Skocz do zawartości

[muzyka]i to taka prawdziwa :)

Vantage

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem wielce zainteresowany czy któryś z forumowiczów słucha zespołu Pink Floyd?

Moja przygoda z tym zespołem, mimo swego młodego wieku zaczęła się jeszcze gdy byłem nastolatkiem. Dzięki memu Tacie, który to zainteresował mnie tym zespołem, jak i tym gatunkiem muzyki, wiem, że to właśie muzyka, zaraz po rowerze, jest u mnie na liście.

Niestety z racji swego wieku nie było mi dane być na jakimkolwiek ich koncercie (a wiele...wiele bym dziś za to dał) dlatego pozostają mi płyty DVD, CD, analogi oraz, jak tylko się okazja trafi występy takie jak koncert Gilmoura w Gdańsku, czy też koncerty Australian Pink Floyd na które jeżdżę od lat 3.

Dla mnie grupa ta była, jest i pozostanie na miejscu pierwszym mego prywatnego zestawienia; to jest miłość ;) Relaksem jest dla mnie rozsiąść się w salonie, wrzucić do cd'ka Dark Side of The Moon, The Wall, Animals czy też The Division Bell(z której to pochodzi mój faworyt "High Hopes") i cieszyś się tą muzyką.

Generalnie muzyka z tamtych lat do mnie przemawia jak żadna inna; Genesis, Queen, Marillion, Steve Hackett i wiele innych.

Bardzo się ucieszę, jak w tym poście rozgorzeje dyskusja na temat w/w zespołów i im podobnych.

A na deser dwa nagrania. Jedno to słynny finał utworu "Echoes" który to uzawany jest za jedno z największych dokonań zespołu jak i owego okresu. W pełni się z tym zgadzam. Za każdym razem mam ciarki, gdy słyszę to nagranie.

Drugi utwór, to "Neverland" Marillion z udziałem Hogharta. Zapewne należę do niewielkiek grupu, która ceni też dokonania zespołu pod wodzą Hogharta :thumbsup:<_<

• Mod Team
Napisano

Klaniam,

Oooo tak. Genesis. Pierwszych 6 klasycznych albumow. Jeszcze z Peter'em Gabriel'em na wokalu.

Moje ulubione:

Supper's ready (1)

Supper's ready (2)

Supper's ready (3)

Z czasow kiedy utwor 10-12 minutowy byl uznawany za relatywnie krotki :thumbsup: