Skocz do zawartości

[rower] Giant Terrago Disc 1 z 2009 warto?


kubusus

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ sezon właściwie już się zaczął, postanowiłem kupić rower. Wpadł mi w oko ten Giant, nie wiem tylko czy jest warty swojej ceny. Ponieważ nie znam się zbyt na rowerach i osprzęcie proszę o w miarę dokładne odpowiedzi bez skomplikowanego języka :) .

Pozdrawiam!

 

PS oto rower http://www.giant-targowek.pl/roweryp.php?rower=44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jakie wtedy dać te piasty, jaki byłby ich koszt, i gdzie mogliby mi je zamontować ? [ sorry, ale jestem kompletnie zielony w takich tematach :P ]

 

A! I co z ramą ? Giant słynie ze swoich kozackich niezniszczalnych i lekkich ram :P a unibike'a nie znam w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unibike expert jak za tę cenę świetny rower. Nie rozumiem tylko nabial po co wymieniać te piasty? Dużo roboty z przeplataniem kół, do tego kolega zaczyna kręcić się w świecie rowerowym z tego co pisze, więc podejrzewam (mogę się mylić), że na starcie nie będzie robił po pare tysięcy km rocznie w bardzo trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych (patrz deszcz i błoto). Co za tym idzie, piasty shimano regularnie serwisowane powinny spokojnie wytrzymać. W moim starym biku miałem z tyłu piastę M475 shimano, która pod moim 85kg tyłkiem wytrzymała długo i nadal świetnie się kręci, a nie oszczędzałem jej i nie serwisowałem.

Piasty za 180zł, przeplecenie za 50zł no i utrata gwarancji.. Jak dla mnie bez sensu, ale jak kto lubi. Jak się zajadą shimanowskie to można pomyśleć o wymianie wg mnie. No aaaale.. to jest moje zdanie tylko :D

 

P.S wesołych Świąt! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach