Skocz do zawartości

[rower] - Kross Level A6 czy Nakamura?


shadoow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Co Waszym zdaniem jest najbardziej opłacalne i skąd taka różnica w cenie?

 

http://www.t-bike.pl/p/pl/191/level+a6+czerwony.html

Nowy, cały na LX. Mam okazję kupić nowego za 1800zł też na LX.

 

http://allegro.pl/item697168219_okazja_jak...xt_gratisy.html

Lekko używany, 20% tańszy, a z tyłu ma XT..

 

Czy może Nakamura w cenie nowego A6?

http://allegro.pl/item697358485_n_a_k_a_m_...owy_11_3kg.html

 

Błagam, pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zdecydowanie ten z pierwszego linku.

Nakamura, poza tylną przerzutką, ma praktycznie wszytko ciut gorsze niż w Krossie.

Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Czyli jednak Kross.

 

Ale dlaczego ten z pierwszego linku? Z tego co widziałem, to mają ten sam osprzęt, z tym że ten używany ma jeszcze XT z tyłu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Rower kupiłem, jestem bardzo zadowolony.

 

Zastanawiają mnie tylko 2 rzeczy.

 

-manetki: dziwny sposób przełączania biegów, gdyż manetki są połączone z hamulcami i wyhylając klamke w nie tę stronę co trzeba, zamiast zmienić bieg z przodu, można zrobić salto w przód dzięki nagłemu hamowaniu. Może ktoś napisać, czy to się sprawdza na dłuższą mete? Rozumiem, że raczej kwestia przyzwyczajenia, ale.. dziwny mechanizm.

 

-amortyzator: jest tam ROCKSHOX TORA 318. Sprawdziłem sobie ceny na allegro i nie mogę uwierzyć, że kosztuje 850zł.

http://allegro.pl/item707656138_rockshox_tora_318_solo_air_z_manetka_gw_24_mc.html

Jest to 40% wartości roweru! Potrzebny mi aż tak drogi amor w takim rowerze? Czy nie lepiej zamiast tego lepsze przerzutki?

 

-jeszcze odnośnie amortyzatora: podobno jest na powietrze a nie na sprężyne. Tak więc amortyzator należy pompować co jakiś czas? Odpiszcie proszę i niech Was nie smieszą moje pytania, ja tylko dużo jeżdzę, a kupowałem co poleciliście.

 

Czekam na wyjaśnienia

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te manetki to Dual Controle i tak mają działać. Jak Ci nie pasują to zawsze możesz zmienić na Rapid Fire i normalne klamki.

 

Potrzebny mi aż tak drogi amor wtakim rowerze? Czy nie lepiej zamiast tego lepsze przerzutki?

A po co Ci lepsze niż LX przerzutki? Totalny bezsens zamieniać amora za przerzutki. Popatrz sobie, że z amora korzystasz cały czas podczas jazdy a z przerzutek od czasu do czasu.

Amortyzator musisz napompować pod swoją wagę taką pompką -> http://www.allegro.pl/item705118937_pompka_do_amortyzatora_beto_od_rower_sport.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-manetki: dziwny sposób przełączania biegów, gdyż manetki są połączone z hamulcami i wyhylając klamke w nie tę stronę co trzeba, zamiast zmienić bieg z przodu, można zrobić salto w przód dzięki nagłemu hamowaniu. Może ktoś napisać, czy to się sprawdza na dłuższą mete? Rozumiem, że raczej kwestia przyzwyczajenia, ale.. dziwny mechanizm.

Fakt dziwny, i dlatego Shimano od niego odchodzi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak się człowiek przyzwyczai trochę i do kompletu używa ich z przerzutką z odwrotną sprężyną to ich obsługa staje się bardzo intuicyjna. Ja w swoim Krossie A8 też mam LX dual control ale w wersji pod hamulce hydrauliczne i gdzieś tam w głowie co jakiś czas ryzuje się mi czarny scenariusz w stylu "co będzie kiedy jakaś funkcjonalność tych manetek padnie?" - jeśli coś takiego by się stało to koszty raczej małe by nie były... o wiele łatwiej mają posiadacze wersji pod V brakei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...