Skocz do zawartości

kr1zje

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika kr1zje

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Rama ma się dobrze, sztywna i dobrze się prowadzi. Aktualne zdjęcie: Komplet lekkich opon na wyścigi i szaleństwa w okresie letnim Tacx tao 37g. Arione cx 180g, utremo r 169/182g. Waga z ultremo 6956g. Waga z krylionami 7062g.
  2. Sztyca została docięta do ~300mm, waży teraz 182g, hamulce kcnc 164g, czekam na koszyki tacx tao, waga docelowa to 6980g, możliwe że pojawią się jeszcze opony schwalbe ultremo r.
  3. Nie używam owijki na górze kierownicy, ponieważ jest "płaska", dobrze wyprofilowana, z owijką robi się z niej kaban, niewygodnie się jeździ. Zważyłem koła, opony i dętki oddzielnie, potem złożyłem w całość, napompowałem i waga pokazywała 6-7g więc zaokrągliłem wynik do 13g. Jest to najwygodniejsze siodło jakie miałem, ale na pewno są wygodniejsze, to nie jest jeszcze "złoty środek".
  4. air (powietrze) ~8,5atm 13 bottle cages (koszyki na bidon) ultra light carbon cages with alu bolts 37 brakes (hamulce) cenatur skeleton 336 cables and casings (pancerze i linki) campa/clark's 149 cassette (kaseta) record 10s 11/12/13/14/15/16/17/19/21/23 steel+titanium 184 chain (łańcuch) record 10s chain ultra narrow 107 links with kmc 5.88mm connector 242 computer (licznik) sigma mhr2006 uchwyt, czujnik, magnes 26 crankset (korby) centaur carbon ut standard incl. BB bsa 172.5mm 749 df (przerzutka przednia) centaur 85g + obejma 27g 112 dr (przerzutka tylna) centaur 223 expander fsa 39 fork (widelec) rdx x-f01 360 frame (rama) kr1zje's road frame 562mm tt [hak przerzutki, przelotki, ślizg] 1157 handlebar (kierownica) rdx x-hb10 420mm 269 handlebar tape (owijka) ritchey white 31 headset (stery) neco 41,8mm intergrated 70 pedals (pedały) look keo classic 276 seat (siodło) tune speedneedle le black 98 seatpost (sztyca) ritchey carbon wcs 31.6 400mm 214 seatpost clamp (zacisk sztycy) kcnc 14 shifters (klamki) record qs ergopower 10s '08 324 skewers (zaciski kół) kcnc road 42 spacers 2x5mm 6 stem (mostek) ritchey wcs 4-axis 31.8 130mm 130 tires (opony) michelin krylion carbon 23mm 457 tubes (dętki) maxxis flyweight 102 wheelset (koła) mavic ksyrium sl '08 1488
  5. Mam taki zacisk kcnc road czarny, waży 14g, używam go w szosie i nic mu nie jest
  6. kr1zje

    [10806g] Cube Ltd Pro

    Wygodny jest ten si thoork?
  7. ja też smaruje od dołu bo tak jest wygodniej, ale jeśli chodzi o właściwości penetracji ogniwa to nie ma to najmniejszego znaczenia bo po smarowaniu trzeba wytrzeć szmatką łańcuch z dwóch stron
  8. a jak obicie z alcantary? słyszałem plotkę, że lubi się ścierać, sam zastanawiam się nad tune speedneedle, ale nie jestem do końca pewien czy brać wersję z obiciem ze skóry czy z alcantary
  9. teraz w extremeshopie na stronie maja te siodło za 529pln i to już po przecenie
  10. gdzie i za ile upolowałeś siodło tune speedneedle z obiciem ze skóry?
  11. wizualnie nic specjalnego, ale sprzętowo jak najbardziej, powinien służyć bezawaryjnie
  12. kr1zje

    [ szosa ] Kącik szosowy

    W mojej szosówce o ramie dł. 535mm przy ostrych nawrotach o 180stopni zdarza mi się zahaczyć o przednie koło czubkiem buta, ale odbywa się to przy niewielkich prędkościach i bardzo rzadko z powodu wykonywania rzadkiego manewru, w normalnej jeździe nie przeszkadza, ale jeśli chodzi o kurierkę to może to stanowić problem, tym większa rama tym mniej się zahacza...
  13. siodło masz super, nie przejmuj się że chwilowo jest nie wygodnie, przyzwyczaisz się, oczywiście jeździsz w spodenkach z wkładką?
  14. Mam ~1.8m i mykam na ramie 20" merida matts speed tfs system race6061lite, w sklepie doradzali mi 18" argumentując, że będzie bardziej agresywna sylwetka, że takim rowerkiem można będzie lepiej manewrować w terenie i łatwiej będzie z niego zeskoczyć w razie niebezpieczeństwa, jednak nie posłuchałem rady sprzedawcy ponieważ sztyca była bardzo wysunięta co zbytnio mi się nie podobało, pisząc bardzo mam na myśli sztyce praktycznie na granicy wysunięcia a różnica w wadze ram to mniej więcej 150g. Wcześniej pomykałem na ramie wheeler 600 21" a sztyca była nieco mniej wysunięta niż w obecnej ramie, ale jeździło się na niej bardzo dobrze, jednak obie ramy mają iny środek ciężkości, geometrie, itp. Uważam, że dobranie rozmiaru ramy to sprawa indywidualna i zależy od wielu czynników takich jak geometria ramy, ustawienie siodła, typ wspornika oraz drążka kierownicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...