Skocz do zawartości

[kierownica] Czy da sie podwyższyc ta kierownice?


KRUPIER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak otóż zakupilem rower i z racji tego ,ze jestem laikem w tym temacie,mam pytanie czy moge cos zrobic aby podwyższyc taka kierownice?

Ponieważ mam troche wzrostu 185 i zle mi sie jezdzi gdy prawie leze na ramie.Czy sa jakies sposoby zeby to zrobic?

post-127543-1275462872,73_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Masz mostek wycelowany w górę, dość krótki i giętą kierę. Do tego sporo podkładek na sterówce. O ile to twój kokpit jest na zdjęciu. W tym przypadku niewiele da się zrobić. Ewentualnie są kierownice takie ni to baran nie wiadomo co, że mają chwyty wyżej Takie zakrzywione do góry. Kolega taką ma w holendrze. Rozumiem, że rower MTB, także jak dla mnie to lekka profanacja, ale co kto lubi. Jak nie jeździsz stricte terenowo i chcesz pozycję turystyczną, to może kup trekkinga, holendra itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, ponieważ i tak temat jest prawie na samej górze i dodatkowo posiada zdjęcie które może mi pomóc to napisze w nim. Mianowicie mam podobną kierownice ( technologicznie chyba taką samą - ahead ? :) ) i jest lekko skrzywiona ( tzn jest lekko krzywa w stosunku do koło) . Takiej kierownicy chyba nie można prostować tak jak w starych rowerach ( koło między nogi i jazda :)) więc chciałem zapytać czy wystarczy popuścić te dwa imbusy i wyprostować i czy w przypadku takiego domorosłego serwisu nie przyczepią się przy gwarancji ? Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach