majster Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 witam zabrałem się za serwis mojego amortyzatora - RS Recon air. Z Motion Control nie było większych problemów. ale kiedy przyszło do oddzielenia lag dolnych od górnych pojawił się jeden generalny problem - nie da się . Wg. istrukcji RS'a wystarczy spuścić powietrze trochę odkręcić śrubki mocujące, popukać w nie młotkiem plastikowym i zejdzie samo. z jedną lagą mi się udało, pojawił się luz między lagami a gwintem śrubki, wylał się olej. ale drugiej nie mogę 'odczepić' od gwintu w żaden sposób. boję się na chama uderzać młotkiem, ale próbowałem całkiem mocno i nic. proszę o jakieś porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 moze za duzo obrotow odkrecasz srubke? generalnie za pierwszym razem jak rozbieralem rs psylo tez balem sie porzadnie walnac mlotkiem. to byl wlasnie moj blad bo tez nie moglem oddzielic goleni imho powinienes walnac mlotkiem mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 zobacz ile zwojow gwintu ma sruba mocujaca i wkrec ze dwa włosy gwintu. uderz młotkiem plastikowym albo drewnianym. musi puscic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 zrobiłem inaczej ale puściło wkręciłem najmocniej jak się dało tą śrubkę, później zgodnie z instrukcją postukałem młotkiem i zeszło. nie powiem że gładko, bo prawie się przewróciłem jak puściło ufff - pierwszy samodzielny serwis amora - bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 na przyszlosc: odkrecasz obie srubki 3-4 obroty i walisz w nie mlotkiem tak dlugo, az sie nie schowaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 tak robiłem, le musiałbym wziąć 3 kilowy młotek żeby coś zdziałać przy okazji: wszystko śmiga, tylko blokada Motion control się zacina w pozycji zamkniętej. Wiecie może czy to od za małej ilości oleju, za dużej, czy czegoś innego? nie wymieniałem oleju w MC więc powinno być tyle samo, tylko dolałem 2 cm^3 żeby wyrównać to co się wylało przy wyciąganiu tłumika i jego serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 co to dokladnie znaczy "zacina sie"? opisz dokladniej. nie robiles nic ze sprezyna powrotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 wywaliłem ją . ma działać bez manetki. zacina się, czyli po włączeniu blokady nie da się jej wyłączyć tj. odkręcić to niebieskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.