shadoow Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Witam, Co Waszym zdaniem jest najbardziej opłacalne i skąd taka różnica w cenie? http://www.t-bike.pl/p/pl/191/level+a6+czerwony.html Nowy, cały na LX. Mam okazję kupić nowego za 1800zł też na LX. http://allegro.pl/item697168219_okazja_jak...xt_gratisy.html Lekko używany, 20% tańszy, a z tyłu ma XT.. Czy może Nakamura w cenie nowego A6? http://allegro.pl/item697358485_n_a_k_a_m_...owy_11_3kg.html Błagam, pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Widzi mi się ta Nakamura. Jest fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Zdecydowanie Kross. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moojmisiu Napisano 30 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2009 Zdecydowanie Kross. I zdecydowanie ten z pierwszego linku. Nakamura, poza tylną przerzutką, ma praktycznie wszytko ciut gorsze niż w Krossie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadoow Napisano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2009 I zdecydowanie ten z pierwszego linku.Nakamura, poza tylną przerzutką, ma praktycznie wszytko ciut gorsze niż w Krossie. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Czyli jednak Kross. Ale dlaczego ten z pierwszego linku? Z tego co widziałem, to mają ten sam osprzęt, z tym że ten używany ma jeszcze XT z tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudiMTB Napisano 30 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2009 Mi się bardziej widzi Nakamura prakrtcznie niCzEgo niE ustępujE krossowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barmanix Napisano 30 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2009 Kross z pierwszego linka ma amorek RC Tora, a z drugiego SUNTOUR, jak kupowałem swojego bika to ludzie pisali mi, że ten RC Tora jest lepszy. Niewielka różnica i masz nówkę z lepszym amorkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadoow Napisano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 Rower kupiłem, jestem bardzo zadowolony. Zastanawiają mnie tylko 2 rzeczy. -manetki: dziwny sposób przełączania biegów, gdyż manetki są połączone z hamulcami i wyhylając klamke w nie tę stronę co trzeba, zamiast zmienić bieg z przodu, można zrobić salto w przód dzięki nagłemu hamowaniu. Może ktoś napisać, czy to się sprawdza na dłuższą mete? Rozumiem, że raczej kwestia przyzwyczajenia, ale.. dziwny mechanizm. -amortyzator: jest tam ROCKSHOX TORA 318. Sprawdziłem sobie ceny na allegro i nie mogę uwierzyć, że kosztuje 850zł. http://allegro.pl/item707656138_rockshox_tora_318_solo_air_z_manetka_gw_24_mc.html Jest to 40% wartości roweru! Potrzebny mi aż tak drogi amor w takim rowerze? Czy nie lepiej zamiast tego lepsze przerzutki? -jeszcze odnośnie amortyzatora: podobno jest na powietrze a nie na sprężyne. Tak więc amortyzator należy pompować co jakiś czas? Odpiszcie proszę i niech Was nie smieszą moje pytania, ja tylko dużo jeżdzę, a kupowałem co poleciliście. Czekam na wyjaśnienia Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 Te manetki to Dual Controle i tak mają działać. Jak Ci nie pasują to zawsze możesz zmienić na Rapid Fire i normalne klamki. Potrzebny mi aż tak drogi amor wtakim rowerze? Czy nie lepiej zamiast tego lepsze przerzutki? A po co Ci lepsze niż LX przerzutki? Totalny bezsens zamieniać amora za przerzutki. Popatrz sobie, że z amora korzystasz cały czas podczas jazdy a z przerzutek od czasu do czasu. Amortyzator musisz napompować pod swoją wagę taką pompką -> http://www.allegro.pl/item705118937_pompka_do_amortyzatora_beto_od_rower_sport.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 -manetki: dziwny sposób przełączania biegów, gdyż manetki są połączone z hamulcami i wyhylając klamke w nie tę stronę co trzeba, zamiast zmienić bieg z przodu, można zrobić salto w przód dzięki nagłemu hamowaniu. Może ktoś napisać, czy to się sprawdza na dłuższą mete? Rozumiem, że raczej kwestia przyzwyczajenia, ale.. dziwny mechanizm. Fakt dziwny, i dlatego Shimano od niego odchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kryszniok Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Ale jak się człowiek przyzwyczai trochę i do kompletu używa ich z przerzutką z odwrotną sprężyną to ich obsługa staje się bardzo intuicyjna. Ja w swoim Krossie A8 też mam LX dual control ale w wersji pod hamulce hydrauliczne i gdzieś tam w głowie co jakiś czas ryzuje się mi czarny scenariusz w stylu "co będzie kiedy jakaś funkcjonalność tych manetek padnie?" - jeśli coś takiego by się stało to koszty raczej małe by nie były... o wiele łatwiej mają posiadacze wersji pod V brakei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.