Skocz do zawartości

[rower] MTB XC za 2300 zł


swiatek94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie jaki kupić rower w kwocie 2300 zł , będę jeździł bardzo dużo w każdych warunkach 60% asfalt 40% Las itp. szukałem dużo ofert w internecie i znalazłem kilka rowerów które wg. mnie są dobre , ale nie znam się więc pytam tutaj .

 

Cube Analog Disc - 2250 zł

Kross A6 - 2100 zł

Kross Level A4 Disc - 2000 zł

Unibike Flite - 2300zł

 

Jako , że będę jeździł dużo to myślałem nad tarczami więc wybrałem Cube , Unibike i A4 Disc , ale z drugiej strony a6 pewnie ma najlepszy osprzęt(tylko , że nie ma Tarcz )

 

ps. waga 70kg i wzrost 176 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po lekturze ostatniego Bike Boardu i zobaczenia rowerku na żywo MBIKE Renegade 0.5

http://allegro.pl/item658426171_rower_gors..._5_11_5_kg.html

 

który ma zdecydowanie najlżejszą ramę i bardzo dobry układ napędowy, oraz leciutkie opony

 

NA pewno najslabsza strona beda hamulce, ale żaden z powyższych rowerów nie powala na kolana jakimiś superowymi hamplami:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie Kross A6, zdecydowanie lepszy o klase osprzet Deore LX, duuuuzo lepsza korba, hamulce i AMORTYZATOR. W tym Renegade Suntour a w Krossie Tora, chyba nie musze mowic co lepsze. Jedynie opony i tylna przerzutka w tym Renegade sa lepsze, ale nie oszukujmy sie, RR znikna po miesiacu jazdy, a pare g na przerzutce nie wplynie na jakosc jazdy. Dla mnie wybor jest jasny...

 

Ramka bardzo sztywna nawet pod moim 90kg wagi, i wcale nie jest taka ciezka bo ok 1700g 19"

 

W tej kategorii cenowej wybor wiec jest tylko jeden:

 

KROSS!

 

Odradzam w tej kategorii cenowej kupowania rowerow z tarczami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ten KROSS jaki opisujesz to rocznik 2007 albo 2008 dostępne praktycznie tylko przez internet, gdzie kolory i rozmiary ram już też są mocno przezedzone.