Sonix Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 Witam. Dostałem od znajomego taki smar opis tu i moje pytanie brzmi czy nadaje się on do smarowania np. łożysk w rowerze albo innyck podzespołów jeśli tak to jakich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 Trochę dziwne pytanie, bo jak sam dałeś, masz tam pełen opis produktu w pdf. Łańcuch możesz tym posmarować, do smarowania łożysk używa się raczej smarów stałych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 A co to nie łaska sobie przetłumaczyć ?, można tam wyczytać czy nadaje się do łożysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Globciu Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 ISOFLEX TOPAS L 32 i L 32 N został zaprojektowany dla bardzo niskich temperaturach. Smary te składają się z oleju syntetycznego węglowodoru i specjalne mydło litowe. FLEX ISO-L 32 i L 32 N są odporne na starzenie i utlenianie oraz zapewnia dobre zabezpieczenie antykorozyjne, a także odporność na wodę. ISOFLEX TOPAS L 32 N zawiera również wskaźnik UV, co gwarantuje jakość kontroli, nawet z minimalną ilością smarowania.ISOFLEX TOPAS L 32 i L 32 N są szczególnie odpowiednie dla lubri-wania drobnych narzędzi stosowanych w inżynierii motoryzacyjnej elektrycznych, mechanizmów, np. podnośniki okna, tarasy, fotele, reflektory, klapy wentylatora. Oba produkty zostały zatwierdzone przez znanych producentów samochodów. ISOFLEX TOPAS L 32 L 32 i N mogą być również wykorzystywane do: • prowadnice, Bowden kable, zamki do drzwi • Łożyska toczne w małych silników, wentylatorów, pomp • boki z tworzywa sztucznego zęba / tworzyw sztucznych (np. POM, PA i PE) lub plas-tic/steel kombinacji materiałów. Okres trwałości zapewniony jest przez ok. 36 miesięcy przechowywania produktu w oryginalnym opakowaniu, • Syntetyczne smary niskotemperaturowe • Dobra ochrona przed korozją • Odporny na starzenie i oxi-dation • ulegające biodegradacji wg. do CEC-33-L-93 (21 d)> 70% • szczególnie odpowiednie dla małych kół zębatych • L 32 N zawiera wskaźnik UV I wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.