Raymanol Napisano 21 Czerwca 2009 Napisano 21 Czerwca 2009 Witam, Macie jakieś sposoby na kŁujący ból uszy przy jeździ w zimnym wietrze? Dodam że słuchawki niewiele pomagają a prowizoryczne zatyczki z chusteczek Higienicznych nie sprawdzają się na dłuższą metę , wiem że są zatyczki do uszu przeznaczone dla budowlańców ale nie wiem czy jazda po ulicy w czymś takim jest bezpieczna. Pozdrawiam
karolaxp Napisano 21 Czerwca 2009 Napisano 21 Czerwca 2009 ja nosze chuste pod kaskiem i to wystarcza. A zimą zimową czapke i uszka czują się dobrze
nabial Napisano 21 Czerwca 2009 Napisano 21 Czerwca 2009 nie jestem lekarzem, ale przewiales uszy, z tego co rozmawialem kiedys na ten temat z lekarzem, to leca w tym obszarze wazne zyly i jesli je narazimy na przeciag, to moze byc niefajnie...sugeruje przerwe 2tyg od roweru, a w nastepnym roku nie granie twardej sztuki i jazde w kominiarce/czapce z membrana podczas niskich temperatur, oczywiscie o ile jezdzisz ponizej 5-10*C, bo to, ze tak bywa najczesniej, nie znaczy, ze tak robiles
Raymanol Napisano 21 Czerwca 2009 Autor Napisano 21 Czerwca 2009 nie jestem lekarzem, ale przewiales uszy Uszu nie przewiałem na tyle aby ból utrzymywał się długo, po prostu podczas dłuższej jazdy w zimnym wietrze pojawia się i przechodzi po kilku minutowym postoju w ciepłym bezwietrzynym miejscu Chodzi mi o sposób pozbycia się go podczas jazdy, bo nie ukrywam że jest uciążliwy
Drozdzu5 Napisano 21 Czerwca 2009 Napisano 21 Czerwca 2009 Ja sprawiłem sobie coś takiego: http://allegro.pl/item665668702_termoaktyw...brna_nitka.html Czapka pod kask na każde warunki - używam wiosną, latem, jesienią i zimą. TERMOAKTYWNA! W ogóle nie zakłóca słyszalności, dobrze wygląda i zapewnia dobrą termikę głowy. Oczywiście w upały +30 C to się nie sprawdzi, ale w chłodnijesze i wietrzne dni, jak najbardziej. Ewentualnie tutaj podobna: http://allegro.pl/item661412036_antybakter...lka_gratis.html