Skocz do zawartości

[rower] szosówka do 4000 pln?


nietyjek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie na co zwrócić uwagę przy wyborze roweru szosowego? Będzie to mój drugi rower, nie jestem zawodnikiem ale amatorem o troszeczkę sportowych zacięciach.

Co ważne jest w geometrii ramy jak mam się do niej przypasować, na co zwrócić uwagę kiedy już na niego wsiądę? Słyszałem że geometria w rowerach szosowych jest bardzo ważna? Nie interesuje mnie na dzień dzisiejszy osprzęt jedynie opinie dotyczące ram danych producentów. Dla ułatwienia mój wzrost to 182 waga 77 kg.

 

Proszę również o propozycję konkretnych marek i modeli.

Obecnie w skiteam mają w rozsądnej cenie rower Lemond Etap D. Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat jego geometrii?

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najważniejsze to z czego jest rower, a nie z którego roku, na allegro można za 4k znaleźć naprawdę dobre używki, ale nigdy nie wiemy w jakim stanie tak naprawdę jest sprzęt, ale jak to mówi mój kumpel, jest ryzyko jest zabawa xD

 

wg mnie najlepiej kupować szosę na komponentach z obecnego sezonu, ponieważ np. korba HTII jest sztywniejsza niż poprzednie

 

tradycyjnie polecę poisona, pewnie niektórzy powiedzą że to syf, kryptoreklama, itp., sam na śmigam na ramie cyanit na tiagrze i jestem zadowolony, ceny są także atrakcyjne, ramy nie są za lekkie, ale sztywne i porządne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ok. Kupiłem. Zmieściłem się w kwocie 4000 i mi została 1złotówka :)

 

Zakupilem rower Kelly's URC 9.9 czyli najwyższy model. Pełna grupa DURA ACE. Koła mavic ksyrium SL. Rower składak.

 

Gratis dostałem pedała look, licznik cateye (allegro koszt 99.90zł) i 2 szt. opon maxxis na których seryjnie jest ten kellys (cena w necie 109zł).

 

tutaj-48r4zg4bc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie interesuje mnie na dzień dzisiejszy osprzęt