Skocz do zawartości

[8828g] Giant XtC by Wax'


Wax

Rekomendowane odpowiedzi

Snuffi przysłał mi też jedną śrubę gratis - czerwona topcap'owa. Wybrałem taką żeby zobaczyć jak kolor KCNC ma się do koloru anody śrubek od Snuffiego, wynik ? Średnio by wyglądało jakbym kupił czerwone śrubki w kolorze jakby nie patrzeć różowym... .

 

Mógłbym prosić fotkę.

 

Rozumiem iż chodzi o snuffiego i lukasa t1 tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, z ciekawości obejrzałem sobie Twój projekt. Gratuluje świetnego bika. Od początku przygody z MTB zawsze podobały mi się XTC ale jakoś nigdy się nie dorobiłem:) Mam pytanie odnośnie kierownicy. Skracałeś ją czy ma oryginalne 580mm? Pytam bo najlżejszą kiere boplighta w tym rozmiarze jaka widziałem to chyba 159g. Moja waży 161 a tutaj widzę waga identyczna jak w katalogu. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa. Mimo, że XtC jest bardzo pospolite to ta ramka bardzo mi się podoba i jak na razie nie planuje zmiany.

 

Kierownica była skracana delikatnie, ale nie jestem Ci w stanie powiedzieć ile bo to już było tak dawno że nie pamiętam. Z tego co pamiętam to ona nie przycięta była dość lekka - selekcja w sklepie ;).

Idą zmiany także niedługo będzie coś innego - jeszcze nie wiem co. Wiem tyle że będzie to komplet kiera + mostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zmieniać na 25,4mm z powodu mojej nikłej wagi (max 61kg), potem znowu chciałem zostać przy OS bo znalazłem wiele ciekawych propozycji, a teraz znowu idę chyba w 25,4mm bo są kierownice i mostki w tym rozmiarze, które mnie że tak powiem kręcą ;) Wiem tyle ze długość jaka mnie interesuje to max 580mm.

 

tanio i lekko - KCNC SC Bone Scandium + SC Wing 90mm

drogo, w miarę lekko i markowo - Syntace Duraflite + F99 90mm

drogo, lekko i markowo - Easton EC90

WSCa nie biorę w ogóle pod uwagę, Truvativ'a tym bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? To bardzo dobrej klasy komponenty. Co prawda Ritchey jest deczko przereklamowany i staje sie pospolity. Nie ma duzo do zaoferowania poza wygladem i przecietna waga.

 

Jesli chodzi o Truvativa, to KLASA! :( Sam jezdze (90kg)Kiera, mostek nic sie nie gnie, wszsytko w jak najlepzsym porzadku a czasem lubie nie oszczedzac sprzetu :D

 

Mysle ze wagowo moze gorzej niz Ritchey, ale wytrzymalosciowo tak samo albo i lepiej, cenowo duzo lepiej :)

 

Z tym, ze przy twojej wadze wytrzymalosc jest mniej potrzebna niz waga,

Pozdrawiam,

Artro

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie nie biorę ich pod uwagę. Ritchey to jak VW Golf III na Polskich drogach, dużo tego jest to raz a dwa że ja przy swojej wadze mieszczę się we wszystkich limitach wagowych.

 

Dlaczego np. nie miałbym kupić sobie Eastona EC90 - którego waga to 99g wg producenta, a jak wiemy Easton w kulki nie wali. Chce teraz kupić raz a porządnie, nie martwić się że np. takie BOP po 2-3 sezonach się "zmęczy"...

Nie powiedziałem też ze Truvativ to nie klasa, chodzi raczej o to że zależy mi na wadze i na tym by to było nie tak pospolite jak wyżej wymieniony Ritchey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99g to juz jest niezly Meksyk... Ja bym sie bal nawet przy twojej wadze ;)

Ale dobrze, ze probojesz czegos nowego, jakby co to polecisz lub odradzisz na przyszlosc :(

Jak sie zdecydujesz na tego Eastona, to oczywiscie wszyscy czekamy na obszerna recenzje w dziale testy :)

 

DO ODWAZNYCH SWIAT NALEZY! Trzymam kciuki! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Truvativa wziąłbym tylko i wyłącznie ze względu dobrego stosunku ceny do wagi. I tylko w przypadku OS bo w tym rozmiarze ciężko dostać coś lekkiego i w miarę taniego jeśli chodzi o aluminium. W przypadku 25,4mm jest masa innych ciekawszych kierownic od WCSa a tym bardziej od Truvaitva i nie ma sensu ich kupować wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo widzisz Chris i Ty się nadajesz do pracy :P

Z tym BMW to w 10-ne trafiłeś, ale wolę pospolite BMW od VW.

Co do mostków Easton'a to fakt - niezłe kloce, a jak już brać kokpit to do kompletu najlepiej by było coby się ładnie komponowało, panowała harmonia...

 

Drogo z tym Extralite'm, o Schmolk'im nie wspomne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, Panowie...spokojnie :D

Puste konto w banku, a widzę że bardziej się zajaraliście ode mnie :D - :P

 

Jeśli będzie kokpit to w połowie lipca, do tego czasu muszę coś namierzyć i się zakręcić koło tego. Wstępnie, na dziś dzień rozważam czy pakować się w Syntace'a Duraflite'a + F99 90mm, czy też kupić taniej ale równie lekko KCNC SC Bone + SC Wing.

 

 

Carbonu w moim rowerze jako takiego - NIET !~ :D Niby Duraflite czy EC90 to karbION, ale po fakturze jako tako tego nie widać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego np. nie miałbym kupić sobie Eastona EC90 - którego waga to 99g wg producenta
Pamiętaj, że EC90 nie jest przeznaczona pod rogi co chyba dyskwalifikuje ją w Twoim przypadku sądząc po fotkach :D

 

Syntace ma także świetnie wyroby i co ważniejsze mniej popularne w Polsce niż Easton :D Zestawik F99 + Duraflite carbon byłby miodzo...

 

 

Jeżeli chodzi o mega hiper ultra lekkie zestawy, Rotor SL + Ax-lightness i przekraczamy barierę 140g kosztem ~350 ojro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ec90 i jestem zadowolony ( lekka i wmiarę tania ). Co do mostka to myślałbym nad f99, rotorem, wcsem ( ale tym starym ). Extra szczególnie UL3 to są dla mnie zbyt wylightowane.

 

PS. IMO Mostki WCS Carbon to największa porażka - zwykłe alu owinięte carbonem dla wyglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że EC90 nie jest przeznaczona pod rogi co chyba dyskwalifikuje ją w Twoim przypadku sądząc po fotkach :D

No to mnie zniszczyłeś, nie ma możliwości bym zrezygnował z rogów...kurczę nie doczytałem pewnie, że nie można.

Easton zszedł do piekieł...

 

 

Syntace jest miodny i fajne jest to w nim, że nie widać faktury carbonu z 50km, a zależy mi na tym bo nie chcę się bawić w carbon.

Hmm, Rotor - poczytamy...

 

Adik - w tym sęk, że ja carbonowej kiery ani mostka nie chcę, a jak już to żeby to soczyście wyglądało i było sztywne.

 

Artro - o moje tryby się nie martw - szaleńcem nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotor fajny, ale niektórych mogą przerażać Nm z jakimi dokręca się śruby. :) (tutaj ze wszystkimi zębami) :) (a tutaj już bez.

 

No tu się uśmiałem. Rotor podaje 5Nm więc dokładnie tyle samo co WCS a mogę się założyć że większość posiadaczy WCSów dokręca je "mocno z czuciem".

 

Problem polega na tym żeby pozbyć się myślenia że śruba musi mieć łeb. Sam nie do końca się pozbyłem dlatego jeszcze nie mam Rotora ale myślę że kupie w niedalakiej przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...