Skocz do zawartości

[uszy] Ból uszu przy jeździ w silnym wietrze

Raymanol

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Macie jakieś sposoby na kŁujący ból uszy przy jeździ w zimnym wietrze?

Dodam że słuchawki niewiele pomagają a prowizoryczne zatyczki z chusteczek Higienicznych nie sprawdzają się na dłuższą metę :) , wiem że są zatyczki do uszu przeznaczone dla budowlańców ale nie wiem czy jazda po ulicy w czymś takim jest bezpieczna.

Pozdrawiam

Napisano

nie jestem lekarzem, ale przewiales uszy, z tego co rozmawialem kiedys na ten temat z lekarzem, to leca w tym obszarze wazne zyly i jesli je narazimy na przeciag, to moze byc niefajnie...sugeruje przerwe 2tyg od roweru, a w nastepnym roku nie granie twardej sztuki i jazde w kominiarce/czapce z membrana podczas niskich temperatur, oczywiscie o ile jezdzisz ponizej 5-10*C, bo to, ze tak bywa najczesniej, nie znaczy, ze tak robiles :)

Napisano
nie jestem lekarzem, ale przewiales uszy

Uszu nie przewiałem na tyle aby ból utrzymywał się długo, po prostu podczas dłuższej jazdy w zimnym wietrze pojawia się i przechodzi po kilku minutowym postoju w ciepłym bezwietrzynym miejscu :)

Chodzi mi o sposób pozbycia się go podczas jazdy, bo nie ukrywam że jest uciążliwy :P

Napisano

Ja sprawiłem sobie coś takiego:

http://allegro.pl/item665668702_termoaktyw...brna_nitka.html

Czapka pod kask na każde warunki - używam wiosną, latem, jesienią i zimą. TERMOAKTYWNA! :P W ogóle nie zakłóca słyszalności, dobrze wygląda i zapewnia dobrą termikę głowy. Oczywiście w upały +30 C to się nie sprawdzi, ale w chłodnijesze i wietrzne dni, jak najbardziej. Ewentualnie tutaj podobna:

http://allegro.pl/item661412036_antybakter...lka_gratis.html

Napisano