Skocz do zawartości

[amortyzator] oddzielenie lagów górnych od dolnych


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

zabrałem się za serwis mojego amortyzatora - RS Recon air. Z Motion Control nie było większych problemów. ale kiedy przyszło do oddzielenia lag dolnych od górnych pojawił się jeden generalny problem - nie da się :P . Wg. istrukcji RS'a wystarczy spuścić powietrze trochę odkręcić śrubki mocujące, popukać w nie młotkiem plastikowym i zejdzie samo. z jedną lagą mi się udało, pojawił się luz między lagami a gwintem śrubki, wylał się olej. ale drugiej nie mogę 'odczepić' od gwintu w żaden sposób.

 

boję się na chama uderzać młotkiem, ale próbowałem całkiem mocno i nic. proszę o jakieś porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem inaczej :D ale puściło :P

 

wkręciłem najmocniej jak się dało tą śrubkę, później zgodnie z instrukcją postukałem młotkiem i zeszło. nie powiem że gładko, bo prawie się przewróciłem jak puściło :P

 

ufff - pierwszy samodzielny serwis amora - bezcenne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak robiłem, le musiałbym wziąć 3 kilowy młotek żeby coś zdziałać

 

 

przy okazji:

wszystko śmiga, tylko blokada Motion control się zacina w pozycji zamkniętej. Wiecie może czy to od za małej ilości oleju, za dużej, czy czegoś innego? nie wymieniałem oleju w MC więc powinno być tyle samo, tylko dolałem 2 cm^3 żeby wyrównać to co się wylało przy wyciąganiu tłumika i jego serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...