Skocz do zawartości

[opony] głównie asfalt, 26"


Kaiser

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcę kupić nowe opony 26" do mojego mtb, a jestem w tym zielony.

Jeżdżę głównie po asfalcie(ok. 90%), sporadycznie po żużlu, piasku albo przez las.

Chciałbym więc opony o małych oporach toczenia, szybkie, lecz żeby miały jakąkolwiek przyczepność na innym podłożu. W czasie deszczu nie jeżdżę.

Fajnie by było jakby się też prezentowały optycznie, ale nie jest to priorytet :huh:

Planowałem przeznaczyć na nie 150-200 zł za komplet. Wystarczy na w miarę dobre opony?

z góry dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że nie powinno się pisać 2 posty z rzędu, ale nie chce zakładać nowego tematu.

dziś poszła mi w rowerze dętka(nie wiem czemu...), więc potrzebuję 1 nową na tylne koło. jesli to istotne, ważę 86 kg. proszę o pomoc :icon_mrgreen:

jeszcze raz sory za tego podwójnego posta, wypadki mnie do tego zmusiły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeździsz aż 90% po asfalcie to może lepiej rozejrzeć sie za jakimiś slickami albo semi-slickami. Crossmarki przy takiej jeździe dość szybko zetrą się, może lepsze były by np.Maxxis Detonator 1.5? ewentualnie Xenith 1.5, zdarzało mi sie jechać na nich przez las albo po single tracku i dawały rade. Jakbym jeździł aż tyle po asfalcie brałbym opony które właśnie najlepiej sprawdzały by sie na takiej nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbym prosić o jakieś konkretne modele?

mówisz i masz :thumbsup: przykładowo:

 

-Schwalbe Hurricane

-Kenda Kobra

-Maxxis Denator

-Maxxis Wormdrive

-Continental (cała gama, nie będę wymieniał, zobacz sobie na stronie producenta ;) )

 

tyle mi wpadło do głowy na szybko, na pewno jakiś godny uwagi model pominąłem, ale zaraz pewnie i tak ktoś jeszcze wrzuci parę modeli <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach