gore.

Czapeczka doskonale przylega do głowy, przypomina trochę czepek kąpielowy. Świetnie zasłania uszy i chroni całą głowę przed zimnem i wiatrem. W celu zapewniania odpowiedniego "oddychania skóry" tylno-górna część czapki wykonana z poliestru.

 

WindStopper® to innowacyjny, nowoczesny materiał wykonany ze specjalnej membrany nieprzepuszczającej wiatru ale dzięki swojej konstrukcji doskonale "oddychający". Efektem jest materiał doskonale chroniący przed ostrym i zimnym wiatrem.

 

Rozmiar uniwersalny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
chrissbe

rzeczy sa o 6zł droższe w OTB. Ale to zależy od zaufania - może ktos woli doplacic te 6 zł bo ma wieksze zaufanie do OTB.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AGA_mtb
Planuje kupic sobie jakas bielizne i bedzie to craft albo r&p . R&P

uzywam koszulki R&P z dlugim rekawem juz ponad rok i szczerze polecam. pralam juz chyba ze 100 razy, nic sie z nia nie dzieje poza lekkim zmechaceniem, jest cieplutka, bardzo porzadnie wykonana chociaz tkanina super oddychajaca to to nie jest.... ale za 43 zl w 100% jestem zadowolona:):)

pozdrower

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
papanf

ja bym polecil w kwesii

czapek pod kask

skklep decathlon

maja tam dzuy wybor cienkich, bardzo cieplych czapek pod kaski

narciarskie ,ale swietnie sprawdza sie zapewne pod

kaskiem rowerowym

pozdrawiam :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mariuszf30

Witam wszystkich

od dłuższego czasu śledzę forum ale zarejestrowąłem się niedawno

szukam kurtki new typhoon firmy Biemme XL( windstopper)

chyba u nas dość ciężko dostać odzież tej firmy

czy ktoś trafił na jakiś sklep ( również internetowy) gdzie można taką kurtkę kupić

ewentualnie windstopper innej firmy w jakiejś korzystnej cenie , chętnie z odpinanymi rękawami

dzięki z góry

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
muzycom

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67583296

Nic lepszego za ta kase nie dostaniesz jeśli wogóle dostaniesz coś lepszego :(

Kupiłem od gościa kurtkę z gore-texu i jestem zadowolony.

http://www.boc24.de/epages/bicycles.storef...D010/124357-010 tu podana jest normalna cena...

Windstoppera też sobie sprawie. Czekam na odpowiedni rozmiar. :twisted:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
bighunter

ja bym polecil w kwesii

czapek pod kask

skklep decathlon

maja tam dzuy wybor cienkich, bardzo cieplych czapek pod kaski

narciarskie ,ale swietnie sprawdza sie zapewne pod

kaskiem rowerowym

pozdrawiam :mrgreen:

www.otbike.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
heavy_puchatek
ja bym polecil w kwesii

czapek pod kask

skklep decathlon

maja tam dzuy wybor cienkich, bardzo cieplych czapek pod kaski

narciarskie ,ale swietnie sprawdza sie zapewne pod

kaskiem rowerowym

pozdrawiam :mrgreen:

 

No nie, a ja byłem kupić kilka rzeczy w tym rozgladałem się za czapeczką i nie pomyślałem o tym, żeby poszukać na innych stoiskach niż rowerowym :( Pewnie przejadę się tam jeszcze raz w weekend.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Arni_King

Witam wszystkich

od dłuższego czasu śledzę forum ale zarejestrowąłem się niedawno

szukam kurtki new typhoon firmy Biemme XL( windstopper)

chyba u nas dość ciężko dostać odzież tej firmy

czy ktoś trafił na jakiś sklep ( również internetowy) gdzie można taką kurtkę kupić

ewentualnie windstopper innej firmy w jakiejś korzystnej cenie , chętnie z odpinanymi rękawami

dzięki z góry

pozdrawiam

 

http://arnik.freshsite.pl/index.php?cPath=175_191_194 trochę tutaj jest ;-) Pozdrowerek FORUMOWICZE :):P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
aranka

a jak chronic kolana? ja przerobilam ochraniacze motocyklowe wyjmujac z nich protetor. Nie znalazlam nic w sklepach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rymo

Istnieja nakolanniki z dodatkiem tkanin typu windstoper.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ecia

aranka: przejrzyj forum, było o ocieplaczach na kolana. Również polecam windstopery (ja mam Kellysa i jestem zadowolona).

Pozdrówko przekierowujące ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Odys

Tak sobie z ciekawości poklikałem po linkach w pierwszym poście i nic się nie otwiera, zapraszają na nowe forum tylko :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maki

Ja chce sobie kupić nogawki ocieplane. Lecz obawiam się iż będzie mi zimno w moje 4 literki. Czy moje obawy są uzasadnione. Co wy o tym myślicie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Odys

Ostatnio takie coś widziałem. Ale nie używałem. Mogę tylko powiedzieć Ci to co mi mówią koledzy którzy już kilka zim przejeździli. Czepek windstoper na głowę, kurta + bluza na górę, spodnie + coś oddychającego pod spód, oraz nakładki na buty jesli używasz SPDów. To jest ponoć jedyny rozsądny zestaw. Nie pytałem o ochronę twarzy :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ecia
Tak sobie z ciekawości poklikałem po linkach w pierwszym poście i nic się nie otwiera, zapraszają na nowe forum tylko :rolleyes:

Już poprawione. Te wątki, które się odnalazły, są na nowo podlinkowane; trzy niestety wypadły, za to dodałam dwa nowe.

Pozdrówko odkurzające :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lukas_Mako

ale o dresach nikt nic nie pisze... bawełna odpada bo nasiąknie wodą. Ja i parę osób szukamy dresów na rower hmm no wiadomo muszą być nie przemakalne, mnie osobiście interesują luźniejsze bo będę

 

na tygodniu w nich pocinał do pracy a weekend gdzieś w plener, chciałbym żeby były luźniejsze i w miarę wyglądały jak "cywilne" bez pampersa do ok 160zl

 

w Lublinie nic nie ma został mi do obadania jeszcze jeden sklep ale wątpię żeby coś w nim było. Prośba dajcie jakiegoś linka!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
frondziak

czesc Lukas_Mako :)

chyba wiem co cię interesuje, zastanów sie nad kupnem spodni Milo (lub coś w tym stylu) których używa bądz używał Alvaren (z naszego forum)

tutaj masz linki do jego poszukiwań

http://ngt.pl/forum/?p=readTopic&nr=3287&page=1

http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...948&hl=Milo

 

ps. może gdzieś śmigniemy w weekend ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
matys6

Witam,

ostatnio poważnie zastanawiam się nad kupnem stroju na zimę, szukałem trochę na forum, ale nie znalazłem dokładnie tego, co chciałem no i wkurza mnie jedna rzecz, że ludzie wstawiają linki lub nazywają je "spodnie 1" i Np ktoś po kilku miesiącach chce zobaczyć, co to były za spodnie a strony juz nie ma, wiec jestem za tym, aby podawać pełne nazwy produktów i oczywiście linka, bo później te wszystkie tematy są bezużyteczne a jak jest nazwa to przynajmniej ktoś sobie poszuka, o co chodziło. To gwoli tematów. NO i właśnie moje pytanie do ludzi, którzy używają taki strój, którzy posiadają na ten temat wiedzę. Wiec bielizna, zamierzam sobie kupić bieliznę Crafta słyszałem, że jest bardzo dobra i no i ma też swoją cenę;/ No i są dwa typy Pro zero i jedna jest z WS a druga bez, no i nurtuje mnie pytanie, bo chciałbym tą, z ws-em czy ona posiada jakieś wady względem tej bez WS chodzi o to czy Np przy temp. + 10C nie biedzie mi za gorąco( porównując do tej bez ws-a) wiem ze to niby logiczne, ale jest może ktoś, kto rozwieje moje wątpliwości. Kolejną rzeczą są Spodnie, w zimie głównie biegam wiec wole raczej bez pampersa. Góra tzn. podkoszulek będzie Crafta, koszulka raczej rowerowa wiec tu nie będę nic kupował, ale bluza czy Np. bluza Crafta też będzie dobra. Poniżej podaje nazwy i linki:

 

Bielizna:

- Craft Pro Zero (bez Ws-a) http://www.allegro.pl/item278792982_craft_...oaktywna_l.html

lub http://www.allegro.pl/item278785809_craft_...oaktywna_l.html

- Craft Pro Zero WS http://www.allegro.pl/item278786155_craft_...stopper_xl.html

a i jeszcze znalazłem jakieś tańcze komplety a moze ktoś uzywa takich i tez jest dobre proszę o opinie:

- THERMODRY http://www.allegro.pl/item280031368_komple..._xl_czarny.html

lub Thermo Active http://www.allegro.pl/item283242540_termoa...na_zamek_s.html

 

Spodnie

-HYPER VARIO http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2.html?PT=53...ZTA=8&HNT=T

-nogawki ROUBAIX http://www.allegro.pl/item280576454_nogawk...uper_cena_.html

 

Kurtka a raczej bluza.

-CRAFT Bluza Pearl termoaktywna http://www.allegro.pl/item278770622_craft_...oaktywna_l.html

- CRAFT Bluza termoaktywna Pearl Move http://www.allegro.pl/item278776503_craft_...oaktywna_l.html

 

Co możecie jeszcze polecic może jakieś dobre rękawiczki.

 

PS. Moderatora proszę o zrobienie porządku z tymi linkami bo mi cos sie dzieje z przeglądarką. Pozdrawiam

Edytowane przez Ecia
poprawione

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rowerex

Bielizna: koszulka Craft ProZero z zamkiem i stójką.

 

Używam takiej trzecią zimę (z tym że wtedy inaczej się to nazywało) - jak dla mnie mistrzostwo świata. Mam dziwne wrażenie, że nowe modele mają niższy kołnierz, ale może to tylko wrażenie. Na rower taka wysoka stójka jest znakomita. Niektórzy narzekają na nieco gryzący zamek, ale jak dla mnie tylko to złudzenie które szybko mija.

 

Rozmiarówka Crafta jest dość mała, trzeba dobrze dobrać rozmiar. Nie trzeba też się za wczasu przejmować, gdy po odebraniu przesyłki okaże się, że koszulka wygląda jak przeznaczona dla chuderlawego przedszkolaka.

 

Kurtka: windstopper, najlepiej w całości z tego materiału, a nie tylko z przodu, bo po plecach też wieje. Ja używam trzecią zimę kurtkę Gore Bike Wear Function II, właśnie z windstoppera. Czasem można kupić takie kurtki na allegro, w dość dobrych cenach, z tym że trzeba bardzo uważać na podróbki. Co do mojej też miałem wątpliwości (zakup właśnie przez allegro), ale jeśli to podróbka, to wykonana i działająca poprostu genialnie :o)

 

Między kurtkę a koszulkę, można założyć to co się znajdzie w szafie (tzn. ja tak robię :o), w zależności od mrozu i wiatru, jakiś sweter lub koszule flanelową (można postawić kołnierz), albo kuszulkę kolarską, bo ta ma kieszonki, w których można wozić żywnośc i picie, ktore z kolei będą ogrzewane przez ciało.

 

Połączenie koszulki Crafta z windstopperem jest rewelacyjne, ale trzeba mieć umiar. Mianowicie zbytnie "rozpieszczenie" organizmu, może skutkowac tym, że ubierając się lżej przy pierwszych cieplejszych dniach wiosny, nagle złapie się przeziębienie, gdyż organizm ozdwyczaił się od naturalnego "owiewania".

 

Co do spodni, to ja na mrozy używam byle jakiego dresu, kupionego gdzieś tam, plus wełniane rajtuzy, a jako bieliznę zakładam letnie spodenki rowerowe z wkładką - i tak mi czasem na mrozie za ciepło. Być może lepszym wyjściem (mniej łachów do prania :-) byłyby dlugie ocieplane spodenki z wkładką, takie jak wymieniłeś (nie próbowałem więc nie wiem).

 

Rękawice - zależy jak komu marzną ręce. Mi w zupełności wystarczają rękawice skórzane, jakie można kupic na każdym jarmarku. Z tym, że muszą być z prawdziwej skóry, a nie z czegoś skóropodobnego. Jeszcze mi się nie zdarzyło przemrozić sobie palcow u rąk, czego nie mogę powiedzieć o stopach, bo te mi marzną dużo bardziej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wolfik

Ocieplacze na kolana polecam z owczej wełny, na allegro gdzies za 15 zl.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rowerex
Ocieplacze na kolana polecam z owczej wełny, na allegro gdzies za 15 zl.

 

Dziwne, parę lat temu miałem problemy z lewym kolanem, czasem dość bolesne i upierdliwe. Tym co przyniosło mi prawdziwą ulgę, były zimowe jazdy w mroźne dni, wcale nie lekkie, zaliczałem czasem ponad trzy godziny na rowerze i wcale nie dbałem o żadne ocieplenie kolan! Kontuzji zaś nabawiłem się w lecie (przeciążenie, zapalenie czegoś tam, itp).

 

Jestem bardzo sceptycznie nastawiony do ocieplania kolan bardziej niż czegokolwiek innego. Nie bardzo wiem czemu to ma służyć? Bo ktoś puścił plotkę? Może ktoś się w końcu powoła na jakieś naukowe badania?

 

Równie dobrze można by stwierdzić, że z powodu braku ocieplenia wypadają zęby, odpada nos, że staw skroniowo-żuchwowy się psuje i potem nie można normalnie jeść, że traci się wzrok, itd. Jakoś mało kto chroni całą twarz w zimie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ecia

Mnie np. szwankowały kolana pod wpływem zimna. Ocieplacze z windstopperem załatwiły sprawę na cacy :P .

Pozdrówko odwrotne :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×