Skocz do zawartości

[Rower]


kllnTToOn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po małych zmianach w moim rowerze chciałbym go wam przedstawić.

Kolejne zmiany w przyszłym roku wiążą się one z dużym kosztem więc wymiana ich nie będzie szybka. Nie obwijając w bawełnę :rolleyes: :

 

Bar Ends: (Rogi) - BOPLight 61g

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - BOPlight 2g

Brakes: (Hamulec przedni i tylny) - Tektro Al. 320 332g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - zintegrowane

Cables: (Pancerze i linki)- Clark's 104g

Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11/32 264g

Chain: (Łancuch) - Shimano CN-HG DEORE 'tuned' 268g

Crankset: (Korby + Suport) - Shimano Deore SLX 48 - 36 - 26 960g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Alivio fd-m18 152g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR RD-M960 208g

Fork: (Widelec + gwiazdka) - RST CAPA T5 2150g

Frame: (Rama + hak + 4 śrubki stalowe + piwoty ) - Author KInetic 06' 1916g

Grips: (Gripy) - BOPlight 43g

Handlebar: (Kierownica) - BOPlight Team XL 154g

Headset: (Stery + miski w ramie) - Cane Creek VP-A45AC 84g

Pedals: (Pedały) - Author 'tuned' 250g / Exustar E-PM 25 275g

Seat: (Siodło) - Selle Italia SLR XP WHITE z czarną skórą 191g :sweat:

Seatpost: (Sztyca) - UNO Kalloy 30.2mm x 350mm 319g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - BBB Carbonstrangler 24g

Shifters: (Manetki) - Shimano Deore ST-M510 420g

Skewers: (Zaciski koł) - Author Industry 115g

Spacers: (Podkładki pod mostek) - No-name carbon 5mm + No-name alu 5mm + KCNC 5mm 10g

Stem: (Mostek) - BOPlight Team XL 100mm 122g

Tires (Front & Rear): (Opona przednia i tylna) - Continental Race King 2.2 1200g

Top Cap: (Top cap) - BOPlight + stalowa śruba 17g

Tubes: (Dętki) - MAXXIS FLY WEIGHT 194g

Wheel Front: (Koło przednie) 1000g

Wheel Rear: (Koło tylne) 1234g

 

Misc : (Inne)

Lampka Tylna Smart 43g + Lampka przednia Cat Eye 135 91g

RAZEM w rowerowym wyszło 11850g + Lampki 11984g :P

ZDJĘCIA WIECZOREM ! :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z głową to ten rower złożony nie jest - nie ukrywajmy.

Nie wiem czy jest sens cokolwiek w niego pakować, tzn w bazę - którą jest rama.

Nie lepiej pozbierać na jakiegoś BOPlight'a, No-Sainta te kilka stówek i mieć względny spokój ?!

 

Skoro to jest łańcuch Deore i tyle waży to ile ma ogniw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuning łańcucha polegał nie na skróceniu lecz na "zdarciu lakieru ?" :yes:

wrzuciłem go do kwasu który miał go oczyścić ze wszytskiego co na nim było ale kwas okazał się nie ten i wyżarł mi lakier :)

dlatego dałem że tuned bo wcześniej ważył z jakieś 4-5 gram więcej ;p

 

Rama 19" koła seryjne Od nowości była Capa (gila z tego co wiem jest teraz).

waga koł była podana z opaskami ritcheya które bodajże ważyły 26g para :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważę 61kg przy 179cm wzrostu :P lekkich części się nie boje, ale ramę to jak na razie zostawiam. Pierw koła, Amortyzator, Hamulce, potem będę się martwił o ramę... :) ale to w odległej przyszłości...

Zachwilę foto

 

1003763.th.jpg

1003772a.th.jpg

 

jak na razie 2 bo net mi tak muli... że siema :P

A co do Wax-a ten rower jeszcze nie jest w pełni złożony, więc jak powiem że jest już end to wtedy powiesz mi czy jest złożony z głową czy nie...

 

nie wiem ile ogniw ma łańcuch ale jak wrzucę 3/1 czyli 48z/32z to normalnie chodzi więc stawiam 112 ogniw chociaż pewnie się mylę :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na razie 2 bo net mi tak muli... że siema :D

A co do Wax-a ten rower jeszcze nie jest w pełni złożony, więc jak powiem że jest już end to wtedy powiesz mi czy jest złożony z głową czy nie...

 

Chciałbym tylko przypomnieć, że tu dużo było zapowiadane, a mało zrobione. Od czerwca rower się w ogóle nie zmienił, części są dobierane tak jak politycy na swoje stanowiska... .

Pomyśl trzeźwo i zadaj sobie pytanie czy warto walczyć o każdy gram na łańcuchu przy ponad 2kg kołach i RST ? Rama, ramą...

 

Niedźwiedź - zapomniałeś o sztywności nowej ramy, wadze, geometrii...itp. - takie małe szczególiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ja mówię że te kółka i amortyzator zostają na zawszę ? :D

amortyzator wymienię jak kolega kupi nowego i starego sprzeda mi, ale od razu be musiał kupić hamulce bo amortyzator jest tylko pod tarcze, to natomiast wiąże się z kupnem (złożeniem kół)... i tak dalej i tak dalej... a Ja chcę wymienić RAZ A PORZĄDNIE i nie kupować teraz np. hamulców v-brake-ów i wydawać 200zł żeby siła była lekko mocniejsza i zgubie parę gram, żeby za 3 miesiące je wymienić, składać kół "przejściowych" żeby je zaraz wymienić bo wg. mnie jest to bezsensu. Takie bezsensowne wydawanie pieniędzy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedźwiedź - zapomniałeś o sztywności nowej ramy, wadze, geometrii...itp. - takie małe szczególiki.

 

Geometria ramy jest ok, 71* kąta główki górna rura 589mm w poziomie (dla 19'), na sztywność też nie narzekam. O wadze nie zapomniałem, przecież właśnie o niej pisałem :whistling:

Pozostanę przy swoim zdaniu, że zdecydowanie lepiej wymienić tutaj amora niż ramę. No i koła, rama najwcześniej na 3 miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łańcuch ma 108 ogniw + spinka sram gold troche się pomyliłem bo o 4 ogniwa :)

 

małe poprawki :)

 

RAMA AUTHOR KINETIC 19" + PIVOTY + 4 ŚRUBKI + HAK 1916,6 g

AMORTYZATOR RST CAPA T5 + PIVOTY + SZYSZKA 2150,0 g

STERY CANE CREEK BOPLIGHT 84,0 g

WKŁAD SUPORTU ZINTEGROWANY 98,0 g

KORBA SLX FC-M660 620,0 g

TARCZE KORBY 48t - 36t - 26t + ŚRUBKI 239,4 g

PRZERZUTKA PRZÓD ALIVIO FD-M18 151,7 g

PRZERZUTKA TYŁ XTR RD - M961 208,0 g

KASETA XT CS-M770 11T - 32T 264,0 g

ŁAŃCUCH DEORE + SPINKA SRAM GOLD 268,9 g

LINKI I PAŃCERZ CLARK'S 104,3 g

MANETKI DEORE ST-M510 436,2 g

KLAMKI DEORE ST-M510

HAMULEC PRZÓD TEKTRO AL. 380 + KLOCKI AUTHOR 166,2 g

HAMULEC TYŁ TEKTRO AL. 380 + KLOCKI TEKTRO 175,6 g

TARCZE HAMULCOWE KEINE

PIASTA PRZÓD AUTHOR INDUSTRY 144,0 g

PIASTA TYŁ AUTHOR INDUSTRY 310,0 g

OBRĘCZE ALEXRIMS DM 18 1240,0 g

SZPRYCHY STAINLESS STEEL + NYPLE STEEL 515,0 g

OPONA PRZOD CONTINENTAL RACE KING 2,2 600,0 g

OPONA TYŁ CONTINENTAL RACE KING 2,2 600,0 g

DĘTKI MAXXIS FLY WEIGHT 194,8 g

PEDAŁY AUTHOR TUNED 250,0 g

KIEROWNICA BOPLIGHT TEAM 154,4 g

KORKI KIEROWNICA BOPLIGHT 3,9 g

MOSTEK BOPLIGHT TEAM 122,3 g

PODKŁADKI KCNC 5mm + ALU 5mm + CARBON 5mm 9,8 g

ROGI BOPLIGHT TEAM 61,0 g

SIODEŁKO SELLE ITALIA SLR XP WHITE "BAD TUNED" 191,1 g

SZTYCA UNO KALLOY 319,5 g

GRZYBEK BOPLIGHT CARBON 17,1 g

GRIPY BOPLIGHT 40,0 g

ZACISK SZTYCY BBB CARBONSTRANGLER 24,0 g

ZACISKI KÓŁ AUTHOR INDUSTRY 115,3 g

OPASKI NA OBRĘCZ MAXXIS 36,0 g

KOSZYK NA BIDON KEINE

RAZEM: 11831,1 g

 

Jutro przyjdą pedały a 3 Listopada koszyk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...