kllnTToOn Napisano 13 Listopada 2009 Napisano 13 Listopada 2009 Witam. Tak jak w Temacie. Szukam tarcz na CL. Szukam czegoś innego od Shimano i wiem że są inni producenci którzy takie tarczę robią widziałem tarcze Avida na CL ale to dopiero ma być na 2010r. Czy ktoś zna Takie tarcze ? linki mile widziane
DominikM Napisano 13 Listopada 2009 Napisano 13 Listopada 2009 Są w księgarni http://www.amazon.com/dp/B002SR04S6/ref=asc_df_B002SR04S6960024?tag=the004-20&creative=380333&creativeASIN=B002SR04S6&linkCode=asn Ale nie wygląda to zbyt lekko.
kllnTToOn Napisano 13 Listopada 2009 Autor Napisano 13 Listopada 2009 Noo.. Nie zbyt lekko i nie zbyt ładnie i Nie zbyt tanio
Mod Team IvanMTB Napisano 13 Listopada 2009 Mod Team Napisano 13 Listopada 2009 Tiaaaa.... I znowu google gryzie A co zlego jest w tarczach Szitmano? CL to patent wlsny Sz takze nie ma zbyt wielu inszych producentow ktorym oplaca sie bulic licencje... Magura http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20750 I wyglada ze tyle... Szacunek... I.
kllnTToOn Napisano 14 Listopada 2009 Autor Napisano 14 Listopada 2009 No To chyba jednak zostanę przy Shimano. są ładniejsze, lżejsze, i tańsze w google szukałem tarcze CL po PL i po ANG i zero wyników
Mod Team IvanMTB Napisano 14 Listopada 2009 Mod Team Napisano 14 Listopada 2009 Klaniam, Widac slabo szukales skoro zapodano ci Avidy i Magury Z reszta Avidy dostepne na tym samym CRC... Szacunek... I.
tobo Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 ja nie lubilem standardu cl tak dlugo jak nie mialem mozliwosci uzywac tarcz xtr. sa rewelacyjne. bardzo sztywne, nie odksztalcaja sie, kolo wyjete z widelca czy ramy i zapiete ponownie nie powoduje ocierania klockow o tarcze. nie maja luzow na nitach. wg mnie zdecydowanie warto odzalowac wiecej i miec cos zupelnie bezproblemowego.
mati199 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Ja polecę od siebie XTR, czyli stadardowo Są bardzo sztywne. Posiadają także chyba najlepszy wygląd z wszystkich dostępnych na rynku, bynajmniej według mnie
rockrider Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Ja polecę od siebie XTR, czyli stadardowo Są bardzo sztywne. Posiadają także chyba najlepszy wygląd z wszystkich dostępnych na rynku, bynajmniej według mnie Racja, to samo twierdzę XTR to XTR lepszej w Shimano nie znajdziesz Zresztą zawodowe grupy na nich śmigają także są godne polecenia!
miskov17 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Tiaaa a zdradźcie mi jaka to jest ogromna różnica miedzy XTR a XT, że za ten sam produkt przepłaca się 50zł? aaa zapomniałem, przecież XTR jest w tym super ekskluzywnym "kolorze XTR" a XT to zwykła czerń...
rockrider Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Haha... różnią się kolorem Ale to racja, bo w wyglądzie są identycze, tylko byc może chodzi tu o to "XTR"
Schwefel Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Tiaaa a zdradźcie mi jaka to jest ogromna różnica miedzy XTR a XT, że za ten sam produkt przepłaca się 50zł? Jaki ten sam? XTR ma inny pająk, jest trochę lżejszy i nie łapie luzów na nitach.
miskov17 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 hmmm http://www.allegro.pl/item817101508_tarcze_xt_sm_rt79_cl_jak_xtr_od_centrumrowerowe.html http://www.allegro.pl/item817127875_nowa_tarcza_xtr_sm_rt97_centerlock_centrumrowerowe.html Sorki mają nieco inne wyżłobienia...ale wciąż nie widzę sensu przepłacania
mati199 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Ekhm XTR jest aż o 5 gram lżejszy i ma xtra wycięcia w pałąku
Rulez Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Tiaaa a zdradźcie mi jaka to jest ogromna różnica miedzy XTR a XT, że za ten sam produkt przepłaca się 50zł? aaa zapomniałem, przecież XTR jest w tym super ekskluzywnym "kolorze XTR" a XT to zwykła czerń... Bo XT łapią luzy na nitach - wystarczy ??? R3surrection 140 na tyle ma luzy Bo to chyba lekko powalone, przy 90 kg zakładać 140 mm.
Gość R3surrection Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 XTR TEŻ ŁAPIE LUZY!!!!! ps Powalone jest to że blokuję koło lekkim ruchem 1 palca?
mati199 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Bo XT łapią luzy na nitach - wystarczy ??? Potwierdzisz ?
Rulez Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Sam siebie mam potwierdzać ??? , łapią Powalone jest to że blokuję koło lekkim ruchem 1 palca? To jest hamulec dla lekkich zawodników, owszwm blokujesz koło, ale przy takiej masie poddajesz go znacznie wiekszym obciążeniom niż pezewidywane, ponadto jeśli blokujesz go lekkim ruchem to masz coś powalone z modulacją
Gość R3surrection Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 po prostu nie ma sensu ładować wielgachnych tarcz jeśli nie jeździsz zbytnio po górach gdzie możesz je przegrzać. Elixir hamulcem dla lekkich zawodników, coś Ty dzisiaj brał, ja też chcę xD
Rulez Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Aile twoja tarcza ma nitów ? Bo pewnie 4 , a to znaczy, że nie przeniosą takiego obciążenia jak 5 nitów w tarczy 160 mm , panie słabo myślący
mati199 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Co jak co ale 140 mm z tyłu na niziny jest odpowiednia
Rulez Napisano 15 Listopada 2009 Napisano 15 Listopada 2009 Co to znaczy odpowiednia ?, dla kogo ? , jest słabo połączona ze środkowym pierścieniem, i to połączenie nie wytrzymuje dużych obciążeń występujących przy zatrzymywaniu ciężkiego bikera, co z tego, że spowalnia , skoro połączenie po pewnym czasie się luzuje, wystarczy niewielki iloraz inteligencji żeby to pojąć.
mati199 Napisano 15 Listopada 2009 Napisano 15 Listopada 2009 Dobra spoko, nie napinaj się. Napisałeś już to parę postów wyżej. A o tych 140 mm to ja nie pisałem o XT (bo takiej chyba nie ma) czy o XTR tylko ogólnie.
Gość R3surrection Napisano 15 Listopada 2009 Napisano 15 Listopada 2009 140tka jest na 4 ramiennym pająku co nie zmienia faktu że załapała luz i o to chodziło w temacie. Poza tym im większa tarcza tym większe siły działają na pająk.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.