KRUPIER Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Witam tak otóż zakupilem rower i z racji tego ,ze jestem laikem w tym temacie,mam pytanie czy moge cos zrobic aby podwyższyc taka kierownice? Ponieważ mam troche wzrostu 185 i zle mi sie jezdzi gdy prawie leze na ramie.Czy sa jakies sposoby zeby to zrobic?
Moloch89 Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Nie da sie, możesz jedynie próbować z kupnem innego mostka.
Mod Team michuuu Napisano 2 Czerwca 2010 Mod Team Napisano 2 Czerwca 2010 Jak szukasz swojej pozycji na rowerze to kup mostek z regulacją kąta. Dostosujesz po kilku korektach i jazdach. To co masz to constans ewentualnie kilka milimetrów dokładając podkładkę (jeżeli sterówka pozwoli).
wikrap1 Napisano 25 Kwietnia 2011 Napisano 25 Kwietnia 2011 Masz mostek wycelowany w górę, dość krótki i giętą kierę. Do tego sporo podkładek na sterówce. O ile to twój kokpit jest na zdjęciu. W tym przypadku niewiele da się zrobić. Ewentualnie są kierownice takie ni to baran nie wiadomo co, że mają chwyty wyżej Takie zakrzywione do góry. Kolega taką ma w holendrze. Rozumiem, że rower MTB, także jak dla mnie to lekka profanacja, ale co kto lubi. Jak nie jeździsz stricte terenowo i chcesz pozycję turystyczną, to może kup trekkinga, holendra itp?
MMMAAACCC7 Napisano 25 Kwietnia 2011 Napisano 25 Kwietnia 2011 chłopie, nie zdziw się jak ostrzeżenie dostaniesz za odświezanie tematu sprzed roku