Skocz do zawartości

[rower] porównanie rowerów


Jagiel4849

  

12 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który z nich wg Was ? Uzasadnienie podaj w po?cie

    • Giant
      0
    • Kross
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałem wszystkich serdecznie powitać B) Mam zamiar kupić rower, ponieważ obecny, który posiadam rozleciał się :) dosłownie się rozleciał. Teraz mam na oku Giant Boulder Street 2010. Teraz pytanie do Was, który z tych dwóch egzemplarzy jest lepszy do jazdy po uliczkach, ogólnie miasto, jakieś leśne ścieżki.

 

Oto dwa linki ode mnie:

 

1 - http://www.bikeman.pl/Sklep-rowerowy/Rowery-Giant/Rowery-gorskie/Rower-gorski-Giant-Boulder-Street-2010

 

2 - http://allegro.pl/item709061879_rower_kross_level_a6_alu_deore_21_hit_cenowy.html

 

Dziękuję z góry :P

 

Pozdrawiam, Kuba !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Gianta to bardziej opłaca się kupować rowery z wyższej i najwyższej półki cenowej. Tutaj zdecydowanie Kross, jak mówią koledzy. Giant ma zdecydowanie kiepskie koła - jeszcze piasta na wolnobieg. W tym wypadku oś koła jest o wiele bardziej narażona na pęknięcia. Sam miałem lat temu kilka takie rozwiązanie i oś wymieniałem 2 razy w ciągu jednego sezonu, aż kupiłem nowe koło.

 

Kross z drugiego linku od Adifeq ma świetny amortyzator. Za taką cenę nie znajdziesz lepszego roweru. Będziesz miał sprzęt który dużo wytrzyma

 

ps. przypomniało mi się -- kiedyś giant miał świetny rower - sierra z 2005 roku. To był rower, który oferował najlepszy moim zdaniem stosunek jakości do ceny w tej klasie rowerów. Był na osprzęcie SRAM 3/4 z gripshiftami, miał piastę na kasetę. Amor co prawda jakaś wczesna odmiana Suntour XCM ale rama od gianta to solidny sprzęt. Kosztował jakieś 999zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolegom wyżej. Dziś byłem u mnie w sklepie i widziałem takiego Kross A4 Level identyczny jak podał kolega wyżej :P Nie widziałem u niego możliwości blokowania amortyzatora ( być może przez to, że się nie znam ), możecie mi powiedzieć nieco więcej na ten temat :nuke:? Czy to się jakoś zdejmuje aby dojść do śruby, którą się odkręca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokade masz zazwyczaj na koronie amortyzatora (na górze), masz dwa porętka jedno do regulacji +/- a drugie do blokady (jest tam pewnie napis LOCKOUT)

Rozumiem rozumiem tylko w sklepie widziałem modele A2 A4 A6. A2 miał takowy kluczyk włożony już bezpośrednio do amortyzatora na pokaz ;) A6 chyba także, a "mój" A4 miał normalne pokrętła.

 

Zdecydowałem się kupić Kross A4 Level. Myślę, że to dobry wybór... dziś trochę pojeździłem i spisywał się wyśmienicie. Dziękuję wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...