inzyniermamon Napisano 6 Sierpnia 2008 Napisano 6 Sierpnia 2008 Nadszedł czas zmiany kasety i łańcucha, przy okazji chciałbym wymienic blaty w korbie, z uwagi na to że nie potrzebuję jakości XT chylę się po LX. I tu powstaje moje pytanie, czy blaty z korby LX będą pasowały do XT? Mowa o wersji FC-M760/761 hollowtech II , blaty przykręcane na cztery śruby. Pzdr!
zabiel17 Napisano 6 Sierpnia 2008 Napisano 6 Sierpnia 2008 a oplaca się ładować w korbę lx tarcze z xt?? czy mozna cos na wadze stracic, czy nie za bardzo?
Mod Team Pixon Napisano 6 Sierpnia 2008 Mod Team Napisano 6 Sierpnia 2008 Można na wadze stracić ponieważ w XT są blaty aluminiowe. A w LX jest to stal, niestety wraz ze spadkiem wady spada również wytrzymałośc takiego blatu na zużycie
Jason Napisano 6 Sierpnia 2008 Napisano 6 Sierpnia 2008 Chyba tylko najmniejsza tarcza LX jest stalowa , w św pamięci Deorce największą miałem aluminiową .
Schwefel Napisano 6 Sierpnia 2008 Napisano 6 Sierpnia 2008 a oplaca się ładować w korbę lx tarcze z xt?? czy mozna cos na wadze stracic, czy nie za bardzo? Na wadze nic nie stracisz a zapłacisz dużo więcej. LX ma 2 największe zębatki aluminiowe, XT ma wszystkie zębatki aluminiowe, więc co najwyżej załóż najmniejszą alu. A w LX jest to stal Ciekawe w którym LXie, bo w starym na Octa jak i nowym HT II są 2 alu.
Mod Team Pixon Napisano 7 Sierpnia 2008 Mod Team Napisano 7 Sierpnia 2008 Ciekawe w którym LXie, bo w starym na Octa jak i nowym HT II są 2 alu. O to nowość dla mnie, byłem pewny że jest jednak tak jak wyżej napisałem. Przepraszam zatem za wprowadzenie zamieszania
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.