Skocz do zawartości

[amortyzator]Bomber - jak pozbyć się ETY


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam zamiar kupić kolejnego (wiekowego) Bombera tym razem padło na Marathon SL 2003/2004. Większość z nich mam system ETA. Chciałbym się go pozbyć ustawić amora w skrajnym położeniu czyli 85mm i władować tam inny tłumik. Czy jest to możliwe? Jaki tłumik musiał bym tam włożyć?

Pozdrawiam snuffi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wagę to przede wszystkim

dlatego tym lepiej było by gdyby ją wywalić i tłumić tylko drugą golenią, o ile się tak da

a poza tym po cholere mi ustawienie amora 120mm? a jak coś jest nie potrzebne to trzeba się pozbyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie kumam. Abstrahując to, że ETA jest ogomnym ułatwieniem na podjazdach nie za bardzo rozumiem z tym tłumieniem. Nie chcesz, o.k., Twój wybór, nie wnikam dalej czemu, ale przecież ETA to zwykła tuleja z zamykanym i otwieranym zaworkiem, który po zamknięciu przepuszcza olej tylko przy ściskaniu widelca, a nie przepuszcza z powrotem a więc widelec nie może się rozprostować. Wg mnie tam nie ma żadnego tłumienia :):):) W obu Marcokach jakie miałem/mam tłumiki są w drugiej goleni. Może są jakieś gdzie tłumiki były w tej samej co ETA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...